Webber po GP Japonska: „Nechtěl jsem se uškvařit zaživa.“

Vybrané komentáře jezdců a šéfů stájí: Schumacher: „Neděle pro mne byla dalším historickým okamžikem...“ - Briatore: „Náskok stáje BAR je už šestnáct bodů, což asi nepřekonáme...“ - Webber: „Od sedmého kola začalo být v kokpitu velké teplo...“
Webber po GP Japonska: „Nechtěl jsem se uškvařit zaživa.“

Michael Schumacher (Ferrari/1. místo): „Neděle pro mne byla dalším historickým okamžikem, protože se mi podařilo získat Pole Position a vítězství v jeden den. Po startu jsem měl problémy s Ralfem, jeho williams jel opravdu dobře, ale díky lepší strategii se mi podařilo celkem bez problémů zvítězit.“

Jean Todt (šéf stáje Ferrari): „Ze sedmnácti závodů jsme jich patnáct vyhráli. K tomu není co dodat.“

Ralf Schumacher (Williams/2. místo): „Start se mi povedl, neztratil jsem druhou pozici. Auto bylo výborně nastaveno, držel jsem se Michaela až do prvních zastávek v boxech. Pak jsem se ale zdržel při předjíždění pomalejších jezdců a Michael zajel skvělou bezchybnou jízdu, takže mi ke konci už bylo jasné, že jej nepředjedu. S druhým místem jsem velmi spokojen, protože se nám podařilo zvýšit náskok před McLarenem v Poháru konstruktérů.“

Jenson Button (B.A.R./3. místo): „GP Japonska byla pro nás velmi důležitým milníkem v historii týmu, protože to byla 100. Grand Prix stáje BAR a čtyřicáté výročí firmy Honda v nejprestižnější automobilové soutěži. Myslím, že svým třetím místem jsem nikoho nezklamal, navíc jsme s Takumou ve výsledku hodněpoodskočili týmu Renault a to je důležité.“

Rubens Barrichello (Ferrari/nedojel): „V předkvalifikaci jsem startoval jako první a trať byla ještě velmi mokrá. To velmi ovlivnilo můj výsledek v kvalifikaci a pak i celý závod. Při kontaktu s Davidem se mi poškodil závěs předního kola a věděl jsem, že je to špatné. Myslím, že David nečekal, že tak brzy zaútočím a proto mi zavřel cestu. Byl to klasický závodní incident. Doufám, že se mi v posledním závodu v Brazílii povede lépe.“

Flavio Briatore (šéf stáje Renault): „Villeneuve nedosáhl na body a Alonso také dělal, co mohl. Náskok stáje BAR je už šestnáct bodů, což asi nepřekonáme. Nevěřím už tomu, že se v Poháru konstruktérů něco změní, ale v GP Brazílie se o to alespoň pokusíme.“

Mark Webber (Jaguar/nedojel): „Nevím, co se stalo, ale od sedmého kola začalo být v kokpitu velké teplo, které se neustále zhoršovalo. Při zastávce v boxech se mechanici snažili odstranit závadu, ale na nic nepřišli. Proto jsem v 20. kole odstoupil, nechtěl jsem se zaživa uvařit.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 33 075 km
Cena: 200 000 Kč
Renault Scenic 2
Rok výroby: 2000
Stav: 171 885 km
Cena: 36 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 80 000 Kč
Renault Megane 1,5
Rok výroby: 2010
Stav: 81 661 km
Cena: 135 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků