Wald International představil další šílený tuning pro Toyotu Prius

Wald International představil další šílený tuning pro Toyotu Prius

Když se řekne „ sportovní Toyota Prius“, zavání to příšerným oxymóronem. Trochu jiný názor na to má úpravce Wald International, který představil na prvních počítačových skicách svůj balíček úprav na novou generaci nejprodávanějšího hybridu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Prius z dílny Wald International se tváří, jako by dostala osmiválec ze speciálu NASCAR. Nic takového. Pod kapotou vše zůstalo sériové, tuning je pouze optický

Toyota Prius tak dostala větší kola, snížený podvozek a velmi agresivní bodykit. Nechybí ani nově navržený přední nárazník s LED denním svícením a karbonovými křidélky. Dokonce dostanete i spoiler, difuzor nebo čtyři koncovky výfuku, které na hybridu s motorem 1,8 l působí velice komicky. Ale čím víc koncovek, tím víc supersport...

Test ojetiny Toyota Prius: Má nízkou spotřebu a nezlobí ani po letech

Test ojetiny Toyota Prius: Má nízkou spotřebu a nezlobí ani po letech

Nicméně pohonné jednotky si Wald nevšímal. Vytuněný Prius tak poveze pouze spoustu bodykitu navíc, ale bude mít pořád stejné parametry výkonu, točivého momentu, spotřeby a elektrického dojezdu. Respektive téměř stejné. Kvůli většímu aerodynamickému odporu spoilerů nakonec může být spotřeba dokonce vyšší a dojezd menší než u sériového vozu.

Japonský úpravce Wald International má oficiální zastoupení i v Evropě, konkrétně ve Velké Británii, Finsku, Ukrajině, Turecku a Rusku.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků