Z klání o Auto roku 2018 v ČR vypadla Dacia Duster

Nakonec jen 36, místo původně 37 přihlášených kandidátů, se bude letos v České republice ucházet o titul Auto roku 2018.

Do termínu seznamovacích jízd porotců, které proběhly právě dnes, se  do republiky nepodařilo přivézt ani jediný kousek tohoto veleúspěšného malého SUV rumunské automobilky. To pro Dacii Duster znamená vyřazení z dalšího ročníku Auta roku, jehož vítěze budeme znát už z kraje příštího roku.

"Bohužel se nám to nepodaří dříve než v poslední prosincové dny. Proto musíme dustera letos z ankety odhlásit," uvedla mluvčí tuzemského zastoupení Renault a Dacia Jitka Skaličková. Podle ní se také z prosince na leden posune uvedení vozu na trh.

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Naopak možnost se poprvé svézt s novou generací na tuzemských silnicích, dostali členové poroty například s Audi A8. Z 36 aut nyní více než třicetičlenná porota (v ní letos zasedají i dva redaktoři Autorevue.cz) vybere pět finalistů. Vyhlášení celkového vítěze pak proběhne 5. ledna.

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Do jejich volby nebude mít letos možnost zasahovat svým názorem veřejnost. Ta nicméně může hlasovat na internetových stránkách Autoroku2018.cz o nejlepších autech ve čtyřech dílčích kategoriích a zvolit tak pouze "vítěze v kategorii". O vítězi titulu Auto roku 2018 v České republice rozhodne pouze odborná porota.

Fotografie aut v abecedním pořadí si můžete prohlédnout zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

[********************]

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků