Wet Rod Jet Ski: Když potřebujete osmiválec z Corvette pro jízdu na vodě

Osm válců má své kouzlo, o tom není pochyb. Movitým zájemcům se rýsuje možnost užít si takto velký motor i v případech, kdy budou chtít jezdit na vodě. Téměř pětimetrový vodní skútr (pokud můžeme tuhle věc vůbec takto nazývat) Strand Craft V8 Wet Rod Jet Ski má pod kapotou rovné tři stovky koní, o které se stará právě osmiválec.

Rolls-Royce Aeroboat: luxusní jachta se slavným motorem Merlin 12V

Rolls-Royce Aeroboat: luxusní jachta se slavným motorem Merlin 12V

Konkrétně se bavíme o motoru s objemem 5,7 litru původem z Chevroletu Corvette. Ten dokáže stroj vyrobený z velké části z karbonu rozpohybovat až na 105 km/h. Posádka může na expresních cestách využít vodotěsný box pro odložení důležitých věcí, případně menší chladicí box na nápoje. V rámci příslušenství se počítá třeba s navigací nebo audio-systémem.

Osmiválcový vodní skútr se ještě neprodává, první zákazníci si ho ale budou moci pořídit už k Vánocům. Kdybyste náhodou měli zájem, tak cena bude začínat v přepočtu přibližně na jednom milionu korun. A pokud hledáte ještě něco zajímavějšího, pak se nabízí dvanáctiválcová jachta Rolls-Royce Aeroboat.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků