Vzácný Renault Avantime je na prodej. Je skoro nový, v plné výbavě s V6 stojí dost

Ikona tehdejšího designového směřování Renaultu je na prodej v zachovalém stavu. Navíc v perfektní výbavě.

Třídveřový Renault Avantime kombinující hned několik karosářských stylů je jedním z těch aut, které budou navždy rozdělovat veřejnost. Pro někoho je model z nadmíru odvážného období francouzské automobilky úžasně excentrický, pro někoho zase nedává z designového i praktického hlediska vůbec smysl. Právě taková auta si ale v historii drží místo jedinečných rarit.

Ken Block prodává další auta z garáže. Majitele hledá RS200 i Fiesta z Gymkhany

Ken Block prodává další auta z garáže. Majitele hledá RS200 i Fiesta z Gymkhany

O to více zaujme, když se taková rarita objeví na prodej v takřka nepoužívaném stavu. U jednoho italského dealera Renaultu je tedy nyní k mání typicky modrý Avantime z roku 2002, který najel pouhých 7290 kilometrů. Jak zmiňuje web RNews.cz, vlastně by se mělo jednat o nejméně ojetý Avantime na prodej v Evropě.

A na prodej jich ani mnoho nebude. Renault modelu v Evropě během let 2001 až 2004 prodal jen něco málo přes 8000 kusů. Tento z Itálie je přitom v ideální specifikaci motorizace a výbavy. Pod kapotou najdete třílitrový šestiválec (152 kW/207 k) spojený s manuální šestistupňovou převodovkou.

Mitsubishi rozprodává sbírku klasických modelů. K mání jsou i opravdové rarity

Mitsubishi rozprodává sbírku klasických modelů. K mání jsou i opravdové rarity

Díky nejvyšší úrovni výbavy Privilege pak vozu nechybí kromě koženého černého čalounění ani zadní parkovací senzory, klimatizace, elektricky ovládaná panoramatická střecha, tempomat, navigace či rádio s CD přehrávačem.

Interiér už na dnešní dobu možná působí zastarale, ale exteriér je příhodně k názvu modelu nadčasově perfektní. Ikona z historie Renaultu si v tomto stavu drží silnou cenu, prodejce žádá 38.000 eur (asi 980.000 korun). Pro představu, za částku přes milion korun startoval Avantime na českém trhu při svém uvedení, nabízená verze s V6 však mířila k hranici 1,5 milionu.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Dnes je díky spojení s Nissanem třetí největší autoskupinou na světě.

Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

Porsche Taycan Cross Turismo

Dostali jsme příležitost vyzkoušet nový přírůstek do elektrické rodiny Porsche Taycan. Je praktičtější a neztratí se ani mimo zpevněné cesty.

včera | Stanislav Kolman | 4 příspěvky
TEST Subaru Forester 2.0ie-S ES Sport: Pozor, vezu rybičky!

Subaru Forester ES Sport

Subaru Forester se nyní prodává i ve verzi Sport. Nečekejte ale žádné turbohrátky, tohle je hraní si s barvičkami.

9.  5.  2021 | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line: Bejby nebude sedět v koutě!

Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line

Městskou krabičku se sportovním vzhledem asi nebudou všichni brát úplně vážně. V Hyundai i10 se 100koňovým přeplňovaným motorem se však skrývá víc, než se na první pohled zdá.

7.  5.  2021 | Jan Mička