Klasická auta s moderní technikou dnes frčí. Kombinace vzduchem chlazeného motoru a převodovky PDK bude jistě zajímavá.
Restomody jsou teď velmi populární, ale to už asi víte. Však i na našich stránkách jste jich mohli vidět už několik. Nyní je tu velmi zajímavá nizozemská společnost KC Performance, u které bylo možné vidět již několik zajímavých výtvorů. Nejde však o restomody v pravém slova smyslu, tedy původní auta oholená až na kost, ale spíše o důkladný tuning.
Třeba BMW 528i generace E39, které dostalo ke kompletně přestavěnému motoru M52B28 přeplňování turbodmychadlem a především moderní osmistupňovou převodovku od ZF, kterou určitě znáte i z moderních BMW. Dále má vůz podvozek od firmy Moton, přední brzdové kotouče z M5 generace E60, zadní brzdy z modelu 540i a na 19palcových kolech má moderní pneumatiky Michelin Pilot Sport 4S.
Pokud se vám takový tuning zamlouvá, tak se vám bude líbit i další kreace. Automatickou převodovku totiž od KC Performance dostalo i poslední Porsche se vzduchem chlazeným motorem, tedy 911 generace 993. A tím automatem není nic jiného než bleskově rychlá a přesná převodovka PDK z aktuální generace 911, tedy 992.
Vyžadovalo to hromadu práce na CNC strojích a vůz dostal třeba nový přítlačný talíř se senzorem pozice klikové hřídele, a také jednotku elektrického plynového pedálu, kdy samotný pedál pochází od BMW generace E90. Za Porsche 993 s převodovkou PDK je 1500 hodin práce a vyšlo to na zhruba 50.000 eur, což je částka, na které téměř začínají první hodně ojeté kusy samotné 993. Na zakázku si ho můžete nechat postavit také.