Yamaha MT-0S concept: power-bike

Koncept Yamaha MT-0S má velmi futuristický design a velký dvouválec do V s výkonem 66 kW a 150 Nm.

Už je to nějaký ten měsíc, kdy proběhla premiéra konceptu MT-0S, ale nám se podařilo na akci Yamaha Summer Festival 2006 pořídit pár vlastních snímků. První model řady MT spatřil světlo světa již v roce 1999 na tokijském motosalonu a na jeho základě vznikla monstrózní sériovka MT-01. Novinkou letošního roku je menší funbike, šestsetšedesátka MT-03.

Tip: Přečtěte si naše jízdní dojmy po projížďce s Yamahou MT-01 a MT-03.

Ale zpět k MT-0S. Cíl motocyklu je obdobný jako u MT-01: přinést nové zážitky a dojmy z jízdy s velkým dvouválcovým motorem do V. MT-0S má robusní futuristický vzhled a jen od pohledu vyvolává respekt: přední zubaté kotouče, masivní radiální třmeny, zlatá přední obrácená vidlice, velký motor nebo dvě trojúhelníkové koncovky výfuků.

Pohonnou jednotkou je čtyřdobý vzduchem chlazený dvouválec o objemu 1 670 ccm ze současné MT-01. Výkon agregátu je 66 kW (90 k) a maximální točivý moment je úctyhodných 150 Nm.

Hlavním lákadlem tohoto motocyklu je bezesporu design. V boxu, který byl zaměřen pouze na řadu MT, byly slyšet slova: "sekec-mazec, brutální motorka, respekt..." apod. Jaký je váš názor na MT-0S? Líbí se vám?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Yamaha MT-0S

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků