Vzácný sporťák BMW M1 celých 34 let zapadal v garáži prachem

V italské garáži se našel opravdu cenný nález. Dlouhých 34 let tu pod nánosem prachu a nepořádku stál sporťák BMW M1.

Oblíbený sporťák vyráběla německá automobilka s modrobílým logem mezi lety 1971 až 1981. Nalezený exemplář stál zcela nedotčený celých 34 let od roku 1982.

Nános prachu a nepořádku ukrývá pořád ještě celkem zachovaný kousek. Rekonstrukce ale bude nutná. Investice do oprav se však několikanásobně vráti při případném prodeji tohoto červeného žihadla.

Sporťák s motorem uprostřed má stále originální pneumatiky vyrobené v roce 1980. Původní majitel s ním najel pouhých 7 392 kilometrů.

Unikátní video vozu BMW pro budoucnost. Bude ho vyvíjet 2000 lidí

Unikátní video vozu BMW pro budoucnost. Bude ho vyvíjet 2000 lidí

Vzácnost tohoto automobilu navyšuje nízký počet celkem vyrobených kusů. Konkrétní čísla se liší, bylo jich ale určitě méně než 500.

Dvoudveřové kupé mělo pod kapotou šestiválec s objemem 3,5 litru. Z nuly na sto dokázalo zrychlit za 5,6 vteřin a maximálně z něj bylo možné dostat rychlost 260 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků