super auto, idealne
Bůh ví jak to bude vypadat v r. 2008 (je to hodně daleko a vzhled mezitím může zestárnout). Ani tomu roku moc nevěřím. Tipl bych to na začátek 2007. Dále pochybuji, že nebude v nabídce alespoň za příplatek 4x4. To by byla velká chyba. No a pokud to bude velikostí spíš "teréní Fabie" tak doufám, že ne za cenu Octavie.
tohle je proste uYeti;-(Skoda potrebuje SUVcko, ale uplne jineho razeni nez je tahle hracicka pro panenky, ktery navic nikdo nekupuje => me se tohle nelibi, klasika je klasika RAV nebo nova Vitara
no vidite.. mne se treba RAV absolutne hnusi (ten kratky 2 dver) .. je to proste vec nazoru :)
Nemuzu si pomoci, vcera jsem se na to dival a prvni dojem z predni masky byl, ze se Skoda chysta konkurovat Zetoru. Strasidelna krabice. Nicmene zklamani jsem se dockal vic, nez bych cekal, celkove mam pocit, ze automobilovy prumysl (predevsim design interieru me zklamal temer vsude) kraci smerem, ktery me osobne nijak neoslovil.
povodne sa to malo volat skoda zetor, ale kvoli (c) to zatrhli. v kazdom pripade suhlas. 45.000 vozov rocne, co to je? auto bude drahe ako hrom, navyse v 2007 ho konkurencia prevalcuje cenou a hlavne dizajnom. nech sa Skoda zameria na nastupcov Fabie, Octavie ci Superb, ale nech sa nemota do vozov, ako je miniSUV a miniMPV. tam nema ziadne skusenosti a ak nema koncert VW kde dat vyrobu takychto "mensinovych" aut, tak je to potom smutne.
Ze by konecne skodovka, kterou kdyz si koupite, tak nebudete mit 100% jistotu, ze kdyz prijedete na parkoviste, ze tam bude stat 100 dalsich? Stejne tak by to mohlo byt s Roomsterem.....
Já bych jen dodal jedno. Často se uvádí jako velká výhoda, že je auto krátký a dobře se s ním zaparkuje. Do značný míry je to jen iluze. Z vlastní zkušenosti - poslední rok parkuju v Praze pětimetrovou popelnicí, čtyři roky předtím 4,5 metrovou. Takže by člověk řekl, že skoro nezaparkuju. Omyl. Skutečnost je totiž taková, že v naprosté většině případů (aspoň z mé praxe) je to o tom, že parkovací místo (mezi auty) buď je nebo není. Málokdy, tak 10% případů, se mi stane, že tam to místo je, ale krátký a kdybych místo 5m měl 4.5m, tak bych se býval vešel. Spíš to bývá o tom, že je tam 2-3 mezera atam nevlezu ničím (kromě Smarta a možná Malucha).Tím však nechci zpochybňovat, že 4m auto bude hledat místo k parkování stejně těžko, jako 5m. To určitě ne, nicméně zdaleka to není v poměru (např.), že 4m auto najde místo v 98% případů a 5m v 30%. Řekl bych, že případů, kdy 4m by zaparkovalo a 5m ne, je tak čtvrtina.
S tím bych tak úplně nesouhlasil; nejde jen o podélné parkování, ale i o parkování na parkovišti v několika řadách aut. S 4,5m autem se mnohdy nevytočím, s malým prckem najedu na první pokus. Příklad: parkoviště u Grandu v Brně. S Octavií málokdy, s Ka vždy
Ale jo, ty situace nastávají, to jsem psal. Akorát že to není o tom, že s prckem zaparkuju vždy a s krávou nikdy, ale o tom, že s prckem najdu vyhovující místo třeba šestkrát z dvaceti pokusů (protože jindy tam žádné místo ani není) a s krávou třeba 4x z dvaceti pokusů (14x tam místo vůbec není a ve dvou případech z těch šesti, co tam auto je, se tam nevejdu nebo to nevytočím).Jde jen o to, jestli to chcete vidět tak, že (na základě těchto vymyšlených čísel) s prckem zaparkujete o 50% lepší než z krávou (6x místo 4x) nebo zda to chcete vidět tak, jak je to v realitě, a to sice že v obou případech se parkuje tak blbě, že ten rozdíl 4 vs. 6 není zdaleka tak zásadní, jak by se mohlo zdát.
To je pravda. Jenže žena nechce do města velké auto a cokoliv přes čtyři metry je velké
Jste měkkej. Žena si zvykla a dokonce jsem už tak daleko, že tuhle prohlásila o 607 (velmi se jí líbí), že je to docela malý auto
Tak to je dobré... priateľke sa zdá Almera veľká a pochvaľovala si Micru, čo sme mali predtým
Manželka mě vůbec začíná překvapovat. Vrátila se z víkendu (byla sama za rodičema) a po příjezdu povídá, že se jí to auto zdálo dřív zbytečně silný, ale že párkát předjížděla a že tomu přišla na chuť a že už chápe, proč jsem tak nadával na výkon 120HP u Xantie
No ja mam presne opacny nazor. Nevyvazenej design a vubec se mi nelibi. Ale pro gustu..myslim, ze to bude propadak jestli to pude do vyroby
sa zda ten "zadok" dost divny....
no po uspechu takovych skvostu jako je Multipla 1, Thalia, O1, zadku noveho Meganu hatch bych se o uspech dalsich ruznych takovych designerskych odvaru nebal...
no v realu to vypada velmi zajimave, dost mi to pripomina nevim proc fiat, nevim ktery, ale kdyz jsem se na to koukl, tak jsem mel pocit, ze uz jsem to videl u fiata, ale pokud to prijde, tak myslim, ze by to mohlo mit slusny uspech... konecne by prisla s koda s designem, ktery neni tak trivialne jednoduchy a konzervativni...
C sloupek zadek ma Panda
Uz jsem to tu jednou psal, me to pripomina FIAT Doblo. Vypada jako dvojce.
to muze byt, ale je to prvni skodovka, kterou bych si diky designu koupil celou
no me spis vyhovuje konzervativnejsi OII, jsem zvedav na seriovku toho roomsteru
Yeti vypadá dost dobře, doufám, že to ve finále moc nepokazí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.