Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Driver  |  25. 06. 2017 08:55

Když se nedá na stojánek tak spadne ?

Odpovědět  |   | 
Biker  |  26. 06. 2017 15:28

Jojo, přesně tak - spadne. Respektive je prostě potřeba ji na ten stojánek postavit. Ne ji nechat stát a upustit. Jako s kolem nebo jinýma motorkama.....

Odpovědět  |   | 
homer  |  25. 06. 2017 20:36

Skoro kazdej drzitel B ridicaku ma papiry na skutr 125ccm, znackovy uz za 70tis. Tohle ma vyznam pro nekoho s poruchou rovnovahy a ten zase urcite nepatri na silnici.

Odpovědět  |   | 
jean  |  26. 06. 2017 07:39

Trojkolesové skútre môžu dostať šmyk aj na predné kolesá a jazdec sa nevysype, takže do mesta to určite význam má. Na trubke nájdeš videá, čo to znese na šmykľavom povrchu, to žiadna motorka nedá, možno ak by riadil šialený Valentino.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  26. 06. 2017 00:19

Skutr chce motor 250 ccm jinak to nejede. Nebo alespoň Hondu PCX 125 a dá se k ní dokoupit sada na objem 160 za pár tisícovek (v TP je stále 125). Pak je to čilouš a cena je celkově cca 80 tis.

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  27. 06. 2017 21:29

Nauc sa jazdit.

Ak ti na skutri, ktory je urceny do mesta, nestaci 125 cc, tak na cestu nepatris.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  26. 06. 2017 11:12

Trike je takový lepší vozíček pro invalidy a starší nemotory. Běžný malý skůtr s malými koly je za trest. Velká kola a velký motor jsou už fajn, a když si lze u Burgmana nad 400ccm natáhnout nohy dopředu, tak je to v některých chvílích lepší než Goldwing. Ale na delší cesty to je zase slabé. A když potom máte šestiválec, s sedačkou lepší než v obýváku, tak Vás po jedné projeté zemi stejně bolí nohy a projetí druhé i prdel, a kdo jezdí k moři bez noclehu po cestě, to je úplný šílenec. Hlavně když je 38 na rozpáleném asfaltu v koloně, nebo prší a je nárazový vítr. Nejlepší motorka je auto.

Odpovědět  |   | 
jean  |  26. 06. 2017 12:21

S takýmto názorom jazdíš na motorke? Troška pozér, čo? Ja ked dlho nemám možno jazdiť na motorke, tak vytiahnem aspoň babettu, aj ten kilometer na tom kozom dychu dobije baterky. Ale to aj tak nepochopíš.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 06. 2017 16:06

Kdepak pozer. Obycejny ko*kot a buzna to je.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  23. 07. 2017 01:49

A měl by být utracen! Dovolil si napsat svůj názor a ten se ale vůbec neshoduje s mým.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  26. 06. 2017 16:27

Skratka vyskusajte a uvidite. Vyborne vozitko do mesta, jazdi skvele...aj preto, ze je to jednoducha mechanika. Yamaha pokojne moze vytiahnut verziu o 4oo kubikoch a burgmanovi ostanu oci pre plac.

Odpovědět  |   | 
Patrik  |  02. 04. 2019 13:03

Zdravím, prosím nemáte náhodou někdo doma nebo v práci elektro skútr? můžete mi poradit, jestli je lepší, než klasický benzínový?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 04. 2019 12:20

Já jsem si ho koupil, podle mě je daleko lepší než skútr se spalovacím motorem, výkonu při rozjezdu se spalovací motor vůbec nemůže vyrovnat, na jedno dobití zvládne až 100 km.

Odpovědět  |   | 
Patrik  |  05. 04. 2019 13:56

Až 100 kilometrů ujede? a jak dlouho se to dobíjí? ale v podstatě musím vždy skútr přistavit někde k zásuvce?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 04. 2019 18:20

Dobíjím ho cca 6 hodin, koupil jsem ho od https://www.niuskutry.cz/... , a skútr nemusíte přistavovat k zásuvce, stačí z něj vytáhnout baterku, kterou v klidu dobijete doma.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A