Xenatec Cruisero od Office-K: dvojnásobné harakiri

Japonská ladičská společnost Office-K se pustila do vskutku sebevražedného projektu: modifikace kupé Xenatec odvozeného z Maybachu…
Seznam kapitol
  1. Xenatec Cruisero od Office-K
  2. Fotogalerie

Firma Office-K stupňuje svoji aktivitu. Po své nedávné kreaci Ferrari 458 Italia Spider Office-K nyní přichází s projektem založeným na kupé Xenatec Cruisero odvozeném ze sedanu Maybach 57S. A co je na tom sebevražedného? Tak si to shrňme: prestižní automobilní oddělení koncernu Daimler v podobě automobilky Maybach příští rok definitivně a bez náhrady končí a německá karosárna Xenatec takřka před rokem vyhlásila bankrot…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Xenatec 57S v podání tokijské firmy Office-K

Ale ani tyto zásadní informace se nestaly překážkou tomu, aby tokijská ladičská společnost Office-K představila „speciální“ provedení odvozené ze „speciálního“ dvoudveřového provedení Xenatec „speciálního“ modelu Mercedes-Benz S-Class v podobě standardně čtyřdveřového Maybachu.

Maybach Cruiserio: první 57 Coupe od Xenatecu je na prodej

Maybach Cruiserio: první 57 Coupe od Xenatecu je na prodej

Není známo, kolik vlastně u Xenatecu během krátké epizody dvoudveřových verzí Maybach vzniklo, ale jeden z vozů prošel decentní přestavbou právě u Office-K. Zářivě bílý vůz na snímcích se vyznačuje řadou chromovaných doplňků, ohromnými litými ráfky Forgiato a novými předními svítilnami.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přečalouněný interiér je u Office-K samozřejmostí

Zatímco interiér byl podle všeho přečalouněn v opulentním stylu, na mechanických skupinách se zřejmě nic nezměnilo (stejně jako na již zmíněném Ferrari 458 Italia Spider). Pod přední kapotou se tak ukrývá standardní dvanáctiválec AMG s objemem 6,0 l, výkonem 620 koní (456 kW) a točivým momentem rovných 1 000 Nm, jenž je schopný výchozí sedan Maybach 57S katapultovat z 0 na 100 km/h za méně než 5 s a rozjet jej až na 275 km/h.

Ferrari 458 Italia Spider v japonském ladění Office-K

Ferrari 458 Italia Spider v japonském ladění Office-K

Plány Xenatecu s velkými kupé odvozenými z Maybach skončily zřejmě podobně smutně jako samotný Maybach v rámci koncernu Daimler. Připomeňme, že u Xenatecu plánovali vyrobit stokusovou sérii těchto vozů s cenami startujícími v přepočtu na 16,8 mil. Kč.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Xenatec Cruisero od Office-K
  2. Fotogalerie
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků