Webber po GP Japonska: „Nechtěl jsem se uškvařit zaživa.“

Vybrané komentáře jezdců a šéfů stájí: Schumacher: „Neděle pro mne byla dalším historickým okamžikem...“ - Briatore: „Náskok stáje BAR je už šestnáct bodů, což asi nepřekonáme...“ - Webber: „Od sedmého kola začalo být v kokpitu velké teplo...“
Webber po GP Japonska: „Nechtěl jsem se uškvařit zaživa.“

Michael Schumacher (Ferrari/1. místo): „Neděle pro mne byla dalším historickým okamžikem, protože se mi podařilo získat Pole Position a vítězství v jeden den. Po startu jsem měl problémy s Ralfem, jeho williams jel opravdu dobře, ale díky lepší strategii se mi podařilo celkem bez problémů zvítězit.“

Jean Todt (šéf stáje Ferrari): „Ze sedmnácti závodů jsme jich patnáct vyhráli. K tomu není co dodat.“

Ralf Schumacher (Williams/2. místo): „Start se mi povedl, neztratil jsem druhou pozici. Auto bylo výborně nastaveno, držel jsem se Michaela až do prvních zastávek v boxech. Pak jsem se ale zdržel při předjíždění pomalejších jezdců a Michael zajel skvělou bezchybnou jízdu, takže mi ke konci už bylo jasné, že jej nepředjedu. S druhým místem jsem velmi spokojen, protože se nám podařilo zvýšit náskok před McLarenem v Poháru konstruktérů.“

Jenson Button (B.A.R./3. místo): „GP Japonska byla pro nás velmi důležitým milníkem v historii týmu, protože to byla 100. Grand Prix stáje BAR a čtyřicáté výročí firmy Honda v nejprestižnější automobilové soutěži. Myslím, že svým třetím místem jsem nikoho nezklamal, navíc jsme s Takumou ve výsledku hodněpoodskočili týmu Renault a to je důležité.“

Rubens Barrichello (Ferrari/nedojel): „V předkvalifikaci jsem startoval jako první a trať byla ještě velmi mokrá. To velmi ovlivnilo můj výsledek v kvalifikaci a pak i celý závod. Při kontaktu s Davidem se mi poškodil závěs předního kola a věděl jsem, že je to špatné. Myslím, že David nečekal, že tak brzy zaútočím a proto mi zavřel cestu. Byl to klasický závodní incident. Doufám, že se mi v posledním závodu v Brazílii povede lépe.“

Flavio Briatore (šéf stáje Renault): „Villeneuve nedosáhl na body a Alonso také dělal, co mohl. Náskok stáje BAR je už šestnáct bodů, což asi nepřekonáme. Nevěřím už tomu, že se v Poháru konstruktérů něco změní, ale v GP Brazílie se o to alespoň pokusíme.“

Mark Webber (Jaguar/nedojel): „Nevím, co se stalo, ale od sedmého kola začalo být v kokpitu velké teplo, které se neustále zhoršovalo. Při zastávce v boxech se mechanici snažili odstranit závadu, ale na nic nepřišli. Proto jsem v 20. kole odstoupil, nechtěl jsem se zaživa uvařit.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků