Z Audi e-Tron se zřejmě stane R4

Z Audi e-Tron se zřejmě stane R4

Kolem připravovaného elektrického sporťáku Audi je stále dost nejasností, které jsou vodou na mlýn mnoha spekulacím. Nicméně, některé nově odhalené skutečnosti nemusejí být od pravdy až tak vzdálené. Podle nejnovějších informací si Audi e-Tron v sériovém provedení osvojí označení R4, přičemž výrobce použije platformu z Porsche Cayman a v úvahu připadá i lehká hliníková karoserie.

Koncept e-Tron, jenž jsme měli možnost poprvé vzhlédnout na nedávném frankfurtském autosalonu, má být ve své produkční verzi seriozním konkurentem Tesle Roadster. Audi R4 bude přitom zřejmě, stejně jako koncept, disponovat čtyřmi elektromotory, které budou dosahovat výkonu zhruba 300 koní. Dojezd na plné nabití by měl činit zhruba 200 km a u R4 bude zřejmě i proto k dispozici spalovací agregát schopný dobíjet akumulátory „za chodu“.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Audi e-Tron
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků