Yes!, velmi rychlý roadster za lidovou cenu

Dlouholetí výrobci a úpravci sportovních vozů Funke a Will AG představili nedávno svou horkou novinku. Jedná se o roadster pro slunné letní dny, který se vyznačuje výborným poměrem hmotnosti a výkonu a také zcela originálním designem, který jinde nenajdete.
Yes!, velmi rychlý roadster za lidovou cenu

Pod kapotou roadsteru se nachází šestiválcový motor z produkce automobilky Audi o objemu 3,2 litru. Ten dává základní výkon 188 kW (255 k) a ve verzi turbo pak 261 kW (355 k). Jak to má u sporťáků být, výkon je přenášen prostřednictvím šestistupňového manuálu na zadní kola. Yes! zrychlí i díky hmotnosti necelých 1000 kg na stovku za 4,9 s u slabší verze a za 3,6 s u silnější verze. Obě pak hravě zvládnou rychlosti přes 250 km/h.

Protože se jedná o čistě ruční práci s notnou dávkou originality a jistě výbornou dynamikou, je třeba sáhnout trochu do kapsy. Ne však tolik, kolik byste čekali, protože novinka v základní verzi stojí 60 000 eur (cca 1,72 mil. Kč) a verze turbo pak 70 000 eur (cca 2 mil. Kč). Jedná se tedy, s ohledem na parametry, o ceny velmi příznivé a jen stěží budete ve stejné cenové kategorii hledat rychlejší a originálnější roadster.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Yes! Roadster

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků