Wiesmann GT: nově s SMG i automatem

Wiesmann se rozhodl u svého modelu GT udělat radikální krok. Doposud byl model vybavený šestiválcem 3,2 l z dílen BMW kombinován pouze se šestistupňovou manuální převodovkou. Nyní se však ale situace mění a Wiesmann přidal do nabídky extravagantního vozu sekvenční převodovku SMG a klasický šestistupňový automat. Hlavně druhá volba může některé puristy zaskočit, ale zákazníci si žádají své.

U SMG je možnost řazení jasná, kromě klasického voliče na středové konzole mohou přijít ke slovu také pádla pod volantem. U automatu si musejí majitelé vystačit s možností řazení voličem. Zajímavé je, že za SMG si musíte připlatit 4250 Eur, automat vás vyjde až na 4900 Eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Wiesmann GT

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků