Wiesmann Roadster MF5: retro novinka se odhaluje ve Frankfurtu

Letošní expozice výrobce ručně vyráběných sportovních modelů Wiesmann, jejichž vzhled nás tak trochu vrací do dob dávno minulých, zcela jednoznačně patří nové limitované edici roadsteru MF5. Ta je speciálně vyrobena pouze v bílo§červené barevné kombinaci a obsahuje vše, co od tohoto typu vozu možno očekávat - od lehké karoserie až po výkonný agregát.

Výrobce tentokrát sáhl po pětilitrovém desetiválci z modelu BMW M6. Ten disponuje výkonem 507 koní a maximálním točivým momentem 520 Nm s tím, že to všechno je posíláno na kola zadní nápravy. Wiesmann Roadster MF5 dosahuje skvělé výsledky jak ve sprintech, tak i v maximální rychlosti - na zrychlení z nuly na stovku mu postačí pouhých 3,9 sekund a ručička tachometru se zastaví na hodnotě 309 km/h.
Celkem se těchto modelů vyrobí jen 55 kusů a i navzdory ceně 189 000 eur se výrobce nemusí obávat o nedostatek zájemců.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Wiesmann Roadster MF5: 1 z 55
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků