Wolf Focus ST: s kompresorem a vlčí houževnatostí

U ladičské firmy Wolf se stal ohniskem zájmu nový Ford Focus. Optický styling je patrný u přední masky, jiné jsou boční prahy, C-sloupek dostal žebrování a u modifikované zádě si jistě všimnete dvojité chromované koncovky s logem firmy. Celý aerodynamický kit stojí 1 450 eur.

O dobrou stabilitu při dynamické jízdě se zaslouží sportovní tlumiče, které sníží světlou výšku vozu o 35 milimetrů. Kola si může zákazník vybrat z široké palety 16" až 19" disků z lehkých slitin. Tady ceny začínají na 155 eurech. Dovybavit a zkrášlit si můžete i interiér, firma Wolf má na seznamu bohatou příplatkovou nabídku, ze které bych zmínil například madlo řadící páky z hliníku za 78 euro nebo nožní opěrku za 98 auro.

K dvoulitrovému čtyřválci, kdy běžná verze Focus ST má výkon 125 kW (170 k), přidají technici kompresor a předpokládaný výkon vyskočí až na 185 kW (250 k) a kroutící moment je 300 Nm, oproti předchozím 196 Nm. Tato tuningová adaptace je však prozatím v přípravě, ale VW Golf GTI se může těšit na zdatného protivníka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků