Wiesmann se v Ženevě prezentuje novým Spyderem V8

Německý malosériový výrobce sportovních automobilů Wiesmann, které jsou již řadu let pevně spjaty se standardními konstrukcemi BMW, na svém stánku na autosalonu v Ženevě vystavuje studii extrémně lehkého modelu Spyder V8. S pohotovostní hmotností pod hranicí 1 000 kg je tento roadster schopen zrychlit z klidu na 100 km/h za méně než 4 s a dosáhnout rychlosti 290 km/h. O to se stará upravený čtyřlitrový osmiválec z BMW M3 naladěný na 420 koní (309 kW). Podle Wiesmannu jde o vůbec nejostřejší vůz, jaký kdy v jeho dílnách vzniknul, absence dveří i čelního skla zajistí posádce jistě nezapomenutelné zážitky.

Po stránce techniky nový Spyder V8 vychází ze starších staveb Wiesmannu a jeho vznik si údajně vyžádali samotní příznivci značky žádající „extrémně puristický stroj“. Zda se tento model dostane do malosériové výroby, to zatím není vůbec jasné. „Odezva ze strany našich partnerů a odborníků sehraje v otázce budoucnosti modelu Spyder důležitou roli,“ tvrdí Friedhelm Wiesmann, šéf stejnojmenné automobilky. Pokud k produkci nakonec přeci jen sáhne, stane se tak v horizontu dvou až tří let.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
  
 


 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků