Z Audi e-Tron se zřejmě stane R4

Kolem připravovaného elektrického sporťáku Audi je stále dost nejasností, které jsou vodou na mlýn mnoha spekulacím. Nicméně, některé nově odhalené skutečnosti nemusejí být od pravdy až tak vzdálené. Podle nejnovějších informací si Audi e-Tron v sériovém provedení osvojí označení R4, přičemž výrobce použije platformu z Porsche Cayman a v úvahu připadá i lehká hliníková karoserie.

Koncept e-Tron, jenž jsme měli možnost poprvé vzhlédnout na nedávném frankfurtském autosalonu, má být ve své produkční verzi seriozním konkurentem Tesle Roadster. Audi R4 bude přitom zřejmě, stejně jako koncept, disponovat čtyřmi elektromotory, které budou dosahovat výkonu zhruba 300 koní. Dojezd na plné nabití by měl činit zhruba 200 km a u R4 bude zřejmě i proto k dispozici spalovací agregát schopný dobíjet akumulátory „za chodu“.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Audi e-Tron
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků