Z Audi e-Tron se zřejmě stane R4

Kolem připravovaného elektrického sporťáku Audi je stále dost nejasností, které jsou vodou na mlýn mnoha spekulacím. Nicméně, některé nově odhalené skutečnosti nemusejí být od pravdy až tak vzdálené. Podle nejnovějších informací si Audi e-Tron v sériovém provedení osvojí označení R4, přičemž výrobce použije platformu z Porsche Cayman a v úvahu připadá i lehká hliníková karoserie.

Koncept e-Tron, jenž jsme měli možnost poprvé vzhlédnout na nedávném frankfurtském autosalonu, má být ve své produkční verzi seriozním konkurentem Tesle Roadster. Audi R4 bude přitom zřejmě, stejně jako koncept, disponovat čtyřmi elektromotory, které budou dosahovat výkonu zhruba 300 koní. Dojezd na plné nabití by měl činit zhruba 200 km a u R4 bude zřejmě i proto k dispozici spalovací agregát schopný dobíjet akumulátory „za chodu“.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Audi e-Tron
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků