YUKI 250 TR: vodník, co je v terénu jako doma

YUKI uvedla na trh svůj vůbec první motocykl s vodou chlazeným motorem. Je jím enduro 250 TR, které je díky nastavitelnému tlumení i pružení přímo stvořené k dovádění mimo zpevněné komunikace.

Terénní enduro s vodou chlazeným motorem začala na tuzemském trhu prodávat společnost Pyramida Průhonice, importér motocyklů YUKI. Model 250 TR zaujme mimo jiné kultivovaností chodu motoru či možností nastavení zadního tlumiče i odpružení.

Čtyřdobý, vodou chlazený jednoválec poskytuje výkon 12,5 kW (19 koní) při 7500 otáčkách za minutu. Maximální kroutící moment je 18,2 Nm/5500 otáčkách a enduro 250 TM dokáže upalovat až stokilometrovou rychlostí. Průměrná spotřeba přitom činí pouhých 3,5 – 3,8 litrů/100 km.

Přední kolo o velikosti 21" má, stejně jako kolo zadní (18 palců), vypletený ráfek. O bezpečné zastavení se stará přední dvoupístková brzda o průměru kotouče 260 mm a zadní 220 mm dvoupístka. Převodovka je klasická pětistupňová a zapalování je elektronické, o podávání paliva se stará karburátor.

Na přístrojové desce motocyklu lze kromě tachometru najít také digitální ukazatel zařazené rychlosti a ujetých kilometrů. Dále se nachází jedenáctilitrová nádrž s leteckým uzávěrem. Sedlo je vysoké 870 mm.

O tlumení nerovností se v případě endura Yuki 250 TR starají vepředu dva obrácené teleskopické tlumiče. Vzadu obstarává tlumení centrální pružící jednotka s možností nastavení tlumiče i odpružení.

Cena modelu Yuki 250 TR, který je dodáván v červené barvě a jehož rozměry jsou 2200 mm x 860 mm x 1240 mm a váha 148 kg, činí 69.990 Kč včetně DPH.

Klepněte pro větší obrázek
Yuki 250 TR
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků