Z klání o Auto roku 2018 v ČR vypadla Dacia Duster

Nakonec jen 36, místo původně 37 přihlášených kandidátů, se bude letos v České republice ucházet o titul Auto roku 2018.

Do termínu seznamovacích jízd porotců, které proběhly právě dnes, se  do republiky nepodařilo přivézt ani jediný kousek tohoto veleúspěšného malého SUV rumunské automobilky. To pro Dacii Duster znamená vyřazení z dalšího ročníku Auta roku, jehož vítěze budeme znát už z kraje příštího roku.

"Bohužel se nám to nepodaří dříve než v poslední prosincové dny. Proto musíme dustera letos z ankety odhlásit," uvedla mluvčí tuzemského zastoupení Renault a Dacia Jitka Skaličková. Podle ní se také z prosince na leden posune uvedení vozu na trh.

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Naopak možnost se poprvé svézt s novou generací na tuzemských silnicích, dostali členové poroty například s Audi A8. Z 36 aut nyní více než třicetičlenná porota (v ní letos zasedají i dva redaktoři Autorevue.cz) vybere pět finalistů. Vyhlášení celkového vítěze pak proběhne 5. ledna.

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Do jejich volby nebude mít letos možnost zasahovat svým názorem veřejnost. Ta nicméně může hlasovat na internetových stránkách Autoroku2018.cz o nejlepších autech ve čtyřech dílčích kategoriích a zvolit tak pouze "vítěze v kategorii". O vítězi titulu Auto roku 2018 v České republice rozhodne pouze odborná porota.

Fotografie aut v abecedním pořadí si můžete prohlédnout zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

[********************]

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků