Wald International představil další šílený tuning pro Toyotu Prius

Wald International představil další šílený tuning pro Toyotu Prius

Když se řekne „ sportovní Toyota Prius“, zavání to příšerným oxymóronem. Trochu jiný názor na to má úpravce Wald International, který představil na prvních počítačových skicách svůj balíček úprav na novou generaci nejprodávanějšího hybridu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Prius z dílny Wald International se tváří, jako by dostala osmiválec ze speciálu NASCAR. Nic takového. Pod kapotou vše zůstalo sériové, tuning je pouze optický

Toyota Prius tak dostala větší kola, snížený podvozek a velmi agresivní bodykit. Nechybí ani nově navržený přední nárazník s LED denním svícením a karbonovými křidélky. Dokonce dostanete i spoiler, difuzor nebo čtyři koncovky výfuku, které na hybridu s motorem 1,8 l působí velice komicky. Ale čím víc koncovek, tím víc supersport...

Test ojetiny Toyota Prius: Má nízkou spotřebu a nezlobí ani po letech

Test ojetiny Toyota Prius: Má nízkou spotřebu a nezlobí ani po letech

Nicméně pohonné jednotky si Wald nevšímal. Vytuněný Prius tak poveze pouze spoustu bodykitu navíc, ale bude mít pořád stejné parametry výkonu, točivého momentu, spotřeby a elektrického dojezdu. Respektive téměř stejné. Kvůli většímu aerodynamickému odporu spoilerů nakonec může být spotřeba dokonce vyšší a dojezd menší než u sériového vozu.

Japonský úpravce Wald International má oficiální zastoupení i v Evropě, konkrétně ve Velké Británii, Finsku, Ukrajině, Turecku a Rusku.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků