Kombi, dodávka, sanitka, dokonce i pohřebák nebo pick-up. Lidově známý „stejšn“, tedy Škoda 1202 z 60. let minulého století, byl ve své době k sehnání v mnoha praktických variantách. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Kombi, dodávka, sanitka, dokonce i pohřebák nebo pick-up. Lidově známý „stejšn“, tedy Škoda 1202 z 60. let minulého století, byl ve své době k sehnání v mnoha praktických variantách. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Mezi ty vzácnější dnes patří i zmíněné pick-upy, kterých se dochovalo jen minimum a v továrně ve Vrchlabí jich také nevzniklo zrovna moc, jen 1783 kusů. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Mezi ty vzácnější dnes patří i zmíněné pick-upy, kterých se dochovalo jen minimum a v továrně ve Vrchlabí jich také nevzniklo zrovna moc, jen 1783 kusů. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

A právě jeden pick-up 1202 se nyní objevil na prodej  u české Mototechny v oddělení klasických vozů . Inzerát zmiňuje kompletní precizní renovaci, což potvrzují na první pohled i fotky vozu. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

A právě jeden pick-up 1202 se nyní objevil na prodej u české Mototechny v oddělení klasických vozů. Inzerát zmiňuje kompletní precizní renovaci, což potvrzují na první pohled i fotky vozu. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Karoserie v modrém odstínu vypadá bez chyby, stejně jako krémově lakovaná kola s chromovanými poklicemi nebo i nová ochranná plachta na rámu nákladového prostoru. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Karoserie v modrém odstínu vypadá bez chyby, stejně jako krémově lakovaná kola s chromovanými poklicemi nebo i nová ochranná plachta na rámu nákladového prostoru. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Stavem vozu po finální kontrole před sjezdem z výrobní linky byste označili i motor, přesněji celý motorový prostor. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Stavem vozu po finální kontrole před sjezdem z výrobní linky byste označili i motor, přesněji celý motorový prostor. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Zde se schovává klasická čtyřválcová dvanáctistovka o síle 50 koní (37 kW). Stejně dobře vypadá i kabina s lavicí čalouněnou v šedé barvě. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Zde se schovává klasická čtyřválcová dvanáctistovka o síle 50 koní (37 kW). Stejně dobře vypadá i kabina s lavicí čalouněnou v šedé barvě. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Ostatně s tachometrem ukazujícím 143 km můžete žít v představě, že jste se vrátili zpátky v čase a pro svůj byznys si koupili zbrusu nový pick-up od škodovky. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Ostatně s tachometrem ukazujícím 143 km můžete žít v představě, že jste se vrátili zpátky v čase a pro svůj byznys si koupili zbrusu nový pick-up od škodovky. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Je však jasné, že v rukách sběratelů a na veteránských značkách se tento pracant už do služby nevrátí. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Je však jasné, že v rukách sběratelů a na veteránských značkách se tento pracant už do služby nevrátí. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Prodejce žádá za perfektně vypulírovaný exemplář z roku 1967 slušných 650.000 Kč. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Prodejce žádá za perfektně vypulírovaný exemplář z roku 1967 slušných 650.000 Kč. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Cenovkou však stále nemíří tak vysoko jako u nedávno nabízené raritní Škody 1000 MBX, která se u klasické Mototechny  šplhala ke dvěma milionům…  | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Cenovkou však stále nemíří tak vysoko jako u nedávno nabízené raritní Škody 1000 MBX, která se u klasické Mototechny šplhala ke dvěma milionům… | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

| Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

| Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

| Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

| Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

| Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

| Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

| Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

| Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

| Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

| Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

| Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

| Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

| Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

| Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Mezi ty vzácnější dnes patří i zmíněné pick-upy, kterých se dochovalo jen minimum a v továrně ve Vrchlabí jich také nevzniklo zrovna moc, jen 1783 kusů. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic
A právě jeden pick-up 1202 se nyní objevil na prodej  u české Mototechny v oddělení klasických vozů . Inzerát zmiňuje kompletní precizní renovaci, což potvrzují na první pohled i fotky vozu. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic
Karoserie v modrém odstínu vypadá bez chyby, stejně jako krémově lakovaná kola s chromovanými poklicemi nebo i nová ochranná plachta na rámu nákladového prostoru. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic
Stavem vozu po finální kontrole před sjezdem z výrobní linky byste označili i motor, přesněji celý motorový prostor. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic
17
Fotogalerie

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

Kombi, dodávka, sanitka, dokonce i pohřebák nebo pick-up. Lidově známý „stejšn“, tedy Škoda 1202 z 60. let minulého století, byl ve své době k sehnání v mnoha praktických variantách. Mezi ty vzácnější dnes patří i zmíněné pick-upy, kterých se dochovalo jen minimum a v továrně ve Vrchlabí jich také nevzniklo zrovna moc, jen 1783 kusů.

A právě jeden pick-up 1202 se nyní objevil na prodej u české Mototechny v oddělení klasických vozů. Inzerát zmiňuje kompletní precizní renovaci, což potvrzují na první pohled i fotky vozu. Karoserie v modrém odstínu vypadá bez chyby, stejně jako krémově lakovaná kola s chromovanými poklicemi nebo i nová ochranná plachta na rámu nákladového prostoru.

Stavem vozu po finální kontrole před sjezdem z výrobní linky byste označili i motor, přesněji celý motorový prostor. Zde se schovává klasická čtyřválcová dvanáctistovka o síle 50 koní (37 kW). Stejně dobře vypadá i kabina s lavicí čalouněnou v šedé barvě.

Ostatně s tachometrem ukazujícím 143 km můžete žít v představě, že jste se vrátili zpátky v čase a pro svůj byznys si koupili zbrusu nový pick-up od škodovky. Je však jasné, že v rukách sběratelů a na veteránských značkách se tento pracant už do služby nevrátí.

Prodejce žádá za perfektně vypulírovaný exemplář z roku 1967 slušných 650.000 Kč. Cenovkou však stále nemíří tak vysoko jako u nedávno nabízené raritní Škody 1000 MBX, která se u klasické Mototechny šplhala ke dvěma milionům…

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud