Wiesmann MF4 a MF5: nově s motorem V8 bi-turbo

Již dva roky vyráběný model Wiesmann MF5 GT přišel o zdroj atmosféricky plněných desetiválců z BMW M5, jejiž výroba byla ukončena spolu se samotnou M5. Pánové od Wiesmannu tak byli postaveni před nelehký úkol: jaký motor používat nadále?

Rozhodnutí nyní definitivně padlo. Wiesmann je tradičním a dlouholetým odběratelem pohonných jednotek z Mnichova, a tak není divu, že vůz dostane nový bavorský osmiválec s dvojitým přeplňováním. Motor BMW s objemem 4,4 l je díky použití přímého vstřikování benzínu a přeplňvoání výkonnější a papírově hospodárnější než odcházející desetiválec a kromě řady MF5 GT jej bude Wiesmann instalovat také do svého modelu MF4. Ten se musí spokojit s krotší verzí naladěnou na 407 koní (300 kW), což vozu beztak umožní zrychlení z klidu na 100 km/h za 4,6 s. Větší MF5 dostane výkonnější provedení podobné tomu používanému ve vozech BMW X5 M a X6 M a díky výkonu 555 koní (408 kW), zrychlí na 100 km/h již za 3,9 s.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Wiesmann MF5 GT
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků