YUKI Darker - nový chopper přichází na český trh

Dlouho očekávaná novinka YUKI - chooper klasického vzhledu a stylu Darker - jde do prodeje. K dostání je ve dvou výkonnostních variantách - v provedení 250 a 400 ccm.

Chopper klasických, avšak stále elegantních tvarů, začala na tuzemském trhu prodávat společnost Pyramida Průhonice, importér motocyklů YUKI. Model Darker zaujme jak z profilu, kde upoutá pozornost motor do V či dvojitá koncovka výfuku, který je vyveden na pravé straně, tak ze zadní části.

Dvouválcový, vzduchem chlazený motor do V poskytuje v případě 250-ccm varianty výkon 13 koní a maximální kroutící moment 17,5 Nm/6000 otáčkách a chopper dokáže brázdit krajinu až stokilometrovou rychlostí. Spotřeba menšího motoru činí 2,7 - 3 litry/100 km. Varianta 400 ccm pak nabízí 20 koňských sil a maximální kroutící moment 22 Nm/7000 otáčkách a dokáže jet až 125 km/h. Spotřeba výkonnějšího motoru je 3,5 - 3,8 litru/100 km.

Přední kolo o velikosti 18" (u modelu 400ccm 19“) má, stejně jako kolo zadní (15 palců), vypletený ráfek. O bezpečné zastavení se stará přední dvoupístková brzda o průměru kotouče 280 mm a zadní buben. Převodovka je klasická pětistupňová a zapalování je elektronické. O pohon zadního kola se v případě modelu Darker 250 stará řetěz, u čtyřstovky pak bezúdržbový kardan.

U dvěstěpadesátky se na benzínové nádrži s objemem 14 litrů nachází kaplička s modře podsvíceným tachometrem, pod kterým je umístěn digitální denní a celkový měřič kilometrů. Čtyřstovka má budík již umístěn na obvyklém místě. O jezdcovo pohodlí se postará anatomicky tvarované sedlo, které je pošito kovovými cvoky. Výška sedla činí 650 mm a v zadní části nechybí opěrka pro spolujezdce.

Cena modelu Yuki Darker, který se dodává ve standardní výbavě s tankvakem, začíná na 64.990 Kč včetně DPH v případě 250 ccm varianty. Yuki Darker 400 pak stojí 89.990 korun. Oba modely jsou k dostání v tmavě červené či černé barvě se stříbrnou kapkou na nádrži.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Yuki Darker 250
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků