Wiesmann MF4 a MF5: nově s motorem V8 bi-turbo

Již dva roky vyráběný model Wiesmann MF5 GT přišel o zdroj atmosféricky plněných desetiválců z BMW M5, jejiž výroba byla ukončena spolu se samotnou M5. Pánové od Wiesmannu tak byli postaveni před nelehký úkol: jaký motor používat nadále?

Rozhodnutí nyní definitivně padlo. Wiesmann je tradičním a dlouholetým odběratelem pohonných jednotek z Mnichova, a tak není divu, že vůz dostane nový bavorský osmiválec s dvojitým přeplňováním. Motor BMW s objemem 4,4 l je díky použití přímého vstřikování benzínu a přeplňvoání výkonnější a papírově hospodárnější než odcházející desetiválec a kromě řady MF5 GT jej bude Wiesmann instalovat také do svého modelu MF4. Ten se musí spokojit s krotší verzí naladěnou na 407 koní (300 kW), což vozu beztak umožní zrychlení z klidu na 100 km/h za 4,6 s. Větší MF5 dostane výkonnější provedení podobné tomu používanému ve vozech BMW X5 M a X6 M a díky výkonu 555 koní (408 kW), zrychlí na 100 km/h již za 3,9 s.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Wiesmann MF5 GT
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků