WaM CLS 55 AMG: krystalové orgie

Německý tuner WaM, neboli WheelsandMore se pustil do úpravy modelu CLS 55 AMG automobilky Mercedes-Benz. A jak název společnosti napovídá, vše se bude točit okolo použitých kol.

Dominantní 20" chromovaná kola, jsou ozdobena krystaly Swarovski. Efekt je zde na místě, ale otázkou je, jak moc takové ozdoby budou praktické pro denní ježdění.

Aby nezůstalo jen u kol, tuner vůz vylepšil techniky i opticky. Po technické stránce stojí za pozornost instalace nového přeplňování, nasazení nových vačkových hřídelí, použití speciálního výfukového systému a to vše pak znamená výkon 450 kW (600 k) a maximální rychlost přes 320 km/h.

Pokud vás zajímá cena takového vozu, pak si na něj připravte 175 000 eur, tedy něco okolo 4,8 mil. korun. Samozřejmě k tomu je třeba připočítat ještě cenu vlastního vozu. Upravené CLS pak vyjde na řádný balík.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků