Motorka ma dostatek sily pro jizdu s pritelkyni a plne nalozenymi kufry. :-) Motor vykonej jak prase....ehm jak kdejake auto a jeste se nastacime divit, ze to vubec uveze pritelkyni a kufry...
Ještě v žádné recenzi tohoto poloautomatu mi nikdo nevysvětlil, jakým způsobem funguje spojka. To tam je hydrodynamický měnič jako v klasickém automatu nebo elektricky ovládaná, robotizovaná spojka (jako např. v Toyotě Yaris) nebo co???
Podle chování je to robotozivoaná převodovka jako např. ve zmíněném Yarisu. Jako klasický automat s měničem se to nechová.
já bych se chtěl poptat co ten kardan,jestli se nějak projevoval / byl odlišnej od řetězu a popřípadě jestli například na vlhké vozovce nebyly problémy s rozjezdem a tak.
Kardan od řetězu hlavně poznáš tak, že ho nemažeš a nestaráš se o pravidelné mazání (krom pravidelné výměny kardanového oleje jednou za dlouhý čas).Jízdní vlastnosti jsou u kardanu stejné, je tam jen o něco větší ztráta výkonu než u převodu řetězem.Jiné jízdní vlastnosti bys mohl očekávat jen u pohonu řemenem, který je oproti řetězu a kardanu pružný a dokáže pohltit např. cuknutí mašiny při rychlém puštění spojky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.