Wolf Focus ST: s kompresorem a vlčí houževnatostí

U ladičské firmy Wolf se stal ohniskem zájmu nový Ford Focus. Optický styling je patrný u přední masky, jiné jsou boční prahy, C-sloupek dostal žebrování a u modifikované zádě si jistě všimnete dvojité chromované koncovky s logem firmy. Celý aerodynamický kit stojí 1 450 eur.

O dobrou stabilitu při dynamické jízdě se zaslouží sportovní tlumiče, které sníží světlou výšku vozu o 35 milimetrů. Kola si může zákazník vybrat z široké palety 16" až 19" disků z lehkých slitin. Tady ceny začínají na 155 eurech. Dovybavit a zkrášlit si můžete i interiér, firma Wolf má na seznamu bohatou příplatkovou nabídku, ze které bych zmínil například madlo řadící páky z hliníku za 78 euro nebo nožní opěrku za 98 auro.

K dvoulitrovému čtyřválci, kdy běžná verze Focus ST má výkon 125 kW (170 k), přidají technici kompresor a předpokládaný výkon vyskočí až na 185 kW (250 k) a kroutící moment je 300 Nm, oproti předchozím 196 Nm. Tato tuningová adaptace je však prozatím v přípravě, ale VW Golf GTI se může těšit na zdatného protivníka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků