Vzpomínáme na Alfu Romeo 147: Italská kráska zažehla vášeň u mnoha motoristů. Museli ji ale umět používat

38 komentářů

:-D
7. dubna • 1:12

Tak Q2 určitě neměla torsen, ten se dával do 2.0 TS (za příplatek) a nebo do Bussa. Q2 je klasickej diff ale má "samosvornost" díky elektronice, která přibržďuje kolo, jenž se začne protáčet.
Jo a tomu "klínu" na předním nárazníku se říká Scudetto.

Petr
14. března • 8:29

Píšete tady hrozný věci o autě který jste nikdy neměli,kdyby jo tak by bylo všechno jinak. Já jsem si nedávno pořídil 147, 88kw v horším stavu, stačila trocha péče a peněz a teď si nemůžu vynachválit jízdu v téhle krásce,a to mi je 53 let.

Terazky
15. března • 18:15

Presne o tom to je. U techto aut se pece nevyplati zanedbat, navic se kazda prkotina dokaze decentne projevit, takze clovek hned vi ze je za cerstva lepsi to a to podchytit a tech penez to vubec nestoji moc. Ale to se tezko vysvetluje lidem co jsou zvykli na auta, ktera nedaji nic znat az kdyz je pozde a stoji to pak raketu.

matuS
14. března • 8:06

keď som mal 20, toto auto som strašne chcel :-)
krásne ešte aj dnes.

David J.
13. března • 17:46

Šrot

JA-NE
13. března • 15:46

najlepsi podvozok siroko daleko.

sysel
13. března • 14:56

Alfu 147 jsem měl, svezení fajn, ale servisními náklady na km to bylo skoro jak servisovat supersport a ne hatchback s atmo benzínem.

Kankunen
13. března • 7:14

Gratuluji redakci, máte ty diskuze krásně pod kontrolou.

Terazky
13. března • 12:38

Copak neni svoboda slova? Nebo bys to chtel hezky po fasisticku jako treba seznam, kde se mazou nejen sprostarny ale i opacny nazor nez jaky mr.violet dovoli?

David J.
13. března • 8:37

Dle mého je zde diskuse naprosto v pořádku. Peprnější výměna názoru k diskusi patří. A že je I20 vylízanej vykuřbuřt to zde už všichni vědí !!!

pavel
12. března • 8:01

je to alfa vyžaduje si lásku a opateru . Nie je to dialničny korab,ale odvezte ju na pezinsku babu vypnite elektroniku,zažitok na celý život

marek
13. března • 12:47

sewas. som pezincan. tu babu som mal cest zazit okrem inych aut aj na AR147GTA. bolo to krasne auto s uzasnym motorom. aj ked majitel vravel, ze bolo viac pokazene ako funkcne. len to bol aj riadny....alfy mam rad, dlhsie som mal 156, a soferoval som vsetky mozne. 166 so vsetkymi motormi, aj 159, breru. vela typov s roznymi motormi. a aj tak najsilnejsi zazitok som mal z 33 s 1,7 boxerom.

i20
12. března • 21:42

Na tomhle stoupani jsem provetral kdysi Themu v te jedine 'spravne' verzi. Spolujezdec regulerne blil do kastliku vod ctvrty zatacky, tedy kdyz se tam trefil..... pak mu to dalo s tim obsahem presdrzku...a ten co sedel v druhy rade byl napul mrtvej jak jsme jej tahali v deliriu ven. Krasny casy :)Nezapomenu, tohle auto melo brutalni koule.

Stifler
13. března • 5:48

A pak jsi si koupil I20 . Šrot šrotů

homer
13. března • 10:17

Prostě znalec, vyzkoušel všechno a skončil v HK. Jako se končí v pečovateláku.

Jedna Bedna
12. března • 10:40

to rozhodně, nastartovat alfu s vypnutou elektronikou je zážitek na celý život, a ani nepotřebujete vědět, jestli se ta elektronika vypnula ručně nebo vyšší mocí

Ondra B.
11. března • 22:25

Na toto auto se nedá zapomenout, už je to 18 let co jsem se z ní radoval, občas i trápil, prostě Italka. Nicméně to byla opravdu formulka s emocemi. Nadčasový design a interiér, benzínový motor parádní zvuk. Doteď jí miluju, krásná a temperamentní, jízda s ní zážitek, měla vražedně silné brzdy. V salonu byla při předání v červeném sametovém přehozu. Každý se za ní otočil. No a když jsem jí odvezl po 5 letech do bazaru, byla za 3 hodiny prodaná. V té době to auto prostě vyčnívalo z řady. Právem si zasloužila titul auto roku.

Drtikol
12. března • 8:01

Tak to musela být romantika. A po 5 ti letech co žalse rozsypala, tak jsi ji flákl na bazar, tam ji nějaký čeledín s knírkem koupil a začal být velký Lučio Salvaterini a začal tvrdit, že AR je nejlepší na světě, protože na jiný střep pod cenou neměl. Chápu.
A souložil jsi ji do výfuku, když jsi s ní byl?

Terazky
13. března • 7:37

Jdi si vyprstit svoji ovci a dal sni o opravdovem jizdnim zazitku ty troubo.

David J.
11. března • 16:01

Tyhle staré Alfy za poslední groš si poslední dobou kupují mladí zmrdi ze kterých se hned po nákupu vozu stávají obrovští "alfisté" a velcí znalci této značky. Logicky údržba nula z vraků se stávají ještě větší vykuchané načipované vraky.
Nové ty se neprodávají a pokud ano kusový prodej což Alfa nemůže přežít.
Nepotkal jsem na silnici nebo v bazaru normálního pěknou starší Alfu v orig. hezkém udržovaném stavu. Která má servis a ošetřeným podvozkem. Jen šrot pro puberální jedince. Škoda, že se tato v historii legendární sportovní značka dočkala takového konce

Terazky
13. března • 7:36

Protoze ty udrzovane nikdo neproda jak jsou skvele. Ty olitance jsou presne po takovych neznalcich, kteri si mysli ze je to bezudrzbovka jak kdejaka nudna ovce..

JK
13. března • 15:00

Já sem jednu voňavku prodal, protože ji už nemám kde garážovat. Musela udělat místo. Kdybych měl stodolu, tak ji neprodám a to byla jen 156 1.8TS. Neskutečně zábavná hračka na sezónní daily.

🇵🇱
11. března • 12:25

Zdravím, sháním slušnou polskou prostituku nevěděl by někdo ? díky

Stifler
11. března • 16:06

Zavolej Ovčáčkovi on ti ho přeblafne.🤔
Telefon 731 229 754
mail: jirka@email.cz

Terazky
11. března • 10:46

Mam vetsi 156 a musim rict ze lepsi a citelnejsi podvozek jsem v teto kategorii dosud nenasel. Mam v ni sice JTDm 110kW, ale presto ze je to ropak, ma tento motor rad otacky a zvuk neni vubec spatny. Ano, chce to casteji menit podvozkove dily, ale ceny nejsou vubec vysoke. Olej max po 10tis a jen selenii a nebudete resit zadny velky problem.

Freddka
12. března • 1:44

Ja jsem byl jednou vezen 156kou velmi divokym tempem. NESKUTECNY podvozek. V te tride tomu v zatackach nestacilo nic, ani zadny dobry a poctivy BMW. Vsechno tam fungovalo jak ma.
Jenze to tenkrat bylo nove auto, to uz je taaak davno :-)

Terazky
13. března • 7:32

Kdyz se clovek o ten podvozek stara, meni silenbloky, cepy a stabilizatory, k tomu si hlida geometrii, pak se to chova jak ma i u toho meho 18 let stareho kousku. Chapu ze u takto stare oktavie se muze zdat ze je to furt stejne i takrka bez udrzby. Ta je ale rozbredla uz od vyroby. Proto to neni poznat.

I20
11. března • 13:52

Neni to moc tezky na hlavu? Jinak krasna kara, gratuluji :)

Stifler
12. března • 7:55

Prosím tě už sem nic nepiš. Nikoho ty tvoje ubohosti nezajímají buzíku.

Terazky
11. března • 14:13

Mam 1.9 16V. Ano je to trosku tezsi na predek nez benziny, ale porad to neni 2,4 petivalec (kde se navic rada krouti hlava valcu), ktery je hlavne pro dalnicni letce kde na tom tolik nesejde. Jizdni vlastnosti tim padem moc neutrpely. Jedine co, tak vic trpy cep v hornim rameni a chce to hlidat. Zadni viceprvek to umi skvele maskovat a kdyz clovek umi plyn davkovat, chova se to i pretacive. Zatim ma nalitano 260tis.

I20
11. března • 23:02

Dekuji at Vam slouzi a radostne mnoho km :)

WRC Fabia R2 Twincharger
11. března • 8:59

Fešná metalíza, tak jestli to tam navíc dvojtě jiskřilo, ale ne pod patřičným tlakem a s kovaným klikovým hřídelem tak to znám, tak je to jasné..B-]

I20
11. března • 13:54

TwinSpark byl vo necem jinym.

WRC Fabia R2 Twincharger
11. března • 19:42

..vo tom, že by siamský jiskřičky skončily v mým zpětným zrcátkuB-]

Ffff
11. března • 20:23

Do první zatáčky pane. . . . .

Tomáš Fuk
12. března • 8:46

To je pravda, dál frčela Alfa na odtahovce

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomáš Jedno
12. března • 19:14

Kolik takových nových Alf jsi měl, hlupáku?

JA-NE
13. března • 15:36

nemal ani jednu... a ani staru.. iba to počul v šenku pri pive

Doporučujeme

Články odjinud