Čína sobě..
Nebyt Geely, tak LTI neexistuje.LTI bol posledny existujuci britsky vyrobca automobilov (akoze vlastneny britskou firmou) a prezival len vdaka bohapustym vynimkam v zakone.Emisne limity plnit nemusel, tak mu stacil diesel od Nissanu z 80.rokov, mal velmi maly polomer otacania a ten bol legislativne zabetonovany tak, ze prakticky ziadne normalne auto nemalo sancu. Nemuseli mat ABS. Pod normalnym myslim moderne pohodlne auto. Niekedy okolo 2005 zacala jedna britska firma modifikovat V-ckovy mercedes a dala mu natacanie kolies zadnej napravy. LTI taxik zacinal niekde na 30-tisic librach za zakladny holobyt bez ABS. Za asi 35K mohol mat londynsky taxikar Mercedes (taxikari si auto musia kupit za vlastne). Prepad LTI bol sialeny.... a zachranila to Cina.Inak tie black cabs od LTI boli mizerne - motoricky, podvozkovo (nepohodlne az hroza), boli nekvalitne a nespolahlive. Ale mali zakonom vynuteny monopol.
Proto jsem radeji v Londyne pouzival limo service, protoze v tamnim tradicnim taxiku jsem si vzadu pripadal jak balik prepravovany UPS, sice tuna mista, ale strasne nepohodlne a designove asi delane na to, aby kdy interier ozraly Brit poblije tak se to dalo snadno umit WAPkou.
Jojo, minicab rules.Ale ked sa potrebujes o 22:00 dostat z Hackney.... aj black cab je dobry :)
Ty staré tradiční taxi jsou důkazem, že i Britové umí udělat opravdu hnusnou káru.
hmm a co s tím Jendo ? Jedna možnost jak trochu narovnat tu vzájemnou bilanci je, žety taxíkáři oškubou čínské návštěvníky Londýna.:-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.