Wolf Focus ST: skrytý potenciál

Specialista na ladění vozů automobilky Ford, německá firma Wolf, objevil v novém Focusu ST skrytý a nevyužitý potenciál. Po cílených úpravách má přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 l výkon až 300 koní. Stačí pár tisíc euro...
Wolf Focus ST: skrytý potenciál

Ford si do svého sportovního hatchbacku Focus ST půjčil pohonnou jednotku z koncernové automobilky Volvo. Přepracovaný přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 l má sériový výkon 162 kW (220 k) a kroutící moment 320 Nm. Wolf po adresných úpravách vyladil agregát na dva výkonostní stupně: 202 kW (275 k) / 360 Nm za 2 750 eur a top model má výkon 221 kW (rovných 300 koní) a maximální kroutící moment 386 Nm. Třístovka koňských sil sníží vaše konto o 3 950 eur.

V přípravě je také kompletní výměna výfukového systému, který by měl dostat sportovní tlumič a chromované koncovky. Již hotový je ale optický paket, který obsahuje speciální lakování, zadní spoiler a kryt bočního okénka u C-sloupku. O přenesení zvýšeného výkonu na asfalt se stará čtveřice 19palcových kol s pneumatikami 245/30, lepší jízdní vlastnosti přenese snížení podvozku o 35 milimetrů. V interiéru je řada doplňků z leštěného hliníku (nožní opěrka, pedály nebo madlo ruční brzdy).

Tip: Mrkněte na představení hot-hatche Ford Focus ST.

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků