Yamaha Sports Ride Concept je dvoumístný sporťák, který váží 750 kg

Další premiérou tokijského autosalonu je Yamaha Sports Ride Concept. Jak bylo oznámeno dříve, nejde o motocykl, ale o velmi malý a především hodně lehký dvoumístný automobil. Zatím se jedná pouze o studii a navíc samotná Yamaha mnoho technických detailů o novince neposkytla, přesto stojí tento vůz za pozornost.

Yamaha chce v Evropě prodávat lehké a levné dvoumístné auto

Yamaha chce v Evropě prodávat lehké a levné dvoumístné auto

Důvodem je hlavně extrémně nízká hmotnost. Základ tvoří karbonový monokok, na kterém jsou nasazené karbonové panely. Jedná se o technologii iStream vyvinutou Gordonem Murrayem, tvůrcem McLarenu F1. Také v interiéru byla snaha ušetřit co nejvíce kilogramů, takže by měl být podle oficiálních zdrojů minimalistický, ale zároveň luxusní. Výsledkem celého snažení je fakt, že koncept váží pouze 750 kg.

MOTIV.e: Gordon Murray se vrací s dalším elektromobilem

MOTIV.e: Gordon Murray se vrací s dalším elektromobilem

Na takovou hmotnost nejsou potřeba obrovské motory s výkonem mnoha stovek koní, ale Yamaha bohužel oficiálně neupřesnila, co konkrétně v autě je. Spekuluje se o litrovém tříválci s výkonem 60 kW (82 koní). Jinak vůz jako takový měří na délku 3900 mm, široký je 1720 mm a vysoký pouze 1170 mm. Doufejme, že Yamaha nezůstane pouze u konceptu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků