nafta 1.9 se montovala i do felicii ne az do oktavii
Pan učitel ve škole nám říkal že Češi dokáží vyrobit cokoli ale už ně v dostatečném množství a kvalitě. Zatím co německé automobilky přicházeli evolučně s technickými novinkami u nás výroba zůstala od roku 1964 na bázi embečka s tím motorem OHV.
pres zasr..ou reklamu, si clovek ani neprohlidne galerii.
...Ke čtyřválci Š 720 OHC (který měl původně 1,25 a 1,5 litru, byl ale dimenzován tak, že se dal zvětšovat do objemu dvou litrů) ...No, to musel byt ingot ako z traktoru. Ale vsetka cest, paci sa mi ten pristup v duchu 'neserieme sa s tym' . Klobuk dole.
Ano byl to zkušební hliníkový blok motoru ,který měl kliku pětkrát uloženou , aby se v něm mohla testovat jákákoliv vreze ,tudíž i dieslová 1,5 ,které jezdilo ve žlutém Garde ÚVMV.
Velké díky za nádherný článek. Krásné počtení.
Přínosný článek. Díky za něj. Zajímavá historie.
Máte tam drobnou chybu, Turbodiesel byl osazen ve Fiatu 132(ČB foto, vedle Škodovky), ne 131 Mirafiori.
Opraveno, díky!M
Norma se plni,chlebodarce tleska!
Jak to víš? Jsi od "chlebodárce"?
nevidím nic špatného na tom, pokud se tady píše o historii naší automobilky...nechápu, proč mají lidi pořád potřebu číst články o něčem, co je nezajímá a ještě to komentovat.. když vidím téma, co nechci číst, tak na to neklikám a mám klid...já jsem si ho naopak přečetl s velkým zájmem...
Klikáš na to, takže i díky tobě
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.