Wolf Focus ST: s kompresorem a vlčí houževnatostí

U ladičské firmy Wolf se stal ohniskem zájmu nový Ford Focus. Optický styling je patrný u přední masky, jiné jsou boční prahy, C-sloupek dostal žebrování a u modifikované zádě si jistě všimnete dvojité chromované koncovky s logem firmy. Celý aerodynamický kit stojí 1 450 eur.

O dobrou stabilitu při dynamické jízdě se zaslouží sportovní tlumiče, které sníží světlou výšku vozu o 35 milimetrů. Kola si může zákazník vybrat z široké palety 16" až 19" disků z lehkých slitin. Tady ceny začínají na 155 eurech. Dovybavit a zkrášlit si můžete i interiér, firma Wolf má na seznamu bohatou příplatkovou nabídku, ze které bych zmínil například madlo řadící páky z hliníku za 78 euro nebo nožní opěrku za 98 auro.

K dvoulitrovému čtyřválci, kdy běžná verze Focus ST má výkon 125 kW (170 k), přidají technici kompresor a předpokládaný výkon vyskočí až na 185 kW (250 k) a kroutící moment je 300 Nm, oproti předchozím 196 Nm. Tato tuningová adaptace je však prozatím v přípravě, ale VW Golf GTI se může těšit na zdatného protivníka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků