pokud automotive brečí, že nejsou takové prodeje a nejdou na odbyt z pohledu motoristy , rodin, ale i běžných jednotlivců . Tak je dost svéhlavé vsadit modelovou řadu, které by měla ještě nižší prodeje bez ohledu na výrobce. Tedy pokud nejde na odbyt to levnější , dražší na tom nebude lépe.Otázka zní jestli to není záměr pak omlátit tvůrcům norem, předpisů a zákonodárcům následně o hlavu jako ....pánové udělali sme co jste chtěli a to je výsledek...
...pánové udělali sme co jste chtěli a to je výsledek...To že by se někdo kdo ty "normy" prosazoval , chytil za nos to opravdu nehrozí.Elektroauta v současné době jsou uspěchaná záležitost. Mohl bych dát odkaz pokud bude zájem na zajímavý článek o prodejích éček v Austrálii, kde nejsou na ně žádné dotace a zvýhodnění. Ročně se pohybuje v řádech několika stovek vozů.
článek by mohl být zajímavý.https://en.wikipedia.org/wiki/Plug-in_electric_veh... ... A opravdu třeba v roce 2010 se prodalo pouze 100 elektrických aut schopných jezdit po dálnici.Akorát jim to roste geometricky, takže loni se jich prodalo skoro stejně, jako v předchozích deseti letech a od začátku letošního roku se jich už prodalo víc, než se jich prodalo celkem do začátku letošního roku. :-D
https://www.autoforum.cz/predstaveni/situace-na-je... ...
Odkazovaný článek je stejně odborný, jako Váš příspěvek.Základní informace:- Austrálie má 25 000 000 obyvatel.- Z nich více než 10% žije na velice málo zalidněném území.- Loni se tam prodal násobek el. vozidel, než za posledních 10 let. Letos, za první pololetí se už také prodal více než dvojnásobek prodejů celého předchozího roku (takový nárůst prodejů se nepovažuje za neúspěšný).- Za předpokladu, že si elektrická vozidla do zásuvky kupují pouze obyvatelé východních měst, lze dojít k tomu, že si vloni jedna rodina z tisíce koupil vozidlo do zásuvky. A v letošním prvním pololetí si dvě rodiny z tisíce koupily automobil do zásuvky. To je trojnásobek prodejů v ČR.- Pro představu, loni se v ČR prodalo 5803 vozů značky BMW, takže si loni koupilo o něco více než 2 rodiny z tisíce v ČR vůz značky BMW. (Elektromobily v Austrálii se prodávají lépe než BMW v ČR)
Budu tedy urejpaný:-DVy jste ty informace určitě čerpal z ročního reportu nějakého importéra éček v Austrálii.Vy neznáte ekonomickou poučku, že rychleji se roste z malých čísel ,tak on prodal letos 2x tolik jako loni, což může být / 100 loni 200 letos/:-DNesmíte se mu divit, že tu statistiku takto zamlžuje, jde mu o živobytí. Kdyby do reportu napsal jak je to po pravdě, do 24 hod má padáka.
Výborně a kolik z těch 25 000 000 uvažuje o koupi automobilu v ceně T3 kolik lidí? Dvě rodiny z tisíce.... a kolik že tam je rodin? kolik těch rodin si chce koupit vůbec nějaké auto?.....
Předpokládám, že v Austrálii nemají u dálnic nabíječky co 10 km, jako v Evropě.
Kdybych chtěl být rejpal:-)) což nejsem, tak napíši :1. Jistě v Austrálii nemají ani tak hustou síť klasických benzinek2. Jedním z hlavních argumentů e-mobilistů je, že hlavním benefitem éček je že se dobíjí doma přes noc
Respektive jen pomalé nabíjení přes noc je zárukou trvanlivosti baterie dle specifikace výrobce. Všechny ty rychlonaíječky jsou celkem na prd pokud si nemůžete dovolit kupovat každým 5. rokem nové auto za milion.
Zatímco praxe u Tesel ukazuje pravý opak. Co tam máš za další moudro?
omlátit komu? těm lidem kteří jsou tam zpravidla jen na krátké období a slíbí cokoliv pokud jim to přinese krátkodobý prospěch. Ono je to dobře vidět právě ve Francii, kdy před nedávnem ještě dotovali jednotky tisíc euro nákupy malých dieselů a nyní proti nim bojují jak to jde - tomu se řiká koncepce :)Stejně je to se vším. Viz třeba řepka, vyšlo najevo že způsobuje ještě větší emise, tak se to potichoučku řeší, tohle nebude jiné.
Tohle zacina byt druhej blesk. Vsak sam autor pise o dvou platformach.Chtel bych videt pricetnou VELKOU automobilku, ktera by za 5 let komplet prestala delat spalovaci auta.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.