Projekt má opět ukázat, že i rozsáhlé úpravy na vozidlech nemusí být v rozporu se zákonem.
Německý úpravce AC Schnitzer má ve tvorbě neoficiálních policejních vozů už dlouhou tradici. Speciální stavby pokaždé slouží v rámci propagační kampaně za bezpečný a legální tuning, se kterým nebude mít ruka zákona na silnicích problém. A jinak tomu není ani u nejnovějšího BMW M2, jež by ostatně mohlo už standardně sloužit jako ideální nástroj k chytání pirátů.
Dílna kromě náležitých barev a policejního příslušenství včetně majáků vybalila na M2 svůj obsáhlý katalog dostupných úprav. Bodykit s výrazným splitterem, winglety, bočními prahy, difuzorem a zadním křídlem přispívá k většímu aerodynamickému příplatku, konktrétně tedy o dodatečných 60 kg vpředu a 80 kg vzadu.
Po stránce ovladatelnosti a stability zase přichází vhod plně nastavitelný podvozek, který navíc snižuje světlou výšku M2 o dalších 25 až 35 mm. Snížení neodpružené hmotnosti pak mají na starosti lehká kovaná kola AC4 o průměru 20 palců vpředu a 21 palců vzadu. Obutá jsou do sportovních silničních pneumatik Hankook Ventus S1 evo3.
Úpravy na motorizaci druhé generace M2 s třílitrovým twin-turbo řadovým šestiválcem sice AC Schnitzer nepřibližuje, ve finále ovšem posunuje výkon a točivý moment z původních 460 koní (338 kW) a 550 Nm na finálních 560 koní (412 kW) a 650 Nm. Síla nadále míří na zadní kola skrze osmistupňový automat. Do balíku úprav pak firma přidává i nový výfukový systém s aktivními klapkami a koncovkami obloženými karbonem.
Uvnitř se v kontrastu s továrním karbonem objevují doplňky z hliníku – například pedály, větší pádla řazení pod volantem nebo volič infotainmentu iDrive. AC Schnitzer nakonec dodává, že schválení všech dílů k provozu na silnici je jedním z hlavních cílů při jeho vývoji. Rovněž na této M2, která bude často pouhý show car na výstavách, tedy všechny úpravy odpovídají nutným nařízením.