YUKI 250 TR: vodník, co je v terénu jako doma

YUKI uvedla na trh svůj vůbec první motocykl s vodou chlazeným motorem. Je jím enduro 250 TR, které je díky nastavitelnému tlumení i pružení přímo stvořené k dovádění mimo zpevněné komunikace.
YUKI 250 TR: vodník, co je v terénu jako doma

Terénní enduro s vodou chlazeným motorem začala na tuzemském trhu prodávat společnost Pyramida Průhonice, importér motocyklů YUKI. Model 250 TR zaujme mimo jiné kultivovaností chodu motoru či možností nastavení zadního tlumiče i odpružení.

Čtyřdobý, vodou chlazený jednoválec poskytuje výkon 12,5 kW (19 koní) při 7500 otáčkách za minutu. Maximální kroutící moment je 18,2 Nm/5500 otáčkách a enduro 250 TM dokáže upalovat až stokilometrovou rychlostí. Průměrná spotřeba přitom činí pouhých 3,5 – 3,8 litrů/100 km.

Přední kolo o velikosti 21" má, stejně jako kolo zadní (18 palců), vypletený ráfek. O bezpečné zastavení se stará přední dvoupístková brzda o průměru kotouče 260 mm a zadní 220 mm dvoupístka. Převodovka je klasická pětistupňová a zapalování je elektronické, o podávání paliva se stará karburátor.

Na přístrojové desce motocyklu lze kromě tachometru najít také digitální ukazatel zařazené rychlosti a ujetých kilometrů. Dále se nachází jedenáctilitrová nádrž s leteckým uzávěrem. Sedlo je vysoké 870 mm.

O tlumení nerovností se v případě endura Yuki 250 TR starají vepředu dva obrácené teleskopické tlumiče. Vzadu obstarává tlumení centrální pružící jednotka s možností nastavení tlumiče i odpružení.

Cena modelu Yuki 250 TR, který je dodáván v červené barvě a jehož rozměry jsou 2200 mm x 860 mm x 1240 mm a váha 148 kg, činí 69.990 Kč včetně DPH.

Klepněte pro větší obrázek
Yuki 250 TR
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 31 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků