Yeti a Roomster zvítězily v anketě „Auto Trophy“

Hned dva modely značky Škoda získaly v letošním roce prestižní ocenění „Auto Trophy“. Model Yeti přitom v kategorii „Importované terénní vozy do 30.000 Euro“ zvítězil už v letech 2009 a 2010.

Přesně 30,2 procent ze zhruba 100.000 čtenářů „Auto Zeitung“, kteří se soutěže zúčastnili, hlasovalo pro kompaktní vůz kategorie SUV. Yeti odsunul na druhé místo Dacii Duster (14,2 procent) a Land Rover Defender (7,2 procent) na místo třetí.

Škoda Roomster se prosadil mezi importovanými minivany. Kompaktní MPV získalo 22,2 procent hlasů a obsadilo první místo před modely Mazda 5 (13,1 procent) a Seat Altea (9,7 procent). Roomster se tak projevil jako úspěšný evergreen. Od svého uvedení na trh v roce 2006 je jediným vítězem v kategorii „Importované minivany“ vůbec. Víceúčelové MPV značky Škoda se tak oceněním „Auto Trophy“ může pochlubit už pošesté za sebou.

Vynikající výsledek doplňují modely Superb a Octavia. Čtenáři listu Auto Zeitung
odhlasovali vlajkové lodi značky Škoda v silně obsazené kategorii „Importované vozy vyšší třídy“ druhé místo. Stejně se umístila ŠKODA Octavia ve třídě „Importované kompaktní vozy“.

List Auto Zeitung uděloval tuto prestižní cenu již počtyřiadvacáté. V letošním roce čtenáři a uživatelé internetu volili své favority ve 29 kategoriích a v jedné zvláštní soutěži. Na výběr měli téměř ze 400 modelů.

Zdroj: Škoda

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků