Wald Design přichazí s novým kitem pro Bentley Continental GT

Do portfolia japonského úpravce Wald Design zapadají především vozidla luxusních značek a dá se říci, že ve svém oboru se dokáže společnost vcelku dobře orientovat. Pro luxusní vozy nabízí různé sady optických vylepšení a to vše s jemností a zvláštním japonským citem pro krásu. Výjimkou není ani nejnovější úprava Bentley Continental GT s přívlastkem Black Bison.

Tvůrci nového paketu kitu si zřejmě dlouho lámali hlavu s otázkou, jak zkrášlit tento již téměř dokonalý vůz. A tak vsadili na jistotu - skloubili sportovní dynamický vzhled s elegantní ležérností a vznikl z toho vskutku zajímavý celek. Příď nyní zdobí agresivně působící nárazník s většími otvory pro přísun vzduchu a integrovanými mlhovkami. Profil zkrášlují kromě 20-ti palcových kol i boční lišty a záď zdobí nárazník s mohutným difuzorem a decentní přítlačné křídlo.

Sada stylingových doplňků se dostane do prodeje koncem letošního roku, ovšem úpravce nevylučuje, že do sady ještě něco přibude, nebo se na vzhledu doplňků bude ještě pracovat.

Klepněte pro větší obrázek 
Bentley Continental GT Black Bison
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků