Wankel, diesel i turbo... Takto škodovky s motorem vzadu asi neznáte

13 komentářů

krtek
22. ledna • 10:22

nafta 1.9 se montovala i do felicii ne az do oktavii

Weigel
13. srpna • 0:19

Pan učitel ve škole nám říkal že Češi dokáží vyrobit cokoli ale už ně v dostatečném množství a kvalitě.
Zatím co německé automobilky přicházeli evolučně s technickými novinkami u nás výroba zůstala od roku 1964 na bázi embečka s tím motorem OHV.

Randal
14. září • 16:23

pres zasr..ou reklamu, si clovek ani neprohlidne galerii.

Anti-automat
12. září • 19:18

...Ke čtyřválci Š 720 OHC (který měl původně 1,25 a 1,5 litru, byl ale dimenzován tak, že se dal zvětšovat do objemu dvou litrů) ...No, to musel byt ingot ako z traktoru. Ale vsetka cest, paci sa mi ten pristup v duchu 'neserieme sa s tym' . Klobuk dole.

Petr62
13. září • 17:50

Ano byl to zkušební hliníkový blok motoru ,který měl kliku pětkrát uloženou , aby se v něm mohla testovat jákákoliv vreze ,tudíž i dieslová 1,5 ,které jezdilo ve žlutém Garde ÚVMV.

Ginter
12. září • 16:06

Velké díky za nádherný článek. Krásné počtení.

fic
12. září • 10:50

Přínosný článek. Díky za něj. Zajímavá historie.

ROSSI
12. září • 8:37

Máte tam drobnou chybu, Turbodiesel byl osazen ve Fiatu 132(ČB foto, vedle Škodovky), ne 131 Mirafiori.

MM
12. září • 8:50

Opraveno, díky!
M

Jan Mixan
12. září • 8:26

Norma se plni,chlebodarce tleska!

Vlk z Vlkohradu
12. září • 18:16

Jak to víš? Jsi od "chlebodárce"?

Phoenix
12. září • 12:57

nevidím nic špatného na tom, pokud se tady píše o historii naší automobilky...nechápu, proč mají lidi pořád potřebu číst články o něčem, co je nezajímá a ještě to komentovat.. když vidím téma, co nechci číst, tak na to neklikám a mám klid...já jsem si ho naopak přečetl s velkým zájmem...

Mara
12. září • 8:57

Klikáš na to, takže i díky tobě

Doporučujeme

Články odjinud