Wiesmann GT MF 5: modrý elegán

Jedním z nejzvláštnějších odhalení na letošním frankfurtském autosalonu bylo dílo německého malovýrobce Wiessmann. Ten se zde prezentoval se stylovým retro-kupé nesoucím název GT MF 5.

Jedná se o vyladěnou verzi modelu GT, kterému byl přidán agresivní bodykit čítající mj. zadní spoiler a difuzor. Nejde ale jen o magnety pro oči kolemjdoucích, prvotvním cílem při navrhovaní všech úprav bylo vylepšení aerodynamiky.

Kupé disponuje pětilitrovým desetiválcem z BMW M5 poskytujícím 507 plnokrevníků výkonu a až 520 Nm točivého momentu. Díky lehčí karoserii vozu jako má BMW M5, se MF 5 dostane z klidu na stovku za 3,9 sekundy. Kromě jiného tato speciální edice je oproti „běžnému“ GT snížena a mírně rozšířená. Na druhé straně, oproti regulérnímu modelu GT, je tento kousek těžší celkem o 100 kg.

Úpravy byly zaměřeny též na komfort a bezpečnost, starají se o to nové absorbenty vibrací, vyztužená boční část vozu a ABS v kombinaci s dynamickým systémem kontroly stability.

Prodeje Wiesmannu GT MF 5 jsou zatím naplánovány na druhou polovici příštího roku, přičemž zákazník si bude moci vybrat z několika optických paketů podtrhujících výjimečnost tohoto vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Wiesmann GT MF 5

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků