YUKI 250 TR: vodník, co je v terénu jako doma

YUKI uvedla na trh svůj vůbec první motocykl s vodou chlazeným motorem. Je jím enduro 250 TR, které je díky nastavitelnému tlumení i pružení přímo stvořené k dovádění mimo zpevněné komunikace.

Terénní enduro s vodou chlazeným motorem začala na tuzemském trhu prodávat společnost Pyramida Průhonice, importér motocyklů YUKI. Model 250 TR zaujme mimo jiné kultivovaností chodu motoru či možností nastavení zadního tlumiče i odpružení.

Čtyřdobý, vodou chlazený jednoválec poskytuje výkon 12,5 kW (19 koní) při 7500 otáčkách za minutu. Maximální kroutící moment je 18,2 Nm/5500 otáčkách a enduro 250 TM dokáže upalovat až stokilometrovou rychlostí. Průměrná spotřeba přitom činí pouhých 3,5 – 3,8 litrů/100 km.

Přední kolo o velikosti 21" má, stejně jako kolo zadní (18 palců), vypletený ráfek. O bezpečné zastavení se stará přední dvoupístková brzda o průměru kotouče 260 mm a zadní 220 mm dvoupístka. Převodovka je klasická pětistupňová a zapalování je elektronické, o podávání paliva se stará karburátor.

Na přístrojové desce motocyklu lze kromě tachometru najít také digitální ukazatel zařazené rychlosti a ujetých kilometrů. Dále se nachází jedenáctilitrová nádrž s leteckým uzávěrem. Sedlo je vysoké 870 mm.

O tlumení nerovností se v případě endura Yuki 250 TR starají vepředu dva obrácené teleskopické tlumiče. Vzadu obstarává tlumení centrální pružící jednotka s možností nastavení tlumiče i odpružení.

Cena modelu Yuki 250 TR, který je dodáván v červené barvě a jehož rozměry jsou 2200 mm x 860 mm x 1240 mm a váha 148 kg, činí 69.990 Kč včetně DPH.

Klepněte pro větší obrázek
Yuki 250 TR
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků