Vzácný sporťák BMW M1 celých 34 let zapadal v garáži prachem

V italské garáži se našel opravdu cenný nález. Dlouhých 34 let tu pod nánosem prachu a nepořádku stál sporťák BMW M1.

Oblíbený sporťák vyráběla německá automobilka s modrobílým logem mezi lety 1971 až 1981. Nalezený exemplář stál zcela nedotčený celých 34 let od roku 1982.

Nános prachu a nepořádku ukrývá pořád ještě celkem zachovaný kousek. Rekonstrukce ale bude nutná. Investice do oprav se však několikanásobně vráti při případném prodeji tohoto červeného žihadla.

Sporťák s motorem uprostřed má stále originální pneumatiky vyrobené v roce 1980. Původní majitel s ním najel pouhých 7 392 kilometrů.

Unikátní video vozu BMW pro budoucnost. Bude ho vyvíjet 2000 lidí

Unikátní video vozu BMW pro budoucnost. Bude ho vyvíjet 2000 lidí

Vzácnost tohoto automobilu navyšuje nízký počet celkem vyrobených kusů. Konkrétní čísla se liší, bylo jich ale určitě méně než 500.

Dvoudveřové kupé mělo pod kapotou šestiválec s objemem 3,5 litru. Z nuly na sto dokázalo zrychlit za 5,6 vteřin a maximálně z něj bylo možné dostat rychlost 260 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 9 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků