Měli jsme kdysi v rodině starou Octavii r.v.1963, která měla předělané řazení z pod volantu právě takto na podlahu.Byla u ní spousta závad, kvůli kterým měla problémy na STK. Např. vylomený zub v diferenciálu, takže s ní technik nemohl vyjet z válců na testování brzd - vždycky to na poslední chvíli cvaklo, přeskočilo a sklouzlo zpět. Nebo špatné přední čepy, které byly ještě nalisované a nedaly se jednoduše vyměnit za novější šroubovací. A asi nejzajímavější bylo, že při cestě na STK jsem v jedné zatáčce musel otočit volantem asi 4x, než to začalo konečně měnit směr a na té STK žádnou závadu na řízení nenašli. Když se to občas stalo i při parkování, že řidič točil volantem a přední kola zůstávala rovně, tak prokluzovala silonová hardyspojka mezi volantem a šnekovým převodem řízení. Tenkrát jsem našel na vrakovišti starou 1202, kde stačilo rozebrat řízení a ta hardyspojka byla stejná. Nejspíš tyhle staré vozy měly mnohem více stejných dílů.