WI Range Rover Sports Line: když se to umí...

Wald International, společnost, která se zabývá úpravami vozů, u nás není příliš známá. To ovšem nebrání v tom, abychom si představili její poslední výtvor.

Ten vychází z modelu Range Rover Sport, tedy z velkého a luxusního vozu, který je poháněn agregátem 4,2 V8 s kompresorem. Sériový výkon 287 kW (390 k) a točivý moment 550 Nm se pak již postarají o dostatečnou dynamiku.

U Wald International na to šli, na rozdíl od mnohých, komplexně. Vůz ozdobili novým body kitem, který tak umocnil muskulaturu vozu. K tomu přidal drobnější změny v interiéru, které ještě navýšily luxus a komfort.

Pak přišel na řadu výkon. Motor převrtali o tři deci na 4,5 l, upravili sání, výfukový systém, upravili software řídící jednotky a výsledkem je výkon 353 kW (480 k) a točivý moment 640 Nm. Stovku pak takto upravený model zvládá za 6,8 s a dosahuje maximální rychlosti těsně nad 250 km/h. Tomu samozřejmě odpovídají nové brzy a naladění podvozku.

Tip: Přečtěte si náš test Range Roveru Sport 4,2 Supercharged

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
WI Range Rover Sports Line

 

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků