Wiesmann GT: nově s SMG i automatem

Wiesmann se rozhodl u svého modelu GT udělat radikální krok. Doposud byl model vybavený šestiválcem 3,2 l z dílen BMW kombinován pouze se šestistupňovou manuální převodovkou. Nyní se však ale situace mění a Wiesmann přidal do nabídky extravagantního vozu sekvenční převodovku SMG a klasický šestistupňový automat. Hlavně druhá volba může některé puristy zaskočit, ale zákazníci si žádají své.

U SMG je možnost řazení jasná, kromě klasického voliče na středové konzole mohou přijít ke slovu také pádla pod volantem. U automatu si musejí majitelé vystačit s možností řazení voličem. Zajímavé je, že za SMG si musíte připlatit 4250 Eur, automat vás vyjde až na 4900 Eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Wiesmann GT

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků