Z Audi e-Tron se zřejmě stane R4

Kolem připravovaného elektrického sporťáku Audi je stále dost nejasností, které jsou vodou na mlýn mnoha spekulacím. Nicméně, některé nově odhalené skutečnosti nemusejí být od pravdy až tak vzdálené. Podle nejnovějších informací si Audi e-Tron v sériovém provedení osvojí označení R4, přičemž výrobce použije platformu z Porsche Cayman a v úvahu připadá i lehká hliníková karoserie.

Koncept e-Tron, jenž jsme měli možnost poprvé vzhlédnout na nedávném frankfurtském autosalonu, má být ve své produkční verzi seriozním konkurentem Tesle Roadster. Audi R4 bude přitom zřejmě, stejně jako koncept, disponovat čtyřmi elektromotory, které budou dosahovat výkonu zhruba 300 koní. Dojezd na plné nabití by měl činit zhruba 200 km a u R4 bude zřejmě i proto k dispozici spalovací agregát schopný dobíjet akumulátory „za chodu“.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Audi e-Tron
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků