Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Driver  |  25. 06. 2017 08:55

Když se nedá na stojánek tak spadne ?

Odpovědět  |   | 
Biker  |  26. 06. 2017 15:28

Jojo, přesně tak - spadne. Respektive je prostě potřeba ji na ten stojánek postavit. Ne ji nechat stát a upustit. Jako s kolem nebo jinýma motorkama.....

Odpovědět  |   | 
homer  |  25. 06. 2017 20:36

Skoro kazdej drzitel B ridicaku ma papiry na skutr 125ccm, znackovy uz za 70tis. Tohle ma vyznam pro nekoho s poruchou rovnovahy a ten zase urcite nepatri na silnici.

Odpovědět  |   | 
jean  |  26. 06. 2017 07:39

Trojkolesové skútre môžu dostať šmyk aj na predné kolesá a jazdec sa nevysype, takže do mesta to určite význam má. Na trubke nájdeš videá, čo to znese na šmykľavom povrchu, to žiadna motorka nedá, možno ak by riadil šialený Valentino.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  26. 06. 2017 00:19

Skutr chce motor 250 ccm jinak to nejede. Nebo alespoň Hondu PCX 125 a dá se k ní dokoupit sada na objem 160 za pár tisícovek (v TP je stále 125). Pak je to čilouš a cena je celkově cca 80 tis.

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  27. 06. 2017 21:29

Nauc sa jazdit.

Ak ti na skutri, ktory je urceny do mesta, nestaci 125 cc, tak na cestu nepatris.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  26. 06. 2017 11:12

Trike je takový lepší vozíček pro invalidy a starší nemotory. Běžný malý skůtr s malými koly je za trest. Velká kola a velký motor jsou už fajn, a když si lze u Burgmana nad 400ccm natáhnout nohy dopředu, tak je to v některých chvílích lepší než Goldwing. Ale na delší cesty to je zase slabé. A když potom máte šestiválec, s sedačkou lepší než v obýváku, tak Vás po jedné projeté zemi stejně bolí nohy a projetí druhé i prdel, a kdo jezdí k moři bez noclehu po cestě, to je úplný šílenec. Hlavně když je 38 na rozpáleném asfaltu v koloně, nebo prší a je nárazový vítr. Nejlepší motorka je auto.

Odpovědět  |   | 
jean  |  26. 06. 2017 12:21

S takýmto názorom jazdíš na motorke? Troška pozér, čo? Ja ked dlho nemám možno jazdiť na motorke, tak vytiahnem aspoň babettu, aj ten kilometer na tom kozom dychu dobije baterky. Ale to aj tak nepochopíš.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 06. 2017 16:06

Kdepak pozer. Obycejny ko*kot a buzna to je.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  23. 07. 2017 01:49

A měl by být utracen! Dovolil si napsat svůj názor a ten se ale vůbec neshoduje s mým.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  26. 06. 2017 16:27

Skratka vyskusajte a uvidite. Vyborne vozitko do mesta, jazdi skvele...aj preto, ze je to jednoducha mechanika. Yamaha pokojne moze vytiahnut verziu o 4oo kubikoch a burgmanovi ostanu oci pre plac.

Odpovědět  |   | 
Patrik  |  02. 04. 2019 13:03

Zdravím, prosím nemáte náhodou někdo doma nebo v práci elektro skútr? můžete mi poradit, jestli je lepší, než klasický benzínový?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 04. 2019 12:20

Já jsem si ho koupil, podle mě je daleko lepší než skútr se spalovacím motorem, výkonu při rozjezdu se spalovací motor vůbec nemůže vyrovnat, na jedno dobití zvládne až 100 km.

Odpovědět  |   | 
Patrik  |  05. 04. 2019 13:56

Až 100 kilometrů ujede? a jak dlouho se to dobíjí? ale v podstatě musím vždy skútr přistavit někde k zásuvce?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 04. 2019 18:20

Dobíjím ho cca 6 hodin, koupil jsem ho od https://www.niuskutry.cz/... , a skútr nemusíte přistavovat k zásuvce, stačí z něj vytáhnout baterku, kterou v klidu dobijete doma.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A