World Car of the Year 2014 zná své vítěze. Škoda Octavia neuspěla

Na autosalonu v New Yorku byly vyhlášeny výsledky ankety hledající nejlepší auto na světě. Do užší nominace, kterou pořadatelé oznámily v únoru letošního roku, postoupilo celkem dvanáct finalistů a ti se utkali v hlavní kategorii. Mezi těmito finalisty byste našli jak Škodu Octavii, tak třeba Mazdu 3 nebo Lexus IS. Ani jeden z těchto jmenovaných ale nakonec neuspěl. Celkovým vítězem se stal model Audi A3. Dalšími v pořadí jsou BMW 4 a Mazda 3.

World Car of the Year 2014: v užším výběru se drží i Škoda Octavia

World Car of the Year 2014: v užším výběru se drží i Škoda Octavia

Mezi luxusními automobily uspěl Mercedes-Benz třídy S. Do užší finálové trojice postoupil ještě Range Rover Sport a Bentley Flying Spur. Titul nejlepšího sportovního vozu získalo navzdory technickým potížím Porsche 911 GT3 (mezi poslední tři postoupil také Chevrolet Corvette Stingray a Ferrari 458 Speciale), poslední dvě kategorie ovládlo BMW i3. To zvítězilo jak při hodnocení designu, tak také mezi tzv. „Green Cars“.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků