World's Greatest Drag Race 4: 911 Turbo S první, BMW i8 až šesté

World

Kolegové z magazínu Motor Trend už dokázali uspořádat tři velká srovnání všech možných sportovních automobilů. Nejedná se sice o komplexní porovnání, závodí se pouze ve sprintu na čtvrt míle, přičemž často ani nejde o auta z jedné kategorie, nicméně podobná videa byla vždy velmi zajímavá. Aktuálně je na světě velký drag race s pořadovým číslem 4.

V něm se představuje Alfa Romeo 4C, BMW i8, BMW M4, Chevrolet Camaro Z/28, Ford Fiesta ST, Jaguar F-Type R Coupe, Nissan GT-R Nismo, Porsche 911 Turbo S, Subaru WRX STI a Volkswagen Golf GTI. Z tohoto výčtu je jasné, kdo patří k favoritům. Nissan GT-R v takových srovnáních zvítězil už několikrát a v podstatě jediná podobně schopná čtyřkolka je v tomto testu Porsche 911 Turbo S.

Tato dvě auta si to také nakonec rozdala s velkým náskokem o vítězství. Třetí a zároveň první mezi auty s pohonem jedné nápravy skončil Jaguar F-Type R. 

bazar

BMW 1 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 231 865 km
Cena: 120 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2013
Stav: 51 351 km
Cena: 600 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2012
Stav: 120 517 km
Cena: 380 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2004
Stav: 200 675 km
Cena: 166 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2012
Stav: 101 194 km
Cena: 720 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2011
Stav: 86 313 km
Cena: 780 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků