Původní majitel se štědře podělí o svůj zakázkový projekt, který si tehdy za miliony liber objednal v balení po dvou.
I mezi jednotlivými projekty kalifornského Singeru se najdou opravdové rarity. Když se tento expert na restomody Porsche spojil před pár lety s dalšími expertem na Porsche, firmou Tuthill, postavili pro jistého zákazníka takzvanou All-Terrain Competition Study (ACS). Přesněji vznikly na přání hned dva kusy této off-roadové bestie inspirované dakarskými speciály, přičemž jeden z nich se nyní objevuje na prodej.
Současný majitel se vzdává bílého exempláře, který byl původně nastaven pro tvrdé terénní využití a dovádění v poušti (druhý červený kus tehdy obdržel setup spíš pro využití na šotolině, případě asfaltu). V každém případě mluvíme o výchozím skeletu Porsche 911 generace 964, který byl zabalen do nové karbonové karoserie a vybaven špičkovou motorsport technikou po stránce podvozku.
Vzadu má ACS vyladěný 3,6litrový, vzduchem chlazený twin-turbo plochý šestiválec o výkonu přes 450 koní (331 kW), který svou sílu přenáší na všechna kola skrze pětistupňovou sekvenční převodovku. Hydraulická ruční brzda zde nechybí, stejně jako v interiéru ochranný rám a sedačky splňující předpisy FIA. Ve stylu dálkových rallye je speciál vybaven také velkou palivovou nádrží a dvěma plnohodnotnými rezervními koly.
V podstatě plnohodnotný off-road závoďák, který ovšem nebyl postaven pro žádnou konkrétní závodní sérii, je k mání u londýnského prodejce Joe Macari Performance Cars. Původní cena ACS zůstala tajemstvím, ačkoliv se tehdy v librách obecně zmiňovaly sedmiciferné částky. A stejně tak je u nabízeného exempláře cenovka na vyžádání pouze vážným zájemcům.