jojo na pristi jaro planuju zmenu, bude to bud FZ1 nebo TDM900 (je to devitistovka, ne osmistovka jak pises, a navic na pristi rok ma udajne bejt novej model s litrem, protoze V-Strom 1000 jim bere hodne xeftu a opravnene....), design vsech masin je famozni a zatah FZ1 nad 7000 nema chybu,ale je to takova trochu na muj vkus a typ masiny prekonovana tocka...
Diky za upozornění, kubatura u TDM je opravena na 900 Pokud můžu přidat svojí troškou do mlýna, tak FZ1 je výborná motorkana zábavu, polokapotáž FZ1 Fazer už je přeci jenom praktičtější, ale výkonově a svým nasazením j uplně jinde, než TDM. Já bych šel do TDM pouze v případě, že by mě nějak víc chytlo cestování a neměl penizky na FJR, pádž to je pravý polykač kilometrů...
týýý jo, tak mě štve že jsem tam nebyl :o((holt závody jsou důležitější ... Ale vím jaký to bylo loni, taky moc moc super, doufám že něco podobného přichystají i na příští rok a nebude se nám to krýt se závody :)
mno ja mam ted CBF600 ABS a chci zase zkusit neco jinyho, nejakyho cestovni endurkko a dvouval, mno a varan je mastodont a drahej, do velkyho Storma neumej ABS a to bych ho tak chtel, tak holt zbejva uz jen TDM, ostani motky jsou pak o 100 tisic vyse...... a CBF1000 je fayn ale to bych mel to samy..... a do FZ1 taky neumej ABS... davaj ho pomal uz i do skutru tak nevim co blbnou, a protoze uz me asi 3x vytahlo z bryndy tak nbez nej motku uz nechci, ten klidek za to stoji.......
Jo TDM je dobrá mašina na pohodový lítání. Motor bere pěkně odspodu, krásně se vodí do zatáček, ale nečekej, že by ráda lítala mimo asfalt. Nějakou lepší polňačku jo, ale větší terén ne. Nejde jen o obutí a odpružení, ale celá stavba nato není dělaná. TDM je podle mne určená spíš pro cestování. S tím ABS mne docela překvapuješ, má osobní zkušenost s ABS, je spíš opačná. Sním mi trvalo výrazně dýl, než jsem mašinu zabrzdil. Bez ABS to šlo nafleku, což mi dodávalo značně víc důvěry v brzdy. Ale věřím že jsou situace kdy ABS nenahradíš...
po vyse 17tis km najazdenych na fzs1000 dochadzam na to, ze cesta nieje to, co ma bude bavit cely zivot. Zalezi od toho, kde rad jazdis. Ja nerad jazdim po rovine, k zivotu potrebujem kopce. Alpy su blizko a su krasne, ale zavidim tym, ktori mozu jazdit po asfalte a ked vidia zachovalu polnu cestu, tak na nu vybehnu a dostanu sa do koncin, kam sa "obycajny motorkar" nedostane. A taketo cesty su nielen na Slovensku, ale aj v Alpach.To pisem len preto, aby to ludia zvazili ked vyberaju motorku. FJR je podla mna len pre starych panov, ktori budu naozaj jazdit len asfalt. Ta moto nema ine vyuzitie. Mne sa strasne "zamlouva" GS 1200 Adventure,ale TDM tiez urcite nebude zlaKed sa raz dam dohromady a kupim si ho, tak z fzs spravim okruhovku a budem si ju na voziku vozievat do Brna :)Motor dosahuje výkonu 98 kW (133 k) až v 14 500 ot, což se projevilo na pomalejším nástupu, ale zhruba v 10 tis. ot. ukazuje zuby a můžete to roztáhnout přes 17 000 ot. Ne, to není tiskařský šotek, R6 má omezovač nastaven až na hranici 17 500 ot.nieje to novinarsky skriatok, ale je to klamanie yamahou. Tych 17.500 je "iba" cca 15.300ot.. Otackomer je naschval nastaveny aby premieriaval, nemoze v nom byt chybova odchylka, pretoze signal otacok berie z ECU a ECU podla otacok riadi vstrekovanie, takze tam keby bola odchylka, tak by to asi nejelo. Je to normalne klamanie zo strany yamahy Totiz, keby naozaj tocila 17.500-18.000ot, tak tychlost piestu by bola 25,5m/s co je rychlost, aku ma ducati s ich desmosedici motorom v motoGP - co je najsilnejsi a najviac tocivy motor v motoGP.
Nemůžu souhlasit s tim, že FJR je jen pro staré pány, jsem mlaďoch a pěkně si ji užívám. Ale chápu že jsi to tak nemyslel...k ní ještě nějaký čistokrevný enduro a něco na okruh a jsem nejšťastnejší člověk na světě. Z FJR se lítá krásně a ač to tak nemusí vypadat, tak ten motor umí jet pěkně z vostra. Mimo silnici taky vjede jako všechno, ale jeto zážitek, který pokud nemusíte, tak moc často neopakujete. Jízda ještě jde, ale manipulace s ní někde v poli na srazu...hrůza, děs.
Jasne ze som to tak nemyslel :)Ja som tiez fzs kupoval s tym, ze je to taky vsestranny stroj - a to naozaj aj je, ale som sa rozjazdil a dosiel som na to, ze do terenu to moc nieje a na okruhu to ma zasa prilis nizko stupacky :)Takze je naozaj nutne, aby mal clovek viacero motoriek, inak sa ta situacia vyriesit neda.Ja som preto FJR trocha kritizoval, lebo ta motorka mi pride este viac cestovna ako fzs a pritom nic ine sa s nou neda. Myslim ze pohodlie pri jazde na dlhe trate bude na GS1200 Adventure podobne a navyse, s GeeSom sa predsa len po lahsich terenoch da jazdit. To je moj pohlad.
Jasne, to s tebou souhlasím. Spíš jsem jen tak polemizoval... Většina z nás si asi těžko může koupit vícero nových mašin. GS bude určitě mnohonásobně univerzálnější stroj než fzs to je jasne, ale nebude asi pro každého. Bavil jsem se s lidma co ji mají, nebo měli a byl jsem v rozpacích. Ti co ji prodali, nadávali na poměrně hrubý projev motoru a chování vůbec, ti co si ji nechali zase na ni nedají dopustit. Určo nepadne do ruky každému. Ale to jsi slyšel asi taky.
nejvyšší otáčky má nová R6 stabilních 16300ot.min. Pístová rychlost je menší než u současný R1, protože R6 má malej zdvih. Tušim jen 42mm. Klamání to je, ale stejně ji příští rok kupuju.
Mam to dubnovýho motocyklu. Srovnávali R1 s R6. Na obouch strojích byl namontovanej Recording systém. R6 měla omezovač na 16200ot.min. Není to asi nic neobvyklého u R1 proměřuje o 700ot. z maximální jen 13800ot. Vůbec se nad tim nepozastavovali
Ja vycházel z údajů Yamahy... A buďme upřímní, i 16 200 ot je velmi slušných ;) V momentě, kde bych čekal přeřazen, jsem měl ještě dobrých 1500-2000 ot v zásobě.
Díky těm otáčkám můžu jet na šestku 27 i 10x víc
To jako fakt schvalne promeruje otackomer? To slysim poprve, promerujici rychlomer je jasna vec, ale otackomer?!? Muzu se zeptat, jak a kdo prisel na to, ze toci "jen" 16300?
ja som to cital v australskom casopise a doslo sa na to, ked sa niekto zacal pocitat rychlost piestov. Presne cisla RPM vysli najavo pri merani na brzde.
Nejvyšší rychlost pítu u R6 je 23m/s a R1 má dokonce 24.6m/s díky víc než o centimetr většímu zvihu. Yamaha uvadí jako hraniční možnou rychlost při současné technologii 26m/s
že designér vod Yamahy je fakt schopnej,ty motorky jsou prostě krásné. Moc by mě zajímalo,jak hodně fouká na FZ1 ( protože se mi zdá,že nádrž je hodně vysoko a sedlo za ní dost nízko - tak snad by nemuselo moc ). FZ1 je v současnosti MISS dle mýho soudu . ((Je to jako nasednout na pneumatické kladivo, měl jsem pocit, že mi vyskáčou plomby ze zubů. ))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.