Vzácný sporťák BMW M1 celých 34 let zapadal v garáži prachem

V italské garáži se našel opravdu cenný nález. Dlouhých 34 let tu pod nánosem prachu a nepořádku stál sporťák BMW M1.

Oblíbený sporťák vyráběla německá automobilka s modrobílým logem mezi lety 1971 až 1981. Nalezený exemplář stál zcela nedotčený celých 34 let od roku 1982.

Nános prachu a nepořádku ukrývá pořád ještě celkem zachovaný kousek. Rekonstrukce ale bude nutná. Investice do oprav se však několikanásobně vráti při případném prodeji tohoto červeného žihadla.

Sporťák s motorem uprostřed má stále originální pneumatiky vyrobené v roce 1980. Původní majitel s ním najel pouhých 7 392 kilometrů.

Unikátní video vozu BMW pro budoucnost. Bude ho vyvíjet 2000 lidí

Unikátní video vozu BMW pro budoucnost. Bude ho vyvíjet 2000 lidí

Vzácnost tohoto automobilu navyšuje nízký počet celkem vyrobených kusů. Konkrétní čísla se liší, bylo jich ale určitě méně než 500.

Dvoudveřové kupé mělo pod kapotou šestiválec s objemem 3,5 litru. Z nuly na sto dokázalo zrychlit za 5,6 vteřin a maximálně z něj bylo možné dostat rychlost 260 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků