Williams otevřel nové centrum. Bude pomáhat při vývoji silničních aut

Ne jen formulí 1 je člověk živ. Williams nyní rozšiřuje své aktivity na poli vývoje nových technologií pro silniční vozy. Dokonce kvůli tomu otevřel nové centrum Williams Advanced Engineering. Už v něm prý pracuje na projektu pro automobilku Nissan a pomáhá ladit jeden z modelů Nismo.

Tým Williams patří mezi nejúspěšnější stáje Formule 1 a byl to on, kdo přišel s velmi revolučními myšlenkami. Poslední dobou se týmu sice tolik nedaří, ale nikdo nemůže zpochybnit jeho know-how, když od roku 1978 vyhrál devětkrát pohár konstruktérů, sedmkrát titul mistra světa mezi jezdci a hymnu mu hráli po 114 velkých cenách.

Podívejte se, o kolik je Formule 1 rychlejší než opravdu rychlá auta

Podívejte se, o kolik je Formule 1 rychlejší než opravdu rychlá auta

Williams není žádným nováčkem, pokud jde o ladění silničních aut. Společnost patří mezi průkopníky hybridní technologie a drží několik patentů. Patentovaný setrvačník Williamsu pomáhá třeba závodnímu Porsche 911 GT3 R Hybrid a společnost je výhradním dodavatelem akumulátorů pro závodní sérii elektrických formulí Formula E.

Inženýři Williamsu se podíleli i na vývoji některých velmi exkluzivních aut. Například zrušený projekt Jaguaru C-X75 prošel jejich rukama a pracovali na Nissanu GT-R. Právě s Nissanem má Williams uzavřenou dohodu o vzájemné spolupráci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků