Třídveřový Renault Avantime kombinující hned několik karosářských stylů je jedním z těch aut, které budou navždy rozdělovat veřejnost. Pro někoho je model z nadmíru odvážného období francouzské automobilky úžasně excentrický... | Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

Třídveřový Renault Avantime kombinující hned několik karosářských stylů je jedním z těch aut, které budou navždy rozdělovat veřejnost. Pro někoho je model z nadmíru odvážného období francouzské automobilky úžasně excentrický... | Renault Avantime | Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

...pro někoho zase nedává z designového i praktického hlediska vůbec smysl. Právě taková auta si ale v historii drží místo jedinečných rarit. O to více zaujme, když se taková rarita objeví na prodej v takřka nepoužívaném stavu. | Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

...pro někoho zase nedává z designového i praktického hlediska vůbec smysl. Právě taková auta si ale v historii drží místo jedinečných rarit. O to více zaujme, když se taková rarita objeví na prodej v takřka nepoužívaném stavu. | Renault Avantime | Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

 U jednoho italského dealera Renaultu  je tedy nyní k mání typicky modrý Avantime z roku 2002, který najel pouhých 7290 kilometrů. Jak zmiňuje web RNews.cz, vlastně by se mělo jednat o nejméně ojetý Avantime na prodej v Evropě. | Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

U jednoho italského dealera Renaultu je tedy nyní k mání typicky modrý Avantime z roku 2002, který najel pouhých 7290 kilometrů. Jak zmiňuje web RNews.cz, vlastně by se mělo jednat o nejméně ojetý Avantime na prodej v Evropě. | Renault Avantime | Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

A na prodej jich ani mnoho nebude. Renault modelu v Evropě během let 2001 až 2004 prodal jen něco málo přes 8000 kusů. | Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

A na prodej jich ani mnoho nebude. Renault modelu v Evropě během let 2001 až 2004 prodal jen něco málo přes 8000 kusů. | Renault Avantime | Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

Tento z Itálie je přitom v ideální specifikaci motorizace a výbavy. Pod kapotou najdete třílitrový šestiválec (152 kW/207 k) spojený s manuální šestistupňovou převodovkou. | Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

Tento z Itálie je přitom v ideální specifikaci motorizace a výbavy. Pod kapotou najdete třílitrový šestiválec (152 kW/207 k) spojený s manuální šestistupňovou převodovkou. | Renault Avantime | Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

Díky nejvyšší úrovni výbavy Privilege pak vozu nechybí kromě koženého černého čalounění ani zadní parkovací senzory, klimatizace, elektricky ovládaná panoramatická střecha, tempomat, navigace či rádio s CD přehrávačem. | Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

Díky nejvyšší úrovni výbavy Privilege pak vozu nechybí kromě koženého černého čalounění ani zadní parkovací senzory, klimatizace, elektricky ovládaná panoramatická střecha, tempomat, navigace či rádio s CD přehrávačem. | Renault Avantime | Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

Interiér už na dnešní dobu možná působí zastarale, ale exteriér je příhodně k názvu modelu nadčasově perfektní. Ikona z historie Renaultu si v tomto stavu drží silnou cenu, prodejce žádá 38.000 eur (asi 980.000 korun). | Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

Interiér už na dnešní dobu možná působí zastarale, ale exteriér je příhodně k názvu modelu nadčasově perfektní. Ikona z historie Renaultu si v tomto stavu drží silnou cenu, prodejce žádá 38.000 eur (asi 980.000 korun). | Renault Avantime | Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

Pro představu, za částku přes milion korun startoval Avantime na českém trhu při svém uvedení, nabízená verze s V6 však mířila k hranici 1,5 milionu. | Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

Pro představu, za částku přes milion korun startoval Avantime na českém trhu při svém uvedení, nabízená verze s V6 však mířila k hranici 1,5 milionu. | Renault Avantime | Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

| Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

| Renault Avantime | Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

| Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

| Renault Avantime | Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

| Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

| Renault Avantime | Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

| Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

| Renault Avantime | Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

| Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

| Renault Avantime | Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

| Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

| Renault Avantime | Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

| Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

| Renault Avantime | Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

| Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

| Renault Avantime | Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa

...pro někoho zase nedává z designového i praktického hlediska vůbec smysl. Právě taková auta si ale v historii drží místo jedinečných rarit. O to více zaujme, když se taková rarita objeví na prodej v takřka nepoužívaném stavu. | Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa
 U jednoho italského dealera Renaultu  je tedy nyní k mání typicky modrý Avantime z roku 2002, který najel pouhých 7290 kilometrů. Jak zmiňuje web RNews.cz, vlastně by se mělo jednat o nejméně ojetý Avantime na prodej v Evropě. | Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa
A na prodej jich ani mnoho nebude. Renault modelu v Evropě během let 2001 až 2004 prodal jen něco málo přes 8000 kusů. | Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa
Tento z Itálie je přitom v ideální specifikaci motorizace a výbavy. Pod kapotou najdete třílitrový šestiválec (152 kW/207 k) spojený s manuální šestistupňovou převodovkou. | Renault Avantime Zdroj: Autoscout24/RenCar Spa
16
Fotogalerie

Vzácný Renault Avantime je na prodej. Je skoro nový, v plné výbavě s V6 stojí dost

Ikona tehdejšího designového směřování Renaultu je na prodej v zachovalém stavu. Navíc v perfektní výbavě.

Třídveřový Renault Avantime kombinující hned několik karosářských stylů je jedním z těch aut, které budou navždy rozdělovat veřejnost. Pro někoho je model z nadmíru odvážného období francouzské automobilky úžasně excentrický, pro někoho zase nedává z designového i praktického hlediska vůbec smysl. Právě taková auta si ale v historii drží místo jedinečných rarit.

O to více zaujme, když se taková rarita objeví na prodej v takřka nepoužívaném stavu. U jednoho italského dealera Renaultu je tedy nyní k mání typicky modrý Avantime z roku 2002, který najel pouhých 7290 kilometrů. Jak zmiňuje web RNews.cz, vlastně by se mělo jednat o nejméně ojetý Avantime na prodej v Evropě.

A na prodej jich ani mnoho nebude. Renault modelu v Evropě během let 2001 až 2004 prodal jen něco málo přes 8000 kusů. Tento z Itálie je přitom v ideální specifikaci motorizace a výbavy. Pod kapotou najdete třílitrový šestiválec (152 kW/207 k) spojený s manuální šestistupňovou převodovkou.

Díky nejvyšší úrovni výbavy Privilege pak vozu nechybí kromě koženého černého čalounění ani zadní parkovací senzory, klimatizace, elektricky ovládaná panoramatická střecha, tempomat, navigace či rádio s CD přehrávačem.

Interiér už na dnešní dobu možná působí zastarale, ale exteriér je příhodně k názvu modelu nadčasově perfektní. Ikona z historie Renaultu si v tomto stavu drží silnou cenu, prodejce žádá 38.000 eur (asi 980.000 korun). Pro představu, za částku přes milion korun startoval Avantime na českém trhu při svém uvedení, nabízená verze s V6 však mířila k hranici 1,5 milionu.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud