Wiesmann Roadster MF5: retro novinka se odhaluje ve Frankfurtu

Letošní expozice výrobce ručně vyráběných sportovních modelů Wiesmann, jejichž vzhled nás tak trochu vrací do dob dávno minulých, zcela jednoznačně patří nové limitované edici roadsteru MF5. Ta je speciálně vyrobena pouze v bílo§červené barevné kombinaci a obsahuje vše, co od tohoto typu vozu možno očekávat - od lehké karoserie až po výkonný agregát.

Výrobce tentokrát sáhl po pětilitrovém desetiválci z modelu BMW M6. Ten disponuje výkonem 507 koní a maximálním točivým momentem 520 Nm s tím, že to všechno je posíláno na kola zadní nápravy. Wiesmann Roadster MF5 dosahuje skvělé výsledky jak ve sprintech, tak i v maximální rychlosti - na zrychlení z nuly na stovku mu postačí pouhých 3,9 sekund a ručička tachometru se zastaví na hodnotě 309 km/h.
Celkem se těchto modelů vyrobí jen 55 kusů a i navzdory ceně 189 000 eur se výrobce nemusí obávat o nedostatek zájemců.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Wiesmann Roadster MF5: 1 z 55
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků