Z klání o Auto roku 2018 v ČR vypadla Dacia Duster

Nakonec jen 36, místo původně 37 přihlášených kandidátů, se bude letos v České republice ucházet o titul Auto roku 2018.

Do termínu seznamovacích jízd porotců, které proběhly právě dnes, se  do republiky nepodařilo přivézt ani jediný kousek tohoto veleúspěšného malého SUV rumunské automobilky. To pro Dacii Duster znamená vyřazení z dalšího ročníku Auta roku, jehož vítěze budeme znát už z kraje příštího roku.

"Bohužel se nám to nepodaří dříve než v poslední prosincové dny. Proto musíme dustera letos z ankety odhlásit," uvedla mluvčí tuzemského zastoupení Renault a Dacia Jitka Skaličková. Podle ní se také z prosince na leden posune uvedení vozu na trh.

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Naopak možnost se poprvé svézt s novou generací na tuzemských silnicích, dostali členové poroty například s Audi A8. Z 36 aut nyní více než třicetičlenná porota (v ní letos zasedají i dva redaktoři Autorevue.cz) vybere pět finalistů. Vyhlášení celkového vítěze pak proběhne 5. ledna.

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Do jejich volby nebude mít letos možnost zasahovat svým názorem veřejnost. Ta nicméně může hlasovat na internetových stránkách Autoroku2018.cz o nejlepších autech ve čtyřech dílčích kategoriích a zvolit tak pouze "vítěze v kategorii". O vítězi titulu Auto roku 2018 v České republice rozhodne pouze odborná porota.

Fotografie aut v abecedním pořadí si můžete prohlédnout zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

[********************]

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků