Vznětový Mercedes-Benz G 350 d rozšiřuje nabídku v ČR. Na kolik vyjde?

Ke dvojici osmiválcových verzí nové třídy G se nyní v Česku konečně přidává do prodeje i vznětová a zároveň nyní nejlevnější specifikace G 350 d.

Dosud byla nejnovější třída G od Mercedesu nabízena na trhu České republiky pouze ve dvou variantách s osmiválcem – jako standardní G 500 a divizí AMG laděná G 63. Od ledna letošního roku je už však možné u nás objednat také novou vznětovou variantu G 350 d s řadovým šestiválcem. Právě ta bude nyní zastávat nejlevnější verzi „géčka“.

Naftový šestiválec pod kapotou G 350 d zajistí výkon 210 kW (286 koní) a slušnou porci 600 N.m točivého momentu. I zde je přitom motor spojen s automatickou devítistupňovou převodovkou s funkcí redukce, ze které síla putuje dále k systému trvalého pohonu všech kol se třemi uzávěrkami. S touto motorizací vychází „géčko“ na základní cenovku 2.618.440 Kč.

Mercedes začne nabízet příplatkovou výbavu i po zakoupení auta. O co půjde?

Mercedes začne nabízet příplatkovou výbavu i po zakoupení auta. O co půjde?

Mercedes poté zmiňuje, že standardní výbava je u naftové verze ještě rozsáhlejší než u předešlé generace. Zvenku si však naftové G zachovává poměrně střídmé vzezření bez zbytečných příkras. Čekejte tedy základní 18palcová kola, chromovanou masku chladiče, LED světlomety a bez příplatku bílý či černý lak karoserie.

Uvnitř se nachází kožené čalounění, ozdobné dřevěné panely, ambientní osvětlení, elektricky nastavitelné přední sedačky, analogové přístrojové budíky, multifunkční sportovní volant, dotykový infotainment s parkovacím asistentem a zadní kamerou, kdežto standardně nechybí ani klasika bezpečnostních a asistenčních funkcí jako sledování mrtvého úhlu, automatické brzdění v případě hrozícího střetu s překážkou či adaptivní tempomat.

Mercedes-Benz třídy G - technická data a české ceny
Verze G 350 d G 500 AMG G 63
Zdvihový objem [cm3] 2925 3982 3982
Válce/ventily 6/4 8/4 8/4
Největší výkon [kW/min] 210/3400-4600 310/6000 430/6000
Točivý moment [N.m/min] 600/1200-3200 610/2000-4750 850/2500-3500
Převodovka 9A 9A 9A
Max. rychlost [km/h] 199 210 240
Zrychlení 0-100 km/h [s] 7,4 5,9 4,5
Komb. spotřeba [l/100 km] 9,8-9,6 11,1 13,2
Základní cena [Kč] 2.618.440 2.954.820 4.052.290
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 128 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků