Z britských elektro taxíků jsou teď i dodávky. LEVC VN5 ujede 484 km, uveze až 830 kg

6 komentářů

Jenda Čižínský
11. července • 10:21

Čína sobě..

Joe Doe
11. července • 22:20

Nebyt Geely, tak LTI neexistuje.LTI bol posledny existujuci britsky vyrobca automobilov (akoze vlastneny britskou firmou) a prezival len vdaka bohapustym vynimkam v zakone.Emisne limity plnit nemusel, tak mu stacil diesel od Nissanu z 80.rokov, mal velmi maly polomer otacania a ten bol legislativne zabetonovany tak, ze prakticky ziadne normalne auto nemalo sancu. Nemuseli mat ABS. Pod normalnym myslim moderne pohodlne auto. Niekedy okolo 2005 zacala jedna britska firma modifikovat V-ckovy mercedes a dala mu natacanie kolies zadnej napravy. LTI taxik zacinal niekde na 30-tisic librach za zakladny holobyt bez ABS. Za asi 35K mohol mat londynsky taxikar Mercedes (taxikari si auto musia kupit za vlastne). Prepad LTI bol sialeny.... a zachranila to Cina.Inak tie black cabs od LTI boli mizerne - motoricky, podvozkovo (nepohodlne az hroza), boli nekvalitne a nespolahlive. Ale mali zakonom vynuteny monopol.

Ne321
12. července • 10:41

Proto jsem radeji v Londyne pouzival limo service, protoze v tamnim tradicnim taxiku jsem si vzadu pripadal jak balik prepravovany UPS, sice tuna mista, ale strasne nepohodlne a designove asi delane na to, aby kdy interier ozraly Brit poblije tak se to dalo snadno umit WAPkou.

Joe Doe
12. července • 20:23

Jojo, minicab rules.Ale ked sa potrebujes o 22:00 dostat z Hackney.... aj black cab je dobry :)

Jyrka Syrka
12. července • 19:12

Ty staré tradiční taxi jsou důkazem, že i Britové umí udělat opravdu hnusnou káru.

Jyrka Syrka
11. července • 10:49

hmm a co s tím Jendo ? Jedna možnost jak trochu narovnat tu vzájemnou bilanci je, že
ty taxíkáři oškubou čínské návštěvníky Londýna.
:-/

Doporučujeme

Články odjinud