Wiesmann láká na speciální konfigurace Thunderballu. Staňte se bohémem, elegánem nebo temným rytířem

Výroba Projectu Thunderball odstartuje příští rok, což dává majitelům dost času na volbu přesné specifikace. Wiesmann jim rozhodování usnadní třemi tematickými variacemi.

Wiesmann učinil odvážné rozhodnutí, když se rozhodl postavit svůj první elektromobil Project Thunderball. Odvedl ale skvělou práci, za níž byl odměněn vyprodáním kapacit pro první rok. Výroba ještě neodstartovala, a tak je správný čas zákazníky povzbudit při čekání a ideálně je přimět utratit ještě více peněz za personalizační prvky.

Aby budoucím majitelům nemotal příliš hlavu složitým rozhodováním, připravil pro ně tři sladěné koncepty, přičemž každý charakterizuje zcela odlišný styl. První dává vyniknout eleganci vozu inspirovanou přímořskou oblastí Côte d'Azur. Karoserii pokrývá speciální modrá metalíza doplněná koly v modro-bílém provedení. Kontrastem je interiér čalouněný oranžovou kůží. Pro umocnění barevného efektu Wiesmann používá bílé bezpečnostní pásy a lesklý teakový dekor.

Pokud se chcete vžít do role Jaye Gatsbyho, dát ostatním najevo svůj úspěšný život a sociální postavení, není lepší barva než zlatá. V tomto případě dojem umocňuje ještě zlatá mřížka, černá kola a honosný interiér v bordové kůži se sametovými akcenty. Třetí variace je spíše temným rytířem než bohatým bohémem. Černá kola zůstávají, avšak tělo zahaluje matná temnota. Stejně tajemná atmosféra panuje v černém koženém interiéru s černě lesklými plochami a karbonovým lemováním.

Ať už zvolíte jakýkoliv design, vždy máte záruku dramatického roadsteru. Dvojice elektromotorů na zadní nápravě disponuje výkonem 680 koní a 1099 N.m. točivého momentu. Není divu, že díky tomu dokáže 1700 kg těžký vůz pokořit stovku za 2,9 sekundy. Výrobce použil 800V architekturu s možností nabíjení výkonem 300 kW. Akumulátor s kapacitou 92 kWh (využitelných 83 kWh) vystačí pro ujetí 500 kilometrů. Výroba začne příští rok v továrně přezdívané „Geco“. Kolik personalizovaná specifikace stojí výrobce neuvádí, ale se základní cenou 7.155.000 korun určitě nebude levná.

Diskuze (2) Další článek: Porsche Classic nově nabízí hořčíkovou klikovou skříň pro historické 911. Při vývoji prošli inženýři trnitou cestou

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,