Wankelův motor se vrátí příští rok. Pomůže dojezdu elektrické Mazdy MX-30

pepa  |  06. 01. 2021 09:57

Mazdo uz toho prosim nech. Nikam to nevede.

Odpovědět  |   | 
Martinecko  |  06. 01. 2021 10:41

Praveze vede, kolko ludi by rado preslo na elektromobil (vratane mna) ale sa boja ze nedojdu kvoli obsadenej, nefungujucej alebo chybajucej nabijacke. Navyse vsetky tie nabijania su pomalsie ako sa deklaruju. Preto som si ja radsej tiez kupil plug-in hybrid, lebo hoci fandim elektromobilite a rad jazdim na elektriku, stale mam obavy z nedojdenia do ciela

Odpovědět  |   | 
Max  |  08. 01. 2021 13:16

Dojdou akorat tam, kam doslo bmw s REX - skoro se to nepouziva. Kdyz se to pouziva, tak je to neefektivni. Kdyz se to nepouziva, tak se to kazi. Ma to negativni vliv na zustatkovou hodnotu.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  06. 01. 2021 10:19

Příplatková výbava bude 70L nádrž

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 01. 2021 10:41

"Od uvedení MX-30 se Mazda potýká s nízkým zájmem o svůj elektromobil."

Vazne?

Auto sa predava od juna 2020 a len v Europe sa do konca novembra predalo 6354 kusov.
https://carsalesbase.com/europe-mazda-mx30/...

Na porovnanie: MX-5 - 3154 kusov.

V novembri sa MX-30 predavala lepsie ako CX-5 (2671 vs 2605)

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 01. 2021 10:50

Dnes si lidé o autu za které vysolí peníze nic nezjistí. Zkrátka koupí a pak se uvidí. Jestli jim v zimě došlo, že s tím dají v reálu 100km od zásuvky k zásuvce, tak jsou možná dost nespokojení a Mazda v předstihu reaguje.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 01. 2021 12:22

V Norsku sa v roku 2020 predalo viac elektromobilov nez aut s ICE a hybridov.
https://www.theguardian.com/environment/2021/jan/05/e... ...

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  06. 01. 2021 10:59

Mazda design je poslední dobou trochu mimo můj vkus, ale palec nahoru za snahu inovovat. Snad na to nedojedou...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  06. 01. 2021 11:42

Jsem hodně zvědavej jak to bude fungovat, dá se věřit že ten Wankel bude nejlepší varianta pro tohle řešení.

Odpovědět  |   | 
 |  06. 01. 2021 12:02

Wankel
Žádná jiná automobilka se tomu nikdy nevěnovala více než dvakrát. Hodně dávno. Věděli proč.
Ztráta času a financí.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  06. 01. 2021 13:45

To se před dávnou dobou říkalo i o elektromobilech, variátory také svého času málem zanikly atd., někdy se holt změní technologie nebo se najde vhodné využití a najednou to může fungovat. Netvrdím že bude...

Odpovědět  |   | 
Alternativa  |  06. 01. 2021 13:45

Tak to samé, jako pro Wankel, asi platí i pro elektromobily?

Odpovědět  |   | 
.;',-  |  06. 01. 2021 14:01

ACEton , to byl jeho matros po nekolik hodne let,takze jeho mozek je, no ,mozek nema no.
Jen takovy dement se tady realizuje a otravuje a mysli si ,ze je eso

Odpovědět  |   | 
ACE  |  06. 01. 2021 14:33

A to je co?

Odpovědět  |   | 
Alternativa  |  07. 01. 2021 12:05

Ztráta času a financí. Nebo už někdo vydělává pouze na výrobě elektromobilů, pokud se do toho nepočítá např. prodej emisních odpustků?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 01. 2021 17:46

To jistě je, ale automobilky musí vycházet z reality, kterou jsme dopustili .....

Odpovědět  |   | 
Martinecko  |  07. 01. 2021 10:46

Ano, velmi davno v dobach cisto spalovacich motorov, piestovy motor ma ovela vyssiu zivotnost (a mozno aj nejaku vacssiu ucinnost) oproti wankelovemu, avsak v pripade elektrickeho auta, kde sa pocita s tym, ze uzivatel bude takmer vzdy jazdit na elektriku, tak pouzitie lahsieho a mensieho motora pri zachovani rovnakeho vykonu moze byt vyhodny tradeoff. Usetrenu hmotnost moze pouzit automobilka bud k zlepseniu jazdnych vlastnosti (tym ze je auto lahsie) alebo moze o tolko zvacssit bateriu. Uzivatel tak pouzije wankel len v krizovych situaciach (napr. obsadena nabijacka).

Odpovědět  |   | 
 |  07. 01. 2021 11:08

Pořád stejný idiot.
Jako to není normální.
Agresor z mafiastanu si nedá pokoj

Odpovědět  |   | 
Martinecko  |  07. 01. 2021 11:13

ved uz sa ukludni clovece lebo si privodis porazku

ked mas co napisat k teme, kludne napis, ale akoze co ocakavas ze ti tu ja na to odpisem?
Cital si si pravidla diskusie? body 3 a 4 hovoria: "Příspěvky se musí týkat tématu článku.
Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby, včetně ostatních účastníků diskuzí a autorů článků."

Odpovědět  |   | 
josephko  |  06. 01. 2021 16:53

Never ending story. Wankel v Mazde bude. Nebude. Bude. Nebude. Bude. Nebude. Bude...

Odpovědět  |   | 
 |  06. 01. 2021 17:04

To jsi sem přišel nablít tenhle nesmysl až ze Slovenska ty debile

Odpovědět  |   | 
Pomelo  |  06. 01. 2021 17:08

on nepřišel,napsal to na pc/tel a "přišlo" to sem po síti debile

Odpovědět  |   | 
Martinecko  |  07. 01. 2021 10:48

nebud xenofob prosim

Odpovědět  |   | 
 |  07. 01. 2021 11:11

Nepros

Odpovědět  |   | 
josephko  |  08. 01. 2021 16:43

To jsem napsal pro takové cypy jako jsi ty, magore...

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 01. 2021 10:01

Wankelův motor pomůže dojezdu... Jo, Mazda na ten Wankel dojede. Nekonečná snaha Mazdy vyřešit konstrukční slabiny tohoto motoru zaslouží obdiv.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  07. 01. 2021 11:24

Jo jasně, do snad spolehlivého elektromobilu si nechám dát vysokootáčkový wankel. Mazda jde vlastní cestou, ale jestli ne už moc. Nemyslím, že zákazníci chtějí experimentovat..dveře, wankel atp. Chtějí spíš jistotu, což jsou jejich motory bez turba, HDM převodovky a normální interiery.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  07. 01. 2021 14:55

Dakujem redakcii za zmazanie xenofobnych prispevku

Odpovědět  |   | 
Co?  |  07. 01. 2021 19:54

Králík vlezl do klece vlkovi a žadonil o zastřelení vlka, že on je přece malinký a tahle klec se mu moc líbí a chce ji mít.
Takže asi tak .
Je mi z tebe smutno,moc smutno,jak nízko jsi zabřednul.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  07. 01. 2021 21:11

Ty si ten vlk v klietke? Nuz, oni vedeli, preco ta zavreli.

Odpovědět  |   | 
x.a.r.  |  07. 01. 2021 21:46

Ty jsi ale .......
Na kazdou svini se voda vari,to si pamatuj a nezapomen na to.
Kdo jinemu jamu kopa,sam do ni pada.
Ty se budes jeste divit

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 74 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 57 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 18 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika