Wald Design přichazí s novým kitem pro Bentley Continental GT

Wald Design přichazí s novým kitem pro Bentley Continental GT

Do portfolia japonského úpravce Wald Design zapadají především vozidla luxusních značek a dá se říci, že ve svém oboru se dokáže společnost vcelku dobře orientovat. Pro luxusní vozy nabízí různé sady optických vylepšení a to vše s jemností a zvláštním japonským citem pro krásu. Výjimkou není ani nejnovější úprava Bentley Continental GT s přívlastkem Black Bison.

Tvůrci nového paketu kitu si zřejmě dlouho lámali hlavu s otázkou, jak zkrášlit tento již téměř dokonalý vůz. A tak vsadili na jistotu - skloubili sportovní dynamický vzhled s elegantní ležérností a vznikl z toho vskutku zajímavý celek. Příď nyní zdobí agresivně působící nárazník s většími otvory pro přísun vzduchu a integrovanými mlhovkami. Profil zkrášlují kromě 20-ti palcových kol i boční lišty a záď zdobí nárazník s mohutným difuzorem a decentní přítlačné křídlo.

Sada stylingových doplňků se dostane do prodeje koncem letošního roku, ovšem úpravce nevylučuje, že do sady ještě něco přibude, nebo se na vzhledu doplňků bude ještě pracovat.

Klepněte pro větší obrázek 
Bentley Continental GT Black Bison
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků