Webber po GP Japonska: „Nechtěl jsem se uškvařit zaživa.“

Vybrané komentáře jezdců a šéfů stájí: Schumacher: „Neděle pro mne byla dalším historickým okamžikem...“ - Briatore: „Náskok stáje BAR je už šestnáct bodů, což asi nepřekonáme...“ - Webber: „Od sedmého kola začalo být v kokpitu velké teplo...“
Webber po GP Japonska: „Nechtěl jsem se uškvařit zaživa.“

Michael Schumacher (Ferrari/1. místo): „Neděle pro mne byla dalším historickým okamžikem, protože se mi podařilo získat Pole Position a vítězství v jeden den. Po startu jsem měl problémy s Ralfem, jeho williams jel opravdu dobře, ale díky lepší strategii se mi podařilo celkem bez problémů zvítězit.“

Jean Todt (šéf stáje Ferrari): „Ze sedmnácti závodů jsme jich patnáct vyhráli. K tomu není co dodat.“

Ralf Schumacher (Williams/2. místo): „Start se mi povedl, neztratil jsem druhou pozici. Auto bylo výborně nastaveno, držel jsem se Michaela až do prvních zastávek v boxech. Pak jsem se ale zdržel při předjíždění pomalejších jezdců a Michael zajel skvělou bezchybnou jízdu, takže mi ke konci už bylo jasné, že jej nepředjedu. S druhým místem jsem velmi spokojen, protože se nám podařilo zvýšit náskok před McLarenem v Poháru konstruktérů.“

Jenson Button (B.A.R./3. místo): „GP Japonska byla pro nás velmi důležitým milníkem v historii týmu, protože to byla 100. Grand Prix stáje BAR a čtyřicáté výročí firmy Honda v nejprestižnější automobilové soutěži. Myslím, že svým třetím místem jsem nikoho nezklamal, navíc jsme s Takumou ve výsledku hodněpoodskočili týmu Renault a to je důležité.“

Rubens Barrichello (Ferrari/nedojel): „V předkvalifikaci jsem startoval jako první a trať byla ještě velmi mokrá. To velmi ovlivnilo můj výsledek v kvalifikaci a pak i celý závod. Při kontaktu s Davidem se mi poškodil závěs předního kola a věděl jsem, že je to špatné. Myslím, že David nečekal, že tak brzy zaútočím a proto mi zavřel cestu. Byl to klasický závodní incident. Doufám, že se mi v posledním závodu v Brazílii povede lépe.“

Flavio Briatore (šéf stáje Renault): „Villeneuve nedosáhl na body a Alonso také dělal, co mohl. Náskok stáje BAR je už šestnáct bodů, což asi nepřekonáme. Nevěřím už tomu, že se v Poháru konstruktérů něco změní, ale v GP Brazílie se o to alespoň pokusíme.“

Mark Webber (Jaguar/nedojel): „Nevím, co se stalo, ale od sedmého kola začalo být v kokpitu velké teplo, které se neustále zhoršovalo. Při zastávce v boxech se mechanici snažili odstranit závadu, ale na nic nepřišli. Proto jsem v 20. kole odstoupil, nechtěl jsem se zaživa uvařit.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků