Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

666  |  04. 11. 2020 16:49

Krásný auto, ale koroze ho rychle sežere

Odpovědět  |   | 
Robin  |  04. 11. 2020 19:44

Znám truhláře, který s tímhle v provedení kombi stále jezdí. Je to obrovské, na střeše má mega velkou dřevěnou zahrádku, tam frkne dveře nebo stůl a jede za zákazníkem. Na jízdy bez nákladu má normální auto. A jeho příprava na STK spočívá v tom, že koupí balakryl a důkladně přetře celý vůz.

Odpovědět  |   | 
10w60  |  04. 11. 2020 17:42

Tady slovo vzacny mozna konecne pasuje. Narozdil od ruznych S105 bazfurgonet nebo jak se prisernost jmenovala. Bohuzel otocna plosina na ktere je vyfocen mi pripomina AAA. A to se radeji napichnout na tlustostennou litou trunku, nez mit cokoliv spolecneho s acky. Plnime vase sny tim, ze si myslime ze jste de.bi.lov.e. Pekne Vas oholime a vy nam za to jeste musite podekovat. Napakovat se na kdejakem prekupu, polatat bouracku starlajny, lakat na neexisrujici volavky, prodat auta na ktere je slozena zaloha a jine, s tim na me nechodte. Takze i kdyby tam byla plna europaleta bankovek, cokolady, mladych modelek nebo cokoliv jineho. Tak je treba utikat co to jen jde a ani z tohoto auta ( ktere za to nemuze) samozrejme nic nebude.

Odpovědět  |   | 
Tůma Josef  |  04. 11. 2020 18:25

Je nádherná, ale na webu Mototechny píšou že je to 5 kvalt, to je nějaký divný?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  05. 11. 2020 06:50

Mototechna....hmmm.. dcera AAA, tak to bude asi se zpátečkou

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  05. 11. 2020 12:44

To řazení na podlaze vypadá jako u Škody Octavia ze 60. let. U ní to bývalo zrcalově převrácené oproti pozdějším zvyklostem, tj. zpátečka tady asi bude k sobě a dozadu, jednička od sebe a dopředu, dvojka od sebe a dozadu, jen trojka a čtyřka jsou stejně. Tzn. když to bude řídit někdo zvyklý na současné řazení, tak se může stát, že při podřazování ze 3 na 2 tam bude rvát místo dvojky zpátečku.

Odpovědět  |   | 
Vašek  |  05. 11. 2020 18:48

Je to tak. Na začátku mé řidičské kariéry jsem přechodně jezdil jak ve 1202 tak i ve Felince 1,3. A občas to vlivem tohoto rozdílu v převodovkách zaskřípalo :(. "Vtipně" byla řešena i ruční brzda pákou pod přístrojovou deskou a kladkou v motorovém prostoru, která byla vyosena mimo osu této páky. Vlivem toho se občas stalo že lanko z této kladky při zatahávání za páku spadlo, páka se dala zcela vytáhnout a zůstala v ruce. Auto pak samozřejmě nebrzdilo. Takto jsem se opřel zadkem o barák, čímž jsem zámáčkl zámek zadních dveří a ty nešly otevřít zvenku a to zrovna v době kdy auto bylo loženo asi 3m palubkama :). Občas zajímavé auto :). Klasická mechanická strojovna, bez posilovače, bez asistentů. Největší "vymožeností" tak asi byla asi synchronizace krom 1.

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  06. 11. 2020 13:56

Měli jsme kdysi v rodině starou Octavii r.v.1963, která měla předělané řazení z pod volantu právě takto na podlahu.Byla u ní spousta závad, kvůli kterým měla problémy na STK. Např. vylomený zub v diferenciálu, takže s ní technik nemohl vyjet z válců na testování brzd - vždycky to na poslední chvíli cvaklo, přeskočilo a sklouzlo zpět. Nebo špatné přední čepy, které byly ještě nalisované a nedaly se jednoduše vyměnit za novější šroubovací. A asi nejzajímavější bylo, že při cestě na STK jsem v jedné zatáčce musel otočit volantem asi 4x, než to začalo konečně měnit směr a na té STK žádnou závadu na řízení nenašli. Když se to občas stalo i při parkování, že řidič točil volantem a přední kola zůstávala rovně, tak prokluzovala silonová hardyspojka mezi volantem a šnekovým převodem řízení. Tenkrát jsem našel na vrakovišti starou 1202, kde stačilo rozebrat řízení a ta hardyspojka byla stejná. Nejspíš tyhle staré vozy měly mnohem více stejných dílů.

Odpovědět  |   | 
Max  |  05. 11. 2020 18:18

Řazení bylo pod volantem, později se tam dávaly převodovky z 1203 a tak se dostalo to řazení na podlahu. Takových nepřesností je tam více, ale pro tu nostalgii lze ledacos odpustit.

Odpovědět  |   | 
covidový Protektorát  |  04. 11. 2020 18:30

Moc pěkné, ale leda do muzea. Když už investovat do něčeho tak starého, tak aby se s tím dalo i nějak trochu zajímavě svézt a toto asi nebude ten případ...

Odpovědět  |   | 
60  |  04. 11. 2020 18:37

Ty zrcátka tam nepatří. Originál vypadá jinak. 😁😷😂

Odpovědět  |   | 
zvláštní škola  |  04. 11. 2020 18:55

kde je Péťa z vrakoviště?No asi ještě nemá svou hladinku.Jen,že to je myslím jeho šálek kávy takováto Škodověnka.Jistě přidá i nějaký postřeh ze života.Těším se.

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 11. 2020 19:04

je taky dvoumístná jako jeho Z4.

Odpovědět  |   | 
Klobás  |  04. 11. 2020 23:27

Dám trojku, beru hned

Odpovědět  |   | 
David  |  05. 11. 2020 01:45

Nádherný kousek. Hned bych si ho koupil

Odpovědět  |   | 
šofér  |  05. 11. 2020 06:54

Nezlobte se, ale podívám se na chladič a dvířka zadního čela, kde je vidět dřevěná hrana a pak mi bude někdo vyprávět, že to má najeto 143 km.... tomu snad nikdo nevěří, chápu, že je psáno "na tachometru", ale jaký to má vyvolat dojem? Že koupíte funglovku, a t ta 1202 zdaleka není!

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  05. 11. 2020 13:00

Je tam více takových podivností. Např. Škoda Octavia ze 60. let měla opačné zapojení baterie. Tedy býval na karoserii zapojený + pól, zatímco později už bylo na karoserii zapojováno minus. Je možné, že by to u této 1202 bylo zapojeno už modernějším způsobem, aspoň podle barvy kabelů u baterie, když to má prakticky stejný interiér, jako stará Octavia? Což je také divné, protože jeden kamarád měl kdysi 1202 a spínač stěračů tam měl úplně vlevo - téměř až u okna spolujezdce. Tady ten je spínač stěračů podobně jako u té Octavie, tedy také úplně vlevo, ale přece jen uprostřed, takže na něj řidič dosáhne. U té jeho 1202 mu musel dělat "cyklovač steračů" spolujezdec, protože řidič na ten spínač při řízení dosáhl jen velmi obtížně.

Odpovědět  |   | 
Rumburak  |  05. 11. 2020 19:53

Jsou to Áčka = musíš čekat podvod! Pokud ho nevidíš, znamená to jen, že tomu nerozumíš. Tys ale našel

Odpovědět  |   | 
Předseda  |  06. 11. 2020 15:30

Měl jsem tři stejšny a všechny měly ukostřený mínus. Plus na kostře měl spartak a možná 59ka oktávka.

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  10. 11. 2020 14:58

Tak přece jen ta auta nebyla úplně stejná, i když spousta dílů asi byla podobná a zaměnitelná mezi 1202 a Octavií. Když jsme kdysi sehnali celou zadní nápravu do Octavie, která měla vylomený zub v diferenciálu, tak opravář tenkrát říkal, že to byla asi náprava z 1202. Zdálo se mu, že to jede po výměně diferenciálu/nápravy pomaleji, než ukazoval tachometr. Prý bylo u 1202 trochu jinak zpřevodované než v Octavii.

Odpovědět  |   | 
Dobrý mäsiar  |  05. 11. 2020 11:24

Neuvěřitelná vzácnost, a hlavně, je to ŠKODA!
Tedy denní koncernová kvóta ne, že je splněna, ale dokonce přeplněna. Tleskám redakci!

Odpovědět  |   | 
Předseda  |  06. 11. 2020 15:27

Brilantní stav a olej z toho chčije proudem.

Odpovědět  |   | 
Devítka  |  06. 11. 2020 18:28

To bývalo celkem obvyklé dolévat asi tak 1l oleje na 1000 km. I na snímku č. 9 to vypadá, že je pod autem za předními koly nějaká loužička.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  04. 01. 2021 16:20

Mototechna je bohužel značka zakoupená prodejcem ojetých vozů AAA.
Když jsem sháněl auto a volal na inzerát dušovali se, že nemají s AAA nic společného a potom mne zavedli na jejich prodejní plochu. Už z toho důvodu jsem od nich nic nekoupil.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

dnes | Jiří Baborský | 2 příspěvky
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

včera | Richard Herbich | 21 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lidové auto v ČSSR. Stála více než dům!

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lido…

Kupé Garde a Rapid si pamatujeme všichni. Zahraničním zákazníkům však standardní specifikace nestačily, a tak se dočkali různých přestaveb. Jednu z nich Britové dokonce připravili pro československého zájemce. Za kabriolet Rapid Standard však tehdy zaplatil víc než za rodinný dům!

30.  1.  2021 | | 49 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda RapidHistorie
Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia