Yamaha MT-0S concept: power-bike

Koncept Yamaha MT-0S má velmi futuristický design a velký dvouválec do V s výkonem 66 kW a 150 Nm.

Už je to nějaký ten měsíc, kdy proběhla premiéra konceptu MT-0S, ale nám se podařilo na akci Yamaha Summer Festival 2006 pořídit pár vlastních snímků. První model řady MT spatřil světlo světa již v roce 1999 na tokijském motosalonu a na jeho základě vznikla monstrózní sériovka MT-01. Novinkou letošního roku je menší funbike, šestsetšedesátka MT-03.

Tip: Přečtěte si naše jízdní dojmy po projížďce s Yamahou MT-01 a MT-03.

Ale zpět k MT-0S. Cíl motocyklu je obdobný jako u MT-01: přinést nové zážitky a dojmy z jízdy s velkým dvouválcovým motorem do V. MT-0S má robusní futuristický vzhled a jen od pohledu vyvolává respekt: přední zubaté kotouče, masivní radiální třmeny, zlatá přední obrácená vidlice, velký motor nebo dvě trojúhelníkové koncovky výfuků.

Pohonnou jednotkou je čtyřdobý vzduchem chlazený dvouválec o objemu 1 670 ccm ze současné MT-01. Výkon agregátu je 66 kW (90 k) a maximální točivý moment je úctyhodných 150 Nm.

Hlavním lákadlem tohoto motocyklu je bezesporu design. V boxu, který byl zaměřen pouze na řadu MT, byly slyšet slova: "sekec-mazec, brutální motorka, respekt..." apod. Jaký je váš názor na MT-0S? Líbí se vám?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Yamaha MT-0S

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků