Wolf Focus ST: skrytý potenciál

Specialista na ladění vozů automobilky Ford, německá firma Wolf, objevil v novém Focusu ST skrytý a nevyužitý potenciál. Po cílených úpravách má přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 l výkon až 300 koní. Stačí pár tisíc euro...
Wolf Focus ST: skrytý potenciál

Ford si do svého sportovního hatchbacku Focus ST půjčil pohonnou jednotku z koncernové automobilky Volvo. Přepracovaný přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 l má sériový výkon 162 kW (220 k) a kroutící moment 320 Nm. Wolf po adresných úpravách vyladil agregát na dva výkonostní stupně: 202 kW (275 k) / 360 Nm za 2 750 eur a top model má výkon 221 kW (rovných 300 koní) a maximální kroutící moment 386 Nm. Třístovka koňských sil sníží vaše konto o 3 950 eur.

V přípravě je také kompletní výměna výfukového systému, který by měl dostat sportovní tlumič a chromované koncovky. Již hotový je ale optický paket, který obsahuje speciální lakování, zadní spoiler a kryt bočního okénka u C-sloupku. O přenesení zvýšeného výkonu na asfalt se stará čtveřice 19palcových kol s pneumatikami 245/30, lepší jízdní vlastnosti přenese snížení podvozku o 35 milimetrů. V interiéru je řada doplňků z leštěného hliníku (nožní opěrka, pedály nebo madlo ruční brzdy).

Tip: Mrkněte na představení hot-hatche Ford Focus ST.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků