Weineck Cobra 12,9 l V8: nejsilnější auto světa zvládne 200 km/h za 4,9 s

82 komentářů

venca
13. března • 10:29

NO OMG CO TO JE ZA STROJ

Gecko
12. března • 14:41

Jinak peknej kousek

Gecko
12. března • 14:41

Budatti Veyron si k svacine dost mozna da, ale Bugatti Veyron to uz jsem na vazkach

bijko.iol.cz
10. března • 19:44

no nevim docela divny ne0-300za 10s??? co fyzika??

Fyzik
10. března • 21:05

Naprostý souhlas.
Nejde to u auta, které je poháněné přes pneumatiky a tudíž nemůže přenést takový točivý moment přes pneumatiky.  
Šlo by to jen u auta s raketovým pohonem. Tam je jedno, jestli se rozjíždíš na ledu a nebo na asfaltu  a jaké je gravitační zrychlení Země

Petr
21. března • 15:54

Pro Fyzika: pletš si pojmy a dojmy. Na svou teorii o tření zapomeň. Nasadil jsi smykové (asi myslíš dynamické) tření a k tomu koeficienty. Podle mne se ale u pohybu kola na vozovce jedná o statické tření (cílem je neproklouznout) a statické tření je o něčem jiném. A o možnosti dosáhnout max. zrychlení je pak moment, kdy by statické tření přešlo do dynamického a tam hraje roli hodně parametrů. Např. u dragsterů spec. směs na gumě, pogumovaná trať, podhuštěná guma, dále při větší rychlosti příšerné křídlo, apod.

Radek Ondrášík
10. března • 21:59

A teď si představte, že existují auta, která přenáší výkon pouze přes jednu nápravu standardním spalovacím motorem a mají zrychlení na 500 okolo 4s...

Stodvacítkář - rovný chlap
11. března • 0:06

na 500km/h za 4s? To bych tedy rád věděl která...

RoSeNt
8. ledna • 19:48

V roce 1977 vytvořila Kitty O´Neilová rekord v závodech dragsterů. Dosáhla tehdy rychlosti 628,85 km/h za pouhých 3,72 s.
Tak tedy myslím, že 500 za 4s není nic :D

Radek Ondrášík
11. března • 0:45

Psal jsem to již v diskusi - stačí se někdy podívat na závody dragsterů a uvidíte co dokáže přenést jedna náprava

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mrazik
11. března • 7:05

Přesně tak, divím se, že to tady diskutéři nevědí, když se tak moc vyznají ve fyzice. Viděl jsem pár dokumentů o dragsterech a to je něco neskutečnýho, závodníci sami přiznávají, že po startu je takové přetížení, že mají problém s viděním.
 

PájaTHC
11. března • 13:24

Ano přesně tak, american muscle ruleZZZ ! :) S tím porovnáváním zrychlení při akceleraci a gravitačním zrychlením to je nesmysl.

Alesi
11. března • 19:04

A co treba hodnota, ze Bugatti ma zpomaleni z 300 na 0 za 10s. A to brzdi vsema ctyrma a vysunutym kridlem.  :)
Tomu zrychleni proste neverim 

mrazik
11. března • 21:20

Never si cemu chces, ale tohle je proste realita. Skutecne tam za 4 sekundy maji 500 Km/h. Je to sileny, ale je to tak.
Tady to mas presne - http://www.topfuel.ch/Dragster_e.htm
Vaha - 980 Kg
Vykon - 6.000 koni (slovy sest tisic koni)
Akcelerace :
0 - 100 km/h = 0,6 sec  
0 - 200 km/h = 1,3 sec
0 - 300 km/h = 2,2 sec
0 - 400 km/h = 3,4 sec
0 - 500 km/h = 4,9 sec  

Tonda
12. března • 17:36

....a Fyzik je v piči  

radim
21. března • 12:14

Novice
10. března • 15:30

Co to tu melete, budte radi ze jsou takovi auta a nejaky zrychleni je me uplne fuk, maximalka taky, kolik je na svete mist kde muzete jet prez 350km/h v otevrenem voze ?. A myslim ze majtel asi nebude merit presne na desetiny sekundy zrychleni.Tohle je auto pro radost a ne merit zrychleni, to je jako si merit ve sprse kdo ma vetsiho pindoura !

BTW: Bugatti Veyron je auto na "normalni" jezdeni viz. test v Top Gear.Ale tohle je pro opravdove muze, tezko v tom budete vozit nakup a rodinu. Uz se proberte a slintejte nad tim autem.Komu se to nelibi at to necte a dal si jezdi ve sve Fóbii nebo Ochcavce f cervenym icku a na hlínach.

TOHLE JE AUTO

ldf
11. března • 9:13

Podle vzhledu to opravdu je pro muže z konce 60tých let minulého století. Hezká klička na otvírání zadní kapoty. Není to z hundrtky?

R
10. března • 19:05

Koncene nekdo kdo pochopil o cem to je.!!!!

Jinak pro ty zavodniky vise, chtel bych vedet kdo z Vas zvladne tohle auto ridit levou rukou a a druhou merit stopkama
jetli to jede 3 nebo 4s.

A GPS a jine pomocniky a pomocnice zakazuji

mathaus
10. března • 20:36

Jak tak ctu tak je tu hodne nadsencu do super rychlych aut. Podivejte se na link www.teamice.is hodte si to anglictiny a pokochejte se silenym vozitkem. Jinak po meste tu jezdi na pohled normalni BMW se 1200Hp. Ja mel pro tuto Cobru vzdycky slabost. Je to podle me teza klasika. A ani bych neresil jestli to mozne je nebo ne. Proste to mas silou, klasicky tvar a muj obdiv.

mirec
10. března • 15:06

tak toto auto je jak z prvej svetovej. Ved to nemam startovanie tlacitkom STAR , PP, autoradio s MP3, dvojzonovu klimu, ......  no proste auto bez vybavy. Kto by to uz len chcel zivit

Mr-Tuner
10. března • 14:08

Rekl bych, ze se tohle auto da prirovnat k autu jmenem "Crazy horse" z hry Mafia

asimov
10. března • 14:06

To přece musí zlomit vaz člověku, vždyť to nemá ani opěrku hlavy. Auto, který dá 0-100 za 5 s už extra tlačí do sedačky a tohle musí bolet v tom sedět......

Mr.Digital
10. března • 13:59

ještě že na takové auto nemám .....asi bych se neudržel a pak ty důsledky ) Jinak krásný stroj má mé sympatie

-LK-
10. března • 13:17

Všimli jste si, že ručička rychloměru neleze zleva doprava, ale zprava doleva?

-Ferda-
11. března • 15:30

A také je zajímavé, že ten rychloměr je ocejchován jen do 160 Mph, což je cca 256 km/h... By mě zajímalo, kde udělali soudruzi z NDR chybu. Podle mě to jsou jen teoretické hodnoty

Jersey
12. března • 22:48

Je to do 190 MPH..

Fyzik
10. března • 13:00

Podle mě to jsou všechno kecy, stačí si dosadit do vzorečku ve fyzice
Z nuly na 200km/h za 4.9s
200km/h=55.5m/s
zrychlení g=v/t = 55.5/4.9=11.33m/s^2
Do cca 100km/h rychlosti má kvůli fyzikálním zákonům rozhodně menší akceleraci (aerodynamika, přilnavost pneu k silnici, apod...), než přitažlivost Země.....(9.81m/s^2)....Takže typuju tak nejvíc 7m/s^2
A pokud by při 100km/h rychlosti nejak masivně nezačal nějakým křídlem tlačit do vozovky, tak taky nedá větší akceleraci, ani kdyby se po...
A to jsem ještě nepočítal zhruba kinetickou energii, jestli těch 809kW má na to, aby se to rozjelo (bez ohledu na tření a aerodynamiku a setrvačníky), protože neznám přesnou hmotnost vozu a nechce se mi ji někde hledat, ale kdo ví, ať si dosadí do těchto vzorečků
E=1/2m*v^2  (kde v je rychlost v m/s, m je hmotnost celého vozidla)
a potom
P=E/t  (kde t=4.9s)
Pokud je spočtený výkon P víc než 809kW, tak to nemá šanci tak rychle zrychlit

Stan
10. března • 14:24

Fyziku, asi nejsi prilis zdatnym fyzikem, protoze to co pises jsou picoviny!!!!!Nevidim sebemensi duvod proc by nemohl zrychlovat rychleji nez je ta tva gravitacni konstanta 9,81(ne pritazlivost Zeme)!!! ta s timto nema nic spolecneho!!!

PájaTHC
10. března • 13:33

Tak, to by byla tzv. teorie...
ale co říkáš na toto: 0-145 MPH (232 km/h) za 4,905s ... taky RWD a to je Vetta jistě těžší než auto v článku :)
http://www.pajorek.net/others/vette.wmv
(2,3 MB)
?

ff
10. března • 20:09

podla mna to nie je 400m

jirka
10. března • 15:37

no počkej sice je to mocccccccccc krásné auto v ktereém bych nechtěl sedět nbrř v k věci jestli sis všiml tak v tom videu byla hodnota 4,905s už při startu když o auto teprvé rvalo asfalt (hned na startu) a když se podíváš pořádně tak v polovině cílu té rovinky tak už tam byl napsaný výsledek tak jak tomu mám rozumnět?????? moc mě to zajímá proč ještě než dojel do cíle už tam byl koncový výsledek?? a čas se nepohyboval!!!!

Slavo
14. března • 16:55

Myliš sa...Pozry si to pozorne a pochopiš...Aj ja som si to myslel,ale hned som pochopil.Skutocne bystre oko je bystre

PájaTHC
11. března • 13:18

protože ten člověk musel ještě někde zabrzdit??? :) je to asi 1/8 mílový dragstrip, každopádně zrychlení 0-145 MPH za 4,905 sekundy platí.
Na těch tabulích se čas nepohybuje, objeví se a zůstane viset koncová hodnota po projetí snímače. Ta cedule je umístěna až v cíli na 400 metrů, ale tahle Korvetta jela kratší dráhu, snímač byl prostě před cedulí. Proto to vypadá, že jakoby nedojela a už je tam výsledek.

jirka
12. března • 12:16

hm ale už při startu tam byl sice ten výsledek ,ale nebudeme se hádat jestli to je pravdivá informace nechci tady dopadnot tady jako ten fyzik který ji neovládá jelikož jsem rozumný člověk tam toho necháme ty máš svou myšlenku a já mám svou myšlenku jo tak se měj

Mr.Digital
10. března • 17:17

no ja to tak nestudoval, ale jako uzasný video mne to celkem pobavilo - vsimni si jak ho to rozhodí po startu zprava doleva na zadní nápravě ale jdu si to pustit jeste jednou .....mozná je to jen na pobavení ....stejne je uz patek

Mr.Digital
10. března • 15:29

ano ano - to je ten správný rozjezd - a ten zvuk )) díky za tipa

Fyzik
10. března • 14:33

Shodnem se na tom, že síla, která auto žene dopředu je třecí síla mezi pneumatikami a vozovkou. To je jediné, co může auto hnát vpřed.
Zde je tabulka koeficientů smykového tření http://www.converter.cz/tabulky/smykove-treni.htm
Pro nejlepší materiál beton je koeficient tření f=0.8, pro asfalt pouhých 0.55
Ft=f*Fn (kde Fn je normálová síla = tíha auta)

Pokud v případě vozidla, které mělo maximálku 232km/h a jelo viditelně po asfaltové cestě, nevyvineš minimálně přítlak 2.4 násobek tíhy vozidla po celou dobu akcelerace (nezapočítal jsem aerodynamické tření), nemáš šanci akcelerovat na tuto rychlost.
Pochybuju, že při rychlosti do 100km/h lze tento přítlak vyvinout, tudíž notně nemá auto šanci, ať je jakékoliv a pohání ho pneumatiky, vyvinout akceleraci z 0 na 100 pod 3s (v případě betonu akcelerace 0.8*9,81 = 7.8m/s^2) = 3.5s

radim
21. března • 12:10

top fuel 0-100 po 1s a pak ze to nejde

Kaja2
12. března • 19:49

Fyziku, jestli jsi fyzik, tak si vzpomen, co bylo hnaci silou teorii. V podstate vzdy! Byl to experiment! Ten dokazuje, ze je to mozne. Ale chapu o co ti jde a nemam pro to vysvetleni. Lepsi bude obratit se na inzenyry, protoze tohle je ryze prakticka aplikace, na kterou vzorecek z ucebnice pro stredni skoly stacit nebude.

Marek
10. března • 12:40

Jede to i na bionaftu?

ff
10. března • 20:01

a da sa k nemu pripojit IpOD?

mrazik
10. března • 11:33

Teda nestacim se divit, kolik je tady v diskuzi odborniku, kteri aniz by auto zkusili, tak vedi, ze to nema zadnou trakci, v rychlostech nad 150 to auto leti ze silnice a buh vi, jestli je pravda s tim zrychlenim, aerodynamika je nehovno atd.
Lidi proberte se a ocente to, ze tohle auto je krasne, zachovali skvele tvary AC Cobry atd. Majitel s tim nebude jezdit kazdy vikend na nakup do Hypernovy, ale auticko bude nekde v teple garaze a na svet se podiva na nejakem setkani na okruhu pri sranda zavode nebo pohodova projizdka po okoli.

Mad
10. března • 9:59

Zapominate na to ze to auto bude asi docela lehke, prece jenom je to pouze motor na kolech, tazke jedna hnana naprava s 315kama muze na to zrychleni vpohode stacit :)

jaaaaaaaaaaaa
10. března • 10:06

Ted jsem netu videl test zrychleni toho EB veyronu a podarilo se jim v praxi dostat z 0-100 za neuveritelne 2.21 sec . test proto opakovali 4 krat a nejhorsi vysledek 2.27 sec  nejlepsi 2.15 sec a prumer z 5 mereni 2.21 sec ted to jeste znova najit.
Myslim celkem slusny hodnoty 0 - 100
to samy 0-200 namerili 7.25 sec
200 - 300 za 8.52 sec
0-300  za 15.77 sec

payne
10. března • 13:23

muzes sem dat link? taky bych se na to rad podival... dik

Iggi
10. března • 9:34

že se jedná o vůz co si dá ve sprintu k svačině Budatti Veyron

pupek
10. března • 9:27

jen blazen by se s necim podobnym poustel nad 150 km/h.

Elvis
10. března • 9:26

"Jedná se o nejsilnější vůz světa, který je homologovaný pro běžný provoz."
 
tak to ani nahodou, napriklad kto bol v essene tak tam mohol vidiet 1200 PS Supru ktora ma normalne SPZ a je teda HOMOLOGOVANA pre beznu premavku. takze?
A to nevravim o tom co maju blazni v japonsku... no comment.
Toto su marketingove blaboli, tak isto neverim ani tomu zrychleniu nakolko taketo lahucke auto s takymto krutakom a hnanou zadnou napravou NEMA sancu zrychlovat v takom case aj ked ma na to vykon, ono ho totiz nema AKO preniest na cestu...
 

Radek Ondrášík
10. března • 10:50

Ono je otázkou, zda daná Supra byla pouze tuningovým vozem, nebo továrním vozem. Jinak Supry a Skyline se "běžně" dělaly s výkony přes 1000 koní, japonci neměli problém dosáhnout až 1500 PS. Ovšem to již nejsou vozy nějaké automobilky, ale pouze upraveným vozem nějakou skupinou lidí/firmou. Takže ono srovnávat tuningová auta a produkční vozy nelze. Ono totiž není problém koupit auto v obchodě, homologované s SPZ a pak ho upravit na 2000 koní a ponechat původní značky..


Myslím, že je zbytečné se hádat, zda to Cobra zvládne nebo ne. Nikdo to prozatím nemůže potvrdit, ani vyvrátit, musíme tedy počkat na reálné měření.

pepa
10. března • 8:47

To zrychluje více než by to zrychlovalo při  volném pádu, ne?

jaaaaaaaaaaaa
10. března • 9:15

To je sice pekny 0- 200 za 4.9, ale to je jen teorie. Praxe mi da za pravdu a ten vuz bude daleko pomalejsi Vykon a kroutak neni vse,  zalezi na prenosu sily na vozovku a navic v rychlostech blizicich se 300 uz hraje obrovskou ulohu aerodynamika.
V praxi to bude jen premotorovany monstrum a s tou akceleraci to nebude tak slavne jak uvdeji prospekty.
Chce to test a pak se uvidi jinak 0-300 za 10 opravdu neverim leda ze by to byl dragster  se specialne prilnavyma pneu
 

Libor
10. března • 9:21

Za.1 si nedokážu představit takovou rychlost  a zrychlení v takto otevřeném voze. Buď jsou to jen vypočítané teoretické údaje a nebo nesmysli.
Za. 2 proč tam nedali tachometr s větší stupnici ?

Niemand
11. března • 1:03

Presne to me napadlo. V kazde druhe recenzi otevreneho vozu je napsano, ze ve stovce to "pekne fouka". Jak se asi citi clovek v otevrenem voze ve 300 km/h, to nechci ani domyslet.

Jinak zajimave hracka.

159gta
10. března • 9:33

bych na ten motor dal este 4 turba todle je vo ničem
a ta trakce se mi taky nezdá třeba proti formuli při rozjezdu

Skyline
10. března • 8:11

Vykon neni problem, ten se da nahnat ledajak, v tomto pripade brutalnim objemem, ktery by zavidela lecjaka Scania. Ale vzhledem k tomu, ze se pri predlouhem vyvoji Veyronu resili neustale problemy se spojkou a prevodovkou pro prenos tech Nm a stejne problemy ma i Mercedes u nejsilnejsich AMG verzi (teda on ten problem ma spis to AMG), celkem me zajima, jak si s jeste mnohem vetsi porci poradili soudruzi z Bad Gandersheimu? 1760 Nm je ponekud hodne..
 
Druha vec, kterou dost dobre nechapu, je jak s tak silenou aerodynamikou udela tohle auto 300 km/h a jak se asi chova v rychlostech nad 250 km/h. Osobne si nejsem jisty, jestli bych to chtel vubec zkouset...

Maxx
21. března • 9:41

Ta aerodynamika byla u starších Cober hodně dobrá. Stačí se kouknout kolik replik závodí na okruzích bez křídel atp. Takže chování při rychlostech nad 200km/h bude úplně v pohodě.

WOLF
10. března • 9:37

presne tak...
1/trakce:myslim ze je naprosto nemozne dosahnou daneho zrychleni predevsim potom z 0 -100 pri jedne hnane naprave navic pouze pneu 315!!! to je podle me hloupost...
2/chovani vozu pri druhe polovine rozsahu rychlosti bude kvuli aerodynamice znacne nestabilni!!!! dalsi hloupost...
3/prevodovku bych jeste pochopil... tak udelali specialni 4° prevodovku mamutiho provedeni special pro dany Nm neni problem jen je to drahe.
podle me na tomhle aute bude uzasny zvuk a pruzne zrychleni... ale na 0-100 navic bez kontroly trakce muzeme rovnou zapomenout a na maximalni rychlosti taky.

DVD
10. března • 10:19

1) to zrychlení neni vůbec žádnej problém, nevim jestli to měřili na slikách nebo na sériovejch pneu, ale Lingenfelter upravil Corvettu C5(za použití jinýho motoru a dvou turb) na "pouhejch" 800kobyl a 1178Nm a bláznivý amíci jí postavili proti F/A-18 Hornet(12800k), mno a na sprintu(teď se nadechněte) měla corvette z 0-100 za 1,97s (na slikách), hornet pak už "jen" 0-100 za 3,57s, jinak corvette dál měla 0-160 za 4,33s 0-240 9,21s a 400m zvládla za neuvěřitelnejch 9,24s jen pro zajímavost Hornet těch 400m zvládl za 10,54s. Takže když Corvetta(celkem těžký auto) zvládla 0-100s pod 2s tak proč by tahle Cobra nemohla 0-200 za 6s, navíc má jen 4kvalt a to jí dává výhodu že se nemusí pořád řadit, při tak obrovskym krouťáku to musí hrabat i na tu 4ku:)

radim
21. března • 12:20

Ti nize nepochopili ze jde o vykon toho auta a ta stihacka byla jen pro paradu. Je jiste ze jak tu cobru testovali jestli tak pouzili sliky protoze jinak to dosahnout nejde stejne jako u toho lin. nevim jestli se sverit ale budiz jeden ze dvou vyrobenych lingenfeltru s tou specifikaci 800 je v CR po svezeni muzu rict ze bez tech sliku je to pomerne zajimave kdyz vam se vam na 4 protaceji kola ve 200 ale je to o tom pocitu kdyz mate pul plynu a temer se bojite pridat vice. je to neco po cem potrebujete dlouhou pauzu aby vam zase ostatni auta jako ferrari ci porsche turbo pripadaly zajimave ohledne toho pocitu vykonu. Preji vsem novym majitelum hodne krasnych a opojnych zazitku

PájaTHC
10. března • 13:26

No problemo, já mám video, kde má Vetta 1/4 míle za 4,905s s koncovou rychlostí cca 145 MPH (232 kmh) to je teprv RIOT, zvuk fakt jak stíhačka :)

Radek Ondrášík
10. března • 14:32

Někde bude chyba, protože 1/4 míle = 400 metrů a protože startuje z 0 a na konci má 232 km/h tak nemohl dosáhnout 4,905s. Protože i kdyby od startu do cíle jel rychlostí 232 km/h, tj. 65 m/s tak by to ujel 400/65=6,15s, jenže on startoval z nuly Každopádně 1/4 míle za +- 4s zvládají speciální dragstery s koncovou rychlostí okolo 500 km/h

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PájaTHC
11. března • 13:14

jj bude to 1/8, přestože soubor se původně jmenoval 4905QuarterMileCorvette.wmv. Taky jsem to pak počítal a je to přesně jak říkáš :)

Radek Ondrášík
10. března • 12:29

To je pěkné, ovšem je třeba porovnat také váhu a také to, že Hornet holt není letadlo na sprinty Ovšem na let. lodi s katapultem zrychlují letadla na cca 200 km/h během 2 s.

Atlis
10. března • 15:00

No ono je to trosku inak, podstatne je to, ze vykon nie je u toho lietadla prenasany priamo na drahu... Len pre porovnanie, starucky MiG-23 s jednym motorom pri rychlosti nad M=1 (priblizne 1100kmh) zrychluje 100km/s az do M=2 (2200 kmh) a dalej pokracuje do M=2.3... Na to by potrebovala ta Korveta raketovy motor... jednoducho najvacsia blbost aka existuje, je porovnavat zrychlenie lietadiel a aut na zemi. :D :D :D skuste to vo vzduchu :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
a
10. března • 18:52

tieto "nezmyselne" porovnania su len show, ziadny vedecky experiment. prosim pri komentaroch nato brat ohlad ;)

DVD
10. března • 14:50

ten Hornet je tam jen tak, mě šlo o to že lidi si myslí že neni možný aby měla Cobra takový zrychlení, ale stim výkonem co má, jsou ty hodnoty víc než možný.

MildeSorte4
10. března • 7:12

Pri maximálnom zrýchlení tipujem tak 100 l/100 km, rovnako ako staručký nákladný ZIL.

jina verze
10. března • 1:01

nechcu rejpat, ale pokud mluvime o tom samem aute, tak to ma 1200 koni, 1450Nm kroutak, stovku za 2.9s, 200 za 5.9s. A jinak nevim kde ta mrcha bere takovou trakci a moc se mi tomu zrychleni z 100 na 200 za 3 sekundy nechce verit :) nema nekdo na pujceni? :)

Radek Ondrášík
10. března • 1:09

Cobry se vyrábí několik verzí, tato je nejsilnější produkční verze, kterou přinese na trh. Existují pak i možnosti, aby firma udělala na zakázku verze o výkonu 1200 a 1300 koní, které jsou evolucí tohoto modelu.

Každopádně Cobra kterou asi myslíte je z roku 2000 o výkonu 1200 koní a toč. momentu 1450 Nm s motorem 10,1 V8 a maximálkou okolo 340 km/h. Dynamické hodnoty pak sedí s vašimi.

Haldo
10. března • 3:02

mozno blba otazka, ale kolko to "zere" :). Inac velmi pekne auticko, parametre este krajsie, nic na nase cesty :)

Roman Daněk
10. března • 6:47

Objem nadrze, spotrebu a dojezd jsem bohuzel nezjistil, nicmene vim, ze 15 stastnych majitelu nove Cobry zrovna tento problem resit nebudou.

meme sk
10. března • 9:32

Akoze nebudu? Budu! Musia si predsa dokladne naplanovat trasu vyletu, aby dosli od jednej pumpy k druhej!!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
a
10. března • 18:48

taketo problemy ja riesim dprovodnou cisternou ;)

Audipetr
10. března • 1:05

Asi jiny naladeni... Jinak od stovky vejs uz to s trakci neni tak slozity, vetsi probelm bude stovka za 3 s nez 100-200 za 3 s Ale jinak je to teda brutal hustota, 300 sice za 10s, ale to uz je jen sekundu pred odletem

HrdinaJan
10. března • 11:18

By mě docala zajímalo jak jsi přišel na to, že 100-200 je menší problém než 0-100. Je to za stejnej čas, takže ůplně stejný podmínky. Aerodynamické přítlaky zádný, takže žádná teorie F1.

puck
10. března • 7:29

problem 0-100 a 100-200 je pri rovnakom zrychleni presne ten isty.

bohous
10. března • 9:41

uplne ne. aerodynamický přítlak (pakliže se  s ním pracuje, což tady zrovna asi moc ne)  tomu docela pomůže

ACE.
10. března • 10:30

Ale co daleko vyšší odpor?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tomaz
10. března • 15:03

byla rec o trakci, ne o jinych problemech komplikujicich dosazeny cas zrychleni...

ACE.
11. března • 13:27

Podle mě je jedno dost úzce spjaté s druhým. Když tě něco dost výrazně brzdí tak se zvýší i nároky na trakci.

Carlsson
10. března • 0:59

pojistit se a huráááááááááááááááááááááá

Doporučujeme

Články odjinud