Wiesmann MF4 a MF5: nově s motorem V8 bi-turbo

Wiesmann MF4 a MF5: nově s motorem V8 bi-turbo

Již dva roky vyráběný model Wiesmann MF5 GT přišel o zdroj atmosféricky plněných desetiválců z BMW M5, jejiž výroba byla ukončena spolu se samotnou M5. Pánové od Wiesmannu tak byli postaveni před nelehký úkol: jaký motor používat nadále?

Rozhodnutí nyní definitivně padlo. Wiesmann je tradičním a dlouholetým odběratelem pohonných jednotek z Mnichova, a tak není divu, že vůz dostane nový bavorský osmiválec s dvojitým přeplňováním. Motor BMW s objemem 4,4 l je díky použití přímého vstřikování benzínu a přeplňvoání výkonnější a papírově hospodárnější než odcházející desetiválec a kromě řady MF5 GT jej bude Wiesmann instalovat také do svého modelu MF4. Ten se musí spokojit s krotší verzí naladěnou na 407 koní (300 kW), což vozu beztak umožní zrychlení z klidu na 100 km/h za 4,6 s. Větší MF5 dostane výkonnější provedení podobné tomu používanému ve vozech BMW X5 M a X6 M a díky výkonu 555 koní (408 kW), zrychlí na 100 km/h již za 3,9 s.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Wiesmann MF5 GT
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků