Z Audi e-Tron se zřejmě stane R4

Kolem připravovaného elektrického sporťáku Audi je stále dost nejasností, které jsou vodou na mlýn mnoha spekulacím. Nicméně, některé nově odhalené skutečnosti nemusejí být od pravdy až tak vzdálené. Podle nejnovějších informací si Audi e-Tron v sériovém provedení osvojí označení R4, přičemž výrobce použije platformu z Porsche Cayman a v úvahu připadá i lehká hliníková karoserie.

Koncept e-Tron, jenž jsme měli možnost poprvé vzhlédnout na nedávném frankfurtském autosalonu, má být ve své produkční verzi seriozním konkurentem Tesle Roadster. Audi R4 bude přitom zřejmě, stejně jako koncept, disponovat čtyřmi elektromotory, které budou dosahovat výkonu zhruba 300 koní. Dojezd na plné nabití by měl činit zhruba 200 km a u R4 bude zřejmě i proto k dispozici spalovací agregát schopný dobíjet akumulátory „za chodu“.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Audi e-Tron
TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 26 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 21 příspěvků