Wiesmann GT MF 5: modrý elegán

Jedním z nejzvláštnějších odhalení na letošním frankfurtském autosalonu bylo dílo německého malovýrobce Wiessmann. Ten se zde prezentoval se stylovým retro-kupé nesoucím název GT MF 5.

Jedná se o vyladěnou verzi modelu GT, kterému byl přidán agresivní bodykit čítající mj. zadní spoiler a difuzor. Nejde ale jen o magnety pro oči kolemjdoucích, prvotvním cílem při navrhovaní všech úprav bylo vylepšení aerodynamiky.

Kupé disponuje pětilitrovým desetiválcem z BMW M5 poskytujícím 507 plnokrevníků výkonu a až 520 Nm točivého momentu. Díky lehčí karoserii vozu jako má BMW M5, se MF 5 dostane z klidu na stovku za 3,9 sekundy. Kromě jiného tato speciální edice je oproti „běžnému“ GT snížena a mírně rozšířená. Na druhé straně, oproti regulérnímu modelu GT, je tento kousek těžší celkem o 100 kg.

Úpravy byly zaměřeny též na komfort a bezpečnost, starají se o to nové absorbenty vibrací, vyztužená boční část vozu a ABS v kombinaci s dynamickým systémem kontroly stability.

Prodeje Wiesmannu GT MF 5 jsou zatím naplánovány na druhou polovici příštího roku, přičemž zákazník si bude moci vybrat z několika optických paketů podtrhujících výjimečnost tohoto vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Wiesmann GT MF 5

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 22 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků