Yamaha FJR1300AS: správný krok (test)

5 komentářů

Martin
15. srpna • 20:19

Motorka ma dostatek sily pro jizdu s pritelkyni a plne nalozenymi kufry. :-) Motor vykonej jak prase....ehm jak kdejake auto a jeste se nastacime divit, ze to vubec uveze pritelkyni a kufry...

Pavel F.
12. srpna • 9:16

Ještě v žádné recenzi tohoto poloautomatu mi nikdo nevysvětlil, jakým způsobem funguje spojka. To tam je hydrodynamický měnič jako v klasickém automatu nebo elektricky ovládaná, robotizovaná spojka (jako např. v Toyotě Yaris) nebo co???

Petr
12. srpna • 10:14

Podle chování je to robotozivoaná převodovka jako např. ve zmíněném Yarisu. Jako klasický automat s měničem se to nechová.

PS guru
12. srpna • 9:01

já bych se chtěl poptat co ten kardan,jestli se nějak projevoval / byl odlišnej od řetězu a popřípadě jestli například na vlhké vozovce nebyly problémy s rozjezdem a tak.

Pavel F.
12. srpna • 9:23

Kardan od řetězu hlavně poznáš tak, že ho nemažeš a nestaráš se o pravidelné mazání (krom pravidelné výměny kardanového oleje jednou za dlouhý čas).
Jízdní vlastnosti jsou u kardanu stejné, je tam jen o něco větší ztráta výkonu než u převodu řetězem.
Jiné jízdní vlastnosti bys mohl očekávat jen u pohonu řemenem, který je oproti řetězu a kardanu pružný a dokáže pohltit např. cuknutí mašiny při rychlém puštění spojky.

Doporučujeme

Články odjinud