Koukam sasci nemaj co resit tak resej stk u techto vraku..magori ze?
Felda je asi všechny prezije;-)
Tak třeba zadní nápravu do "A" musejí na STK vidět a je důvodem k vyřazení vozidla z provozu. Vozidlo na ní totiž plave a je hůř ovladatelné. Způsobují to veliké vůle v uložení (jehly). Můj starý pežot na tohle umřel. Takže to s tou STK nebude tak horký. Homokineťák může odejít kdykoli, i po STK. Do něj nikdo nevidí.
Vadný kloub je cítit při každém přejezdu nerovnosti, při propružení a podobně. Vibruje a tluče. Řešil jsem totéž s Peugeotem 206. A mimochodem, tu nápravu pak taky. Tam se ale ložiska rozsypala totálně do takové míry, že se ani nedalo dojet domů.
Takze automobil mel patrne platnou STK, nicmene na tuty v nevyhovujicim stavu a nezpusobily provozu.podle vyhlasky. Tak ale hlavne ze se jim umele navysuje publicita...
Ako na STK zistia vadný homokineťák? S vozidlom sa prejde akurát tak od regloskopu k valcom, volantom pritom technik netočí.
Mozna tak na Slovensku, me na STK volantem kroutili.
Poznat to musí. Pokud si v jámě vezme za poloosu, tak ty vůle cítí a majitel ty rány během jízdy taky pociťuje.....
Neberte to tak smrtelne vazne :-)
...feli sa drzi :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.