Z klání o Auto roku 2018 v ČR vypadla Dacia Duster

Nakonec jen 36, místo původně 37 přihlášených kandidátů, se bude letos v České republice ucházet o titul Auto roku 2018.

Do termínu seznamovacích jízd porotců, které proběhly právě dnes, se  do republiky nepodařilo přivézt ani jediný kousek tohoto veleúspěšného malého SUV rumunské automobilky. To pro Dacii Duster znamená vyřazení z dalšího ročníku Auta roku, jehož vítěze budeme znát už z kraje příštího roku.

"Bohužel se nám to nepodaří dříve než v poslední prosincové dny. Proto musíme dustera letos z ankety odhlásit," uvedla mluvčí tuzemského zastoupení Renault a Dacia Jitka Skaličková. Podle ní se také z prosince na leden posune uvedení vozu na trh.

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Naopak možnost se poprvé svézt s novou generací na tuzemských silnicích, dostali členové poroty například s Audi A8. Z 36 aut nyní více než třicetičlenná porota (v ní letos zasedají i dva redaktoři Autorevue.cz) vybere pět finalistů. Vyhlášení celkového vítěze pak proběhne 5. ledna.

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Do jejich volby nebude mít letos možnost zasahovat svým názorem veřejnost. Ta nicméně může hlasovat na internetových stránkách Autoroku2018.cz o nejlepších autech ve čtyřech dílčích kategoriích a zvolit tak pouze "vítěze v kategorii". O vítězi titulu Auto roku 2018 v České republice rozhodne pouze odborná porota.

Fotografie aut v abecedním pořadí si můžete prohlédnout zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

[********************]

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků