Z automobilových veteránů se stal výnosný byznys

5 komentářů

Tomas Hlouch
26. března • 13:58

Bohužel autor má pravdu, stačí se podívat tady na některé šílené ceny:
http://www.rajveteranu.cz/... Někdy je to bohužel opravdu pouze jenom byznys a spekulace...
Má třeba tenhle autobus hodnotu 1,5M?
:-O
http://www.rajveteranu.cz/403-autobus-saurer-kralup... ...

Fantomas
26. března • 15:31

Vždyť prodejce autobusu píše, že jde o uni- kát :-D

baboon
26. března • 16:05

Zmíněný rozkládací bus jsem fotil už před 20 lety, byl stejně shnilý a naprosto k ničemu - tak jako dnes.
Když jako veteranista odmítnu likvidaci, jediné "normální" řešení je nakonservování současného stavu a vystavení jako "nálezovka." Cokoli jiného je sebevražda a rovná se stavbě nového vozu od prvního šroubku.
Tehdy jsem jej mohl mít za odvoz - a po zběžné prohlídce jsem si jen odplivl ...
Chtít za TOHLE cokoliv jiného, než symbolickou láhev, je hanebnost - ovšem taková je doba. Za kilo železa kilo zlata ... :-(

Fantomas
26. března • 17:33

Souhlasím, moje horní poznámka byla pouhý výsměch prodejci. Jak píšete, taková je doba - čím víc člověk jiného člověka "oje.e", tím větší uznání získá a tím je považován za úspěšnějího. Kam to naši společnost dovede uvidíme a poznáme všichni.

baboon
26. března • 10:56

Takové zjištění není nutně podmíněno dlouhou cestou do Essenu či Stuttgartu ... To lze vidět i na našich "slavných" veteranských přehlídkách a závodech - úmyslně nejmenuji. Zatímco před 20 či 30 roky se tam scházeli až na výjimky opravdoví veteranisté, dnes je to bohužel povícero přehlídka napomádovaných panáků, vzájemně se trumfujících sedmi- a vícecifernými částkami, afektovaných a exaltovaných. Nedovedou nastartovat auto klikou, nevědí nic o historii a povětšinou ani technice vozu - a je jim to fuk. Pouze okázale dávají najevo "já na to mám." To je ten pravý vztah k historii???
Proto mám raději malé akce, kde se sjede 15 - 20 aut, lidé jsou příjemní, své vozy si dlouhý čas renovovali sami, a mému oku je příjemnější pohled na "devítistovku" Piccolu a jejího majitele, který pod ní a kolem ní strávil 10 let, než na Miuru a "cápka," jehož ego "hvězd se dotýká," ale o autech neví vůbec nic, praská pýchou a samolibostí, a jen gravitace mu brání, aby se nevznesl i se svým autem do výšky ....
Bohužel, trend, popisovaný v článku, je součástí dnešní vlčí doby, která dává přednost jen tomu, co lze vyjádřit monetárním způsobem ... 3-[
A doporučení pisatele článku nakonec? Proč jen to sportovní je to dobré??? Za pár let tu zůstanou stovky a tisíce cabrioletů, roadsterů, a podobných placek, ale nebude jediná panelová dodávka, v které rozvážel zahradník své výpěstky ... To je mnohem cennější auto, než uřvaná 400koňová bestie, ovšem je nás moc a moc málo, kdo to dokážeme ocenit ... :-/:-/

Doporučujeme

Články odjinud