YUKI Darker - nový chopper přichází na český trh

Dlouho očekávaná novinka YUKI - chooper klasického vzhledu a stylu Darker - jde do prodeje. K dostání je ve dvou výkonnostních variantách - v provedení 250 a 400 ccm.

Chopper klasických, avšak stále elegantních tvarů, začala na tuzemském trhu prodávat společnost Pyramida Průhonice, importér motocyklů YUKI. Model Darker zaujme jak z profilu, kde upoutá pozornost motor do V či dvojitá koncovka výfuku, který je vyveden na pravé straně, tak ze zadní části.

Dvouválcový, vzduchem chlazený motor do V poskytuje v případě 250-ccm varianty výkon 13 koní a maximální kroutící moment 17,5 Nm/6000 otáčkách a chopper dokáže brázdit krajinu až stokilometrovou rychlostí. Spotřeba menšího motoru činí 2,7 - 3 litry/100 km. Varianta 400 ccm pak nabízí 20 koňských sil a maximální kroutící moment 22 Nm/7000 otáčkách a dokáže jet až 125 km/h. Spotřeba výkonnějšího motoru je 3,5 - 3,8 litru/100 km.

Přední kolo o velikosti 18" (u modelu 400ccm 19“) má, stejně jako kolo zadní (15 palců), vypletený ráfek. O bezpečné zastavení se stará přední dvoupístková brzda o průměru kotouče 280 mm a zadní buben. Převodovka je klasická pětistupňová a zapalování je elektronické. O pohon zadního kola se v případě modelu Darker 250 stará řetěz, u čtyřstovky pak bezúdržbový kardan.

U dvěstěpadesátky se na benzínové nádrži s objemem 14 litrů nachází kaplička s modře podsvíceným tachometrem, pod kterým je umístěn digitální denní a celkový měřič kilometrů. Čtyřstovka má budík již umístěn na obvyklém místě. O jezdcovo pohodlí se postará anatomicky tvarované sedlo, které je pošito kovovými cvoky. Výška sedla činí 650 mm a v zadní části nechybí opěrka pro spolujezdce.

Cena modelu Yuki Darker, který se dodává ve standardní výbavě s tankvakem, začíná na 64.990 Kč včetně DPH v případě 250 ccm varianty. Yuki Darker 400 pak stojí 89.990 korun. Oba modely jsou k dostání v tmavě červené či černé barvě se stříbrnou kapkou na nádrži.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Yuki Darker 250
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků