Webber po GP Japonska: „Nechtěl jsem se uškvařit zaživa.“

Vybrané komentáře jezdců a šéfů stájí: Schumacher: „Neděle pro mne byla dalším historickým okamžikem...“ - Briatore: „Náskok stáje BAR je už šestnáct bodů, což asi nepřekonáme...“ - Webber: „Od sedmého kola začalo být v kokpitu velké teplo...“
Webber po GP Japonska: „Nechtěl jsem se uškvařit zaživa.“

Michael Schumacher (Ferrari/1. místo): „Neděle pro mne byla dalším historickým okamžikem, protože se mi podařilo získat Pole Position a vítězství v jeden den. Po startu jsem měl problémy s Ralfem, jeho williams jel opravdu dobře, ale díky lepší strategii se mi podařilo celkem bez problémů zvítězit.“

Jean Todt (šéf stáje Ferrari): „Ze sedmnácti závodů jsme jich patnáct vyhráli. K tomu není co dodat.“

Ralf Schumacher (Williams/2. místo): „Start se mi povedl, neztratil jsem druhou pozici. Auto bylo výborně nastaveno, držel jsem se Michaela až do prvních zastávek v boxech. Pak jsem se ale zdržel při předjíždění pomalejších jezdců a Michael zajel skvělou bezchybnou jízdu, takže mi ke konci už bylo jasné, že jej nepředjedu. S druhým místem jsem velmi spokojen, protože se nám podařilo zvýšit náskok před McLarenem v Poháru konstruktérů.“

Jenson Button (B.A.R./3. místo): „GP Japonska byla pro nás velmi důležitým milníkem v historii týmu, protože to byla 100. Grand Prix stáje BAR a čtyřicáté výročí firmy Honda v nejprestižnější automobilové soutěži. Myslím, že svým třetím místem jsem nikoho nezklamal, navíc jsme s Takumou ve výsledku hodněpoodskočili týmu Renault a to je důležité.“

Rubens Barrichello (Ferrari/nedojel): „V předkvalifikaci jsem startoval jako první a trať byla ještě velmi mokrá. To velmi ovlivnilo můj výsledek v kvalifikaci a pak i celý závod. Při kontaktu s Davidem se mi poškodil závěs předního kola a věděl jsem, že je to špatné. Myslím, že David nečekal, že tak brzy zaútočím a proto mi zavřel cestu. Byl to klasický závodní incident. Doufám, že se mi v posledním závodu v Brazílii povede lépe.“

Flavio Briatore (šéf stáje Renault): „Villeneuve nedosáhl na body a Alonso také dělal, co mohl. Náskok stáje BAR je už šestnáct bodů, což asi nepřekonáme. Nevěřím už tomu, že se v Poháru konstruktérů něco změní, ale v GP Brazílie se o to alespoň pokusíme.“

Mark Webber (Jaguar/nedojel): „Nevím, co se stalo, ale od sedmého kola začalo být v kokpitu velké teplo, které se neustále zhoršovalo. Při zastávce v boxech se mechanici snažili odstranit závadu, ale na nic nepřišli. Proto jsem v 20. kole odstoupil, nechtěl jsem se zaživa uvařit.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků