W Motors Hyper-Sport: sportovní vůz z Libanonu

Zapomeňte na supersporty: z Blízkého Východu přijíždí nový Hyper-Sport. Tedy, „měl by“ přijet…
W Motors Hyper-Sport: sportovní vůz z Libanonu

Nová libanonská automobilka W Motors potvrdila své plány na výrobu vlastního supersportovního automobilu a uvolnila také jeho první počítačový obrázek, který se stane prvním strojem této kategorie, který kdy v této oblasti pobřeží Středozemního moře vznikl. Novinka ponese označení Hyper-Sport a výstavní premiéru si odbude napřesrok na katarském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázek
W Motors Hyper-Sport: vize supersportu z Libanonu

Vzniknout má celkem pouhých pět exemplářů tohoto extrémního modelu, jenž se má vyznačovat moderní konstrukcí se skeletem vyrobeným z uhlíkových kompozitů. O pohon typu Heyper-Sport se prý postará blíže nespecifikovaný zážehový šestiválec s dvojicí turbodmychadel a výkonem okolo 750 koní (552 kW). Z 0 na 100 km/h prý zrychlí za 2,8 s a dosáhne rychlosti 386 km/h.

Nová automobilka W Motors se svým Hyper-Sportem zamíří na zákazníky ze Středního a Dálného Východu, Afriky a východní Evropy. Zakladatel firmy Ralph Debbas slibuje řadu specifických prvků včetně holografického přístrojového štítu, jež mají modelu Hyper-Sports zajistit „vývojový náskok několika let před konkurencí“.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků