YUKI Darker - nový chopper přichází na český trh

Dlouho očekávaná novinka YUKI - chooper klasického vzhledu a stylu Darker - jde do prodeje. K dostání je ve dvou výkonnostních variantách - v provedení 250 a 400 ccm.

Chopper klasických, avšak stále elegantních tvarů, začala na tuzemském trhu prodávat společnost Pyramida Průhonice, importér motocyklů YUKI. Model Darker zaujme jak z profilu, kde upoutá pozornost motor do V či dvojitá koncovka výfuku, který je vyveden na pravé straně, tak ze zadní části.

Dvouválcový, vzduchem chlazený motor do V poskytuje v případě 250-ccm varianty výkon 13 koní a maximální kroutící moment 17,5 Nm/6000 otáčkách a chopper dokáže brázdit krajinu až stokilometrovou rychlostí. Spotřeba menšího motoru činí 2,7 - 3 litry/100 km. Varianta 400 ccm pak nabízí 20 koňských sil a maximální kroutící moment 22 Nm/7000 otáčkách a dokáže jet až 125 km/h. Spotřeba výkonnějšího motoru je 3,5 - 3,8 litru/100 km.

Přední kolo o velikosti 18" (u modelu 400ccm 19“) má, stejně jako kolo zadní (15 palců), vypletený ráfek. O bezpečné zastavení se stará přední dvoupístková brzda o průměru kotouče 280 mm a zadní buben. Převodovka je klasická pětistupňová a zapalování je elektronické. O pohon zadního kola se v případě modelu Darker 250 stará řetěz, u čtyřstovky pak bezúdržbový kardan.

U dvěstěpadesátky se na benzínové nádrži s objemem 14 litrů nachází kaplička s modře podsvíceným tachometrem, pod kterým je umístěn digitální denní a celkový měřič kilometrů. Čtyřstovka má budík již umístěn na obvyklém místě. O jezdcovo pohodlí se postará anatomicky tvarované sedlo, které je pošito kovovými cvoky. Výška sedla činí 650 mm a v zadní části nechybí opěrka pro spolujezdce.

Cena modelu Yuki Darker, který se dodává ve standardní výbavě s tankvakem, začíná na 64.990 Kč včetně DPH v případě 250 ccm varianty. Yuki Darker 400 pak stojí 89.990 korun. Oba modely jsou k dostání v tmavě červené či černé barvě se stříbrnou kapkou na nádrži.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Yuki Darker 250
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 50 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků